;
coinex

انتشار نخستین رندر گلکسی A52 سامسونگ

ساعاتی قبل یکی از افشاگران مشهور نخستین تصاویر رندر گوشی گلکسی A52 را منتشر کرد که جزئیات طراحی این گوشی را به‌خوبی نشان می‌دهند.

گلکسی A51 یکی موفق‌ترین گوشی‌های سامسونگ در سال ۲۰۲۰ محسوب می‌شود و بنابراین گلکسی A52 5G اهمیت بسیار زیادی برای این شرکت دارد. به نوعی می‌توان گفت که A52 5G نشان‌دهنده‌ی رویکرد سامسونگ در قبال گوشی‌های میان‌رده‌ی جدید خود در سال ۲۰۲۱ است و به همین خاطر باید بین قیمت و ویژگی‌های مختلف یک تعادل خیلی خوب ایجاد کند.

طبق این تصاویر رندر و البته اطلاعات منتشر شده، این گوشی از فریم فلزی و پنل پشتی ساخته شده با ترکیب شیشه و پلاستیک بهره می‌برد. برخلاف نسل قبلی، این پنل پشتی بخشی از لبه‌های سمت راست و چپ را نمی‌پوشاند و فقط شاهد خمیدگی بسیار اندک این پنل در لبه‌های بدنه هستیم.

انتشار نخستین رندر گلکسی A52 سامسونگ

با نگاهی به این تصاویر متوجه می‌شوید که گلکسی ای ۵۲ شباهت زیادی به مدل قبلی دارد. ماژول دوربین خیلی شبیه به گوشی قبلی است و هر دوربین یک حلقه مخصوص به خود دارد که در تصاویر کاملا مشخص است. گلکسی ای ۵۲ از نظر ظاهر شباهت زیادی به گوشی‌‌های پرچم‌دار سامسونگ دارد.

گلکسی ای ۵۲ سامسونگ در ابعاد ۱۵۹٫۹ در ۷۵٫۱ در ۸٫۴ میلی‌متر ساخته شده است و ضخامت آن در قسمتی که دوربین پشت قرار گرفته، به ۱۰ میلی‌متر می‌رسد. این گوشی در مقایسه با مدل قبلی یک میلی‌متر بلندتر، ۱٫۵ میلی‌متر عریض‌تر و ۰٫۳ میلی‌متر باریک‌تر است.

گلکسی A52

برای گلکسی ای ۵۲ از صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی استفاده شده است که حسگر اثر انگشت زیر آن قرار دارد. دوربین جلو به‌صورت حفره‌ای روی صفحه‌نمایش قرار گرفته است. گلکسی ای ۵۲ از جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا بهره می‌برد و جنس قاب پشتی آن پلاستیکی است و فریم فلزی دارد.

گلکسی ای ۵۱ مدل 5G با قیمت ۴۹۹ دلار راهی بازار شد و انتظار می‌رود گلکسی ای 52 مدل 5G با همین قیمت در اختیار کاربران قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گلکسی A52 سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر