;
coinex

سامسونگ به فکر ارائه یک دوربین 600 مگاپیکسلی است!

اخبار و شایعات حکایت از آن دارد که باید منتظر ارائه یک دوربین 600 مگاپیکسلی توسط سامسونگ آن هم برای موبایل باشیم! در ادامه با ما همراه باشید.

به نظر می رسد که دوربین ۶۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ در راه است. پیش از اینکه آن کلیشه «مگاپیکسل مهم نیست» را به یکدیگر یادآور شویم باید گفت که مگاپیکسل یا اندازه تصویر همچنان یک فاکتور مهم در عکاسی و فیلم برداری است.

بر اساس شایعات منتشرشده و اطلاعات منابع داخلی سامسونگ، این شرکت کره‌ای در حال ساخت حسگر دوربین ۶۰۰ مگاپیکسلی ‌است و تصویری از مدارک داخلی این شرکت منتشر شده است که نشان می‌دهد این خبر صحت دارد.

سامسونگ به فکر ارائه یک دوربین 600 مگاپیکسلی است!

طبق اطلاعاتی که ice universe منتشر کرده است و در تصویر زیر می بینید، سامسونگ می گوید اگر یک دوربین ۶۰۰ مگاپیکسلی بخواهد روی موبایل قرار بگیرد با چنین برجستگی عظیمی (۱۳.۲ میلی متر فقط برجستگی دوربین) رو به رو خواهید بود. البته در صورتی که اندازه پیکسل ها ۰.۸ میکرونی باشد.

بیشتر بخوانید:

گلکسی اس 21 سامسونگ ؛‌ سخت‌افزار، قیمت و تاریخ رونمایی مشخص شد!

طبق مدرک مذکور، حسگر جدید سامسونگ می‌تواند ویدئوی 4K و 8K ضبط کند. سامسونگ از حسگر بزرگ‌تری استفاده می‌کند که باعث می‌شود در زمان زوم کردن از کیفیت ویدئو کم نشود.

آنطور که مشخص است سامسونگ در فکر کوچکتر کردن اندازه هر پیکسل است تا اندازه کلی حسگر تصویر کوچکتر شود و برجستگی دوربین کاهش یابد.

دوربین 600 مگاپیکسلی

همچنین رزلوشن خام بالای حسگر تصویر می تواند به آن برای درک بهتر محیط در مصارفی مانند خودروهای خودران کمک کند.

حسگر ایزوسل با کیفیت ۶۰۰ مگاپیکسل در آینده نزدیک راهی بازار نمی‌شود؛ چرا که سامسونگ فعلا مشکلی با طراحی ماژول آن و برآمدگی پشت گوشی‌ دارد.

این حسگر در ابعاد 1/0.57 ساخته می‌شود و نزدیک به ۱۲ درصد فضای پشت گوشی را به خود اختصاص می‌دهد که بیرون‌زدگی این قسمت ۲۲ میلی‌متر است؛ به خاطر داشته باشید که درباره یک حسگر ۶۰۰ مگاپیکسلی صحبت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص دوربین 600 مگاپیکسلی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر