;
coinex

اپل رسما از هدفون ایرپادز مکس رونمایی کرد

هدفون ایرپادز مکس نخستین هدفون دورگوشی اپل است که درایور ۴۰ میلی‌متری دارد و مجموعه‌ی متنوعی از قابلیت‌ها را در بدنه‌ای چشم‌نواز ارائه می‌دهد.

در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر احتمال معرفی یک محصول جدید از سوی اپل تا قبل از پایان سال ۲۰۲۰ به گوش می‌رسید و حالا این شرکت از هدفون دور گوشی «ایرپاد مکس» با قابلیت حذف نویز فعال رونمایی کرده است.

ایرپاد مکس از سیستم درایور ۴۰ میلی‌متری برخوردار است و به گفته اپل با طراحی آکوستیک سفارشی همراه شده که صدای بیس عمیق و غنی، میدرنج دقیق و اکستنشن با فرکانس بالا و واضحی را تولید کرده و در مجموع تجربه صوتی دلپذیری را به ارمغان می‌آورد.

اپل رسما از هدفون ایرپادز مکس رونمایی کرد

پس از ماه‌ها انتظار، اپل سرانجام نخستین هدفون دورگوشی خود را که از فناوری حذف نویز (Noise Cancelling) پشتیبانی می‌کند، معرفی کرد. در ابتدا افشاگران می‌گفتند هدفون دورگوشی اپل ایرپادز استودیو نام دارد، اما این هدفون نهایتا با نام ایرپادز مکس (Apple AirPods Max) رونمایی شد.

ایرپاد مکس هم همچون ایرباد محبوب اپل به قابلیت‌های مختلفی از جمله اکولایزر تطبیقی، حالت شفاف، صدای فضایی، اشتراک صدا و راه‌اندازی سیری با دستورات صوتی مجهز شده است.

هدفون ایرپادز مکس

این هدفون حتی کرون یا دسته کوک را از هم از اپل واچ گرفته که به تنظیم دقیق صدا و پخش یا متوقف کردن موزیک کمک می‌کند. همچنین از این کرون می‌توان برای رد کردن ترک، پاسخ یا رد تماس و در نهایت فعال‌سازی سیری بهره برد.

هدفون اپل AirPods Max در پنج رنگ وجود دارد: خاکستری، نقره ای، آبی آسمانی، سبز و صورتی. در ایالات متحده و 25 کشور دیگر (شامل هند، چین) در دسترس خواهد بود. در زیر می توانید به قیمت این محصول در ایالات متحده، چین و هند نگاهی بیندازید:

  1. ۱- چین – 4399 یوان
  2. ۲- هند- 59،900 روپیه
  3. ۳- ایالات متحده آمریکا – 549 دلار

هندزفری AirPods Max از ۱۸ آذر ۹۹ برای پیش سفارش در دسترس است و از ۲۵ آذر ۹۹ به فروش می رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص هدفون ایرپادز مکس اپل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر