;
coinex

کشف مونولیت در تهران ؛ مونولیت نهم در جاجرود!

از زمان کشف مونولیت یوتا تا امروز 8 مونولیت در نقاط مختلف دنیا کشف شده بود. امروز برخی خبرها و تصاویر از کشف مونولیت در تهران حکایت داشتند. با این حساب تعداد کل مونولیت ها به 9 رسیده است. مونولیت نهم در جاجرود کشف شده است.

داستان مونولیت ها ظاهرا قرار نیست به این زودی ها تمام شود. هرکس و یا هر گروهی که پشت این ماجرای دراز است به این سادگی ها دست از کار نمیکشد.

چند روز دیگر از زمان کشف مونولیت یوتا حداقل یک ماه میگذرد. از آن زمان تاکنون 8 مونولیت کشف شده اند. ما پیشتر در تکراتو مفصلا به موضوع مونولیت و اینکه مونولیت چیست پرداخته بودیم.

امروز و بنابر اخبار و یا شایعاتی که منتشر شده است، نوبت به ایران و تهران رسیده است.

کشف مونولیت در تهران ؛ مونولیت نهم در جاجرود!

اخبار و شایعات مطرح شده از ظهر امروز حکایت از کشف مونولیت در تهران دارند. مونولیت نهم در جاجرود و به طور دقیق تر در نیکنام ده از توابع جاجرود کشف شده است.

کشف مونولیت در تهران

این سازه آنطور که تصاویر منتشر شده و اظهارات محلی حکایت دارند، بر لبه دره بلندی نصب شده و حدود سه متر ارتفاع دارد. جنس آن از استیل براق یا موادی شبیه به سایر مونولیت هاست. به علاوه دو حرف S‌ و N‌ نیز بر روی آن حکاکی شده است. به باور برخی افراد این دور حرف نشانگر شمال و جنوب هستند.

هنوز هیچ یک از مقامات محلی یا مقامات رسمی نسبت به این موضوع واکنش نشان نداده اند. بسیاری احتمال میدهند این مونولیت نیز ب مانند سایرین پس از چند روز ناپدید شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص کشف مونولیت در تهران چیست ؟ به نظر شما ارتباطی میان این اشیا با موجودات ماورازمینی وجود دارد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر