;
coinex

تاریخ انتشار و تریلر سریال لوکی (LOKI 2021) ؛ لوکی بعد از اونجرز اندگیم کجا رفت؟

تاریخ انتشار و تریلر سریال لوکی (LOKI 2021) توسط دیزنی اعلام شده است. در این مینی سریال جدید که حاصل همکاری مارول استودیوز و دیزنی پلاس است داستان لوکی برادر ثور روایت می‌شود. با تکراتو همراه باشید!

«کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول پنجشنبه شب سیلی عظیم از اطلاعات، نظیر تاریخ انتشار و تریلر سریال لوکی را اعلام کرد. شرکت دیزنی در کنفرانس سهامداران بامداد امروز از تعداد زیادی از سریال‌های خود رونمایی کرد و با پخش تریلرهایی از آنها به بینندگان شبکه دیزنی پلاس نوید یک آینده هیجان انگیز را داد. اگر به خاطر داشته باشید، بهمن ماه سال ۱۳۹۷ (مصادف با فوریه‌ی ۲۰۱۹ میلادی) مارول رسما تایید کرد که سریال مجزایی را بر اساس شخصیت لوکی توسعه خواهد داد. در این گفتار به بررسی اطلاعات و تاریخ پخش سریال لوکی خواهیم پرداخت.

پیشتر در مراسم کامیکان 2019 (Comic-Con)، شرکت مارول بالاخره تاریخ انتشار سریال لوکی (LOKI) را مشخص و از لوگوی جذاب آن رونمایی کرد. حالا بالاخره انتظارات به پایان رسیده و اولین تریلر لوکی 2021، به عنوان یکی از بهترین و جدیدترین فیلم های مارول 2021 منتشر شد. در خصوص تاریخ انتشار سریال لوکی باید گفت احتمالا در بهار 2021 نیز از شبکه اینترنتی دیزنی پلاس به نمایش در می‌آید. گزارش‌ها حاکی است این مینی سریال احتمالا برای فصل دوم نیز تمدید شود.

علاوه بر «تام هیدلستون» از دیگر بازیگران مینی سریال LOKI می‌توان به «اوون ویلسون»، «گوگو امباتا-را»، «سوفیا دی مارتینو»، «ریچارد ای. گرنت» و «وومنی موساکو» اشاره کرد. قبلا هم تیزر کوتاهی از این سریال منتشر شده بود که چند ثانیه بیشتر نبود اما در همان تیزر کوتاه هم نکات زیادی وجود داشت که باعث ساخت تئوری‌های زیادی از طرف مارول‌فن‌ها شد. در بخش‌هایی از تریلر LOKI 2021 شخصیت «هیمدال‌» نیز وعده داده می‌شود و برخی گمانی‌زنی‌ها حاکی است «ادریس البا» قرار است این نقش را ایفا کند. اما تاریخ پخش سریال لوکی چه زمانی است؟ با بررسی بیشتر این مطلب با تکراتو همراه باشید!

تاریخ انتشار و تریلر سریال لوکی (LOKI)

لوکی بعد از اونجرز اندگیم کجا رفت؟

لوکی برادر ناتنی خدای رعد و برق در اساطیر نورس یعنی ثور (Thor) می‌باشد که به خدای شرارت و تغییر شکل معروف است و او را بار‌ها در فیلم‌های سری Avengers، هم به عنوان شخصیت خوب و هم به عنوان شخصیت منفی مشاهده کرده‌ایم. در تریلر لوکی 2021 می‌‌بینیم که لوکی در یک نقطه نامشخص در اسارت افرادی قرار دارد. اما تاریخ پخش سریال لوکی چه زمانی است؟

در مجله اینترنتی تکراتو هنر هفتم جایگاه ویژه‌ای دارد. ما پیشتر از بهترین انیمیشن های 2020 و بهترین فیلم های عاشقانه 2020 گفته بودیم و برندگان اسکار 2020 و برندگان بفتا 2020 و حتی برندگان گلدن گلوب 2020 را کاملا پوشش دادیم. حالا در آستانه سال جدید قرار است جدیدترین و بهترین فیلم های 2021 نظیر بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 و جدیدترین و بهترین فیلم های اکشن 2021 را با هم در تکراتو بررسی کنیم.

پیش از این‌ها، انتظار می‌رفت تا تیم تولید بتوانند تاریخ انتشار سریال لوکی پاییز ۱۳۹۹ قرار دهد اما همان طور که می‌دانید، شیوع کووید-۱۹ یا همان ویروس کرونا باعث شد تا روند ساخت سریال لوکی و بسیاری دیگر از مجموعه‌های تلویزیونی و آثار سینمایی، با مشکلات زیادی روبرو شود و حالا تاریخ پخش سریال لوکی تغییر کرده است.

نکته جالب بررسی تاریح انتشار و تریلر سریال لوکی این است که لوکی می‌تواند در دوره‌های متفاوتی از زمان حضور پیدا کند، او حتی وقایع تاریخی زمین را هم دستکاری کرده و تغییراتی در دنیای انسان‌ها ایجاد می‌کند. بعید به نظر می‌رسد که هیدلستون تنها در یک نسخه از «لوکی» بازی کرده باشد. پیش‌تر شایعه‌ی بازی او در نقش «لیدی لوکی» نیز شنیده شده بود.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های جدید 2021

کارکتر لوکی برای نخستین بار در یک کامیک تحت عنوان «سفر به رمز» (Journey into Mystery) در در اکتبر 1962 ظاهر شد. فریگا (Frigga) و لائوفی‌ (Laufey) پدر و مادر او هستند. شخصیت را استن لی (Stan Lee) فقید ایده‌پردازی کرده و لری لیبر (Larry Liebe) و جک کربی (Jack Kirby) آن را طراحی و نقاشی کرده‌اند. جلوه‌های ویژه‌ی بصری و محل وقوع داستان‌ها، «لوکی» را به یکی از جذاب‌ترین سریال‌های دیزنی‌+ تبدیل کرده  و تاریخ پخش سریال لوکی از مهمترین دغدغه های طرفداران مارول است.

تریلر و تاریخ انتشار سریال لوکی
تریلر و تاریخ انتشار سریال لوکی (LOKI 2021) – تریلر و تاریخ انتشار لوکی

تهیه کننده مینی سریال لوکی مایکل والدرون، یکی از تهیه‌کنندگان سریال ریک اند مورتی است. همزان با انتشار تریلر LOKI 2021 شرکت مارول اعلام کرد که این سریال برای عرضه در بهار سال ۲۰۲۱ بر روی Disney+ در نظر گرفته شده است و این به نظر می‌رسد با توجه به شیوع ویروس کرونای جدید تصمیم عاقلانه‌ای باشد.

خلاصه‌ای از اطلاعاتی که از مینی سریال LOKI می‌دانیم، نظیر تاریخ انتشار و تریلر سریال لوکی 2021 را در ادامه آورده‌ایم:

  • لوکیشن فیلم برداری: آتلانتا، جورجیا
  • شبکه پخش: دیزنی پلاس
  • کارگردان: کیت رون (Kate Herron)
  • تهیه‌کننده: کوین فیگ (Kevin Feige)
  • تاریخ انتشار سریال لوکی : می 2021

خط داستانی سریال لوکی (LOKI 2021) : تاریخ پخش سریال لوکی

لوکی با وجود آنکه ویلن (ابرقهرمان منفی) به حساب می‌آید، از محبوبیت خوبی در میان طرفداران دنیای ابرقهرمان‌ها برخوردار است. از همین رو می‌توان انتظار داشت که این سریال نیز با استقبال خوبی از سمت کاربران همراه شود. وقایع سریال Loki بعد از اتفاقات فیلم اونجرز : پایان بازی رخ می‌دهد. کارکتر اصلی، همان لوکی‌ای است که در موفق به فرار از دست مامورین شرکت Shield شد و به نظر می‌رسد که او دیگر قرار نیست در نقش یک آنتاگونیست یا شخصیت منفی حاضر شود.

بیشتر بخوانید:

این شخصیت شرور توانسته از تمام اتفاقات جان سالم به در ببرد و بعد از دسترسی به تسرکت، سوار بر ماشین زمان شود و تاریخ بشریت را دستکاری کند. همین موضوع دردسرهای جدیدی را سر راه لوکی قرار می‌دهد. انتظار می‌رود این سریال با عناوینی چون «وانداویژن» (WandaVision)، «مرد عنکبوتی ۳» (Spider-Man 3)، «دکتر استرنج در عوالم موازی جنون» (Doctor Strange In The Multiverse of Madness) و «ثور: عشق و آذرخش» (Thor: Love & Thunder) پیوند بخورد.

تریلر و تاریخ انتشار سریال لوکی (LOKI 2021)
تریلر و تاریخ انتشار سریال لوکی (LOKI 2021) – تاریخ انتشار و تریلر لوکی

در ادامه بررسی تاریخ انتشار و تریلر سریال لوکی را با لباس‌های مختلف در جاهای مختلف می‌بینیم که این اطمینان را می‌دهد که قرار است در زمان‌ها و مکان‌های مختلف با این شخصیت همراه بشیم تا ببینیم چه ماجراجویی بزرگی را در پیش روی خود دارد. حالا با انتشار تیزر سریال لوکی می‌توان گفت بیشتر حدس های قبلی درست بودن بخصوص در مورد سازمان TVA که با زمان سروکار دارند و حالا میدانیم که قطعا لوکی رو گرفتند. «تی‌وی‌ای» که تشکیلاتی شبیه به نیروی پلیس است، به نظر «لوکی» را دستگیر کرده و قلاده‌ای ویژه به گردنش انداخته است.

یکی از لحظات تریلر LOKI 2021 که خیلی جلب توجه میکند زمانی است که که لوکی لباس کمیک VOTE LOKI را می‌پوشد. در این کمیک لوکی برای رئیس جمهور شدن کاندید می‌شود و داستان‌های جالبی اتفاق می‌افتد. با توجه به تیزر سریال لوکی می‌توان گفت این سریال قرار است بسیار سرگرم کننده باشد و در عین حال بزرگ و عظیم با مکان‌ها و زمان‌های مختلف.  اما از تاریخ پخش سریال لوکی چه می دانیم؟

نخستین تریلر سریال لوکی

طرفداران از تریلرهای منتشر شده توسط مارول استودیوز در خصوص سریال‌های «وانداویژن» و «فالکون و سرباز زمستان» رضایت کافی نداشته‌اند و به نظر می‌رسد در تیزر یا تریلر سریال لوکی قرار است تغییر خاصی را شاهد باشیم. مارول‌فن‌ها مدت‌ها بود منتظر بودند تا راز گمشده خط داستانی «اونجرز اندگیم» را متوجه شوند: لوکی با تسرکت کجا رفت؟ به نظر می‌رسد برادر بدذات ثور، خدای شرارت و البته شخصیت محبوب نزد هواداران حقه‌های بیشتری در آستین دارد تا در این سریال رونمایی کند. نخستین تریلر لوکی 2021 را در ادامه تماشا کنید.

 

حال که تریلر آن را تماشا کردید، در ادامه بررسی کوتاه بر روی این تریلر انجام خواهیم داد. اولین صحنه ای که در این تریلر می بینید، صحنه ی فرار لوکی در سال 2012 است و در اینجا به همه ثابت شد که این لوکی، همان لوکی نیست که در جنگ ستارگان کشته شد. در ادامه شاهد تلپورت شدن لوکی توسط تساکرت و سنگ فضا هستیم.

در ادامه می‌بینیم که لوکی در بیابانی سقوط می کند. سقوط لوکی در بیابان یادآور اولین فیلم MCU برای ما می‌شود؛ جایی که تونی استارک پس از مشقت های فراوان توانست از آن غار گروه تروریستی هفت حلقه فرار کند. پس از آن، لوکی چند انسان را با لباس محلی بالای سر خود می بیند.

ادامه تریلر سریال لوکی به ما سرنخ‌هایی از دستگیری شخصیت لوکی می‌دهد که در آسانسوری ایستاده است. به‌نظر می‌رسد لوکی که از دست انتقام جویان خلاص شده بود، به دردسر بدتری افتاده است. در کنار او، مرد دیگری حضور دارد که نقش آن را اون ویلسون بازی می‌کند.

همینطور در میان صحبت‌های این دو، نام سازمان TVA به گوش می‌خورد. TVA که معادل فارسی آن سازمان رسیدگی به تناقضات زمانی است؛ همانطور که از اسمش پیداست، در آثار مختلف کمیک بوکی مارول سازمانی برای رسیدگی به مسائل مربوط به خرابکاری های زمانی است و وظیفهٔ نظارت به مالتی ورس(چندجهانی) و واقعیت های مختلف براساس زمان بر عهدهٔ این سازمان است.

در ادامه تریلر، ماموران TVA را می‌بینیم که پی دستگیری شخصی مرموز هستند و آن‌ها با احتیاط زیادی وارد صحنه می‌شوند تا شخص مرموز مذکور را دستگیر کنند. با این حال به نظر می‌رسد که در کار خود موفق نمی‌شوند چرا که ادامه تریلر صحنه‌ی فرار یکی از این سربازان را نشان می‌دهد.

در ادامه تریلر صحنه ای بسیار مهم نشان ما می‌دهد که لوکی در مقر انتقام جویان جلوی آینه‌ای قرار گرفته و هیچ زخم و خراشی روی صورت او وجود ندارد. اما این لوکی که جلوی آینه قرار گرفته واقعا کیست؟

دوباره بازمی‌گردیم به جایی که لوکی دستگیر شده، جایی که به سمت قاضی زمان که نقشش را خانم «گوگو امبتا-را» بازی میکند، برده می‌شود. در این صحنه زن سیاه پوستی را می‌بینیم که لوکی را دستگیر کرده است.

همینطور در این تریلر دستگاهی به ما نشان داده می‌شود که تمام لحظات زندگی لوکی در آن ثبت شده و این صحنه‌ها نشان خود او نیز داده می‌شود.

همینطور به‌نظر می‌رسد در ادامه موقعیتی برای فرار لوکی ایجاد می‌شود. در آخر نیز صحنه‌ای عجیب نشان داده می‌شود که لوکی در بین جمعی از جنگجویان عجیب و غریب است و بدین صورت تریلر اول این مجموعه به پایان می‌رسد.

البته اگر شما به‌دنبال سرنخ‌های بیشتری هستید می‌توانید

تریلر دوم این سریال را از اینجا در یوتیوب تماشا کنید.

بازیگران سریال لوکی و بیوگرافی آنها

حال که تاریخ انتشار و تریلر سریال لوکی را بررسی کردیم، در ادامه قصد داریم نگاهی به بازیگران سریال لوکی داشته باشیم و مختصرا بیوگرافی از آنها در اختیار شما قرار بدیم.

تاریخ انتشار و تریلر سریال لوکی
تاریخ انتشار و تریلر سریال لوکی

نقش لوکی را که مطمئنا تام هیدلستون (Tom Hiddleston) بازی می‌کند. وی متولد ۹ فوریه ۱۹۸۱ است و شهرت خود را مدیون بازی کردن نقش لوکی برای کمپانی مارول در فیلم‌های ثور (۲۰۱۱)، انتقام جویان (۲۰۱۲)، ثور:دنیای تاریک (۲۰۱۳)،ثور: راگناروک ،انتقام جویان:جنگ ابدیت (۲۰۱۸) و انتقام جویان:پایان بازی (۲۰۱۹) است.

تاریخ انتشار و تریلر سریال لوکی
تاریخ انتشار و تریلر سریال لوکی

همینطور از جمله بازیگران این سریال می توان به ریچارد ای گرانت (Richard E. Grant‎) اشاره کرد. ای گرانت متولد  ۵ می ۱۹۵۷ است و قبلا در فیم‌های جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر (۲۰۱۹)، هرگز میتوانی من را ببخشی؟ (۲۰۱۸)، محافظ مزدور (۲۰۱۷) و  بانوی آهنی (۲۰۱۱) نقش آفرینی کرده است.

تاریخ انتشار و تریلر سریال لوکی
تاریخ انتشار و تریلر سریال لوکی

اوون ویلسون (Owen Wilson) یکی دیگر از بازیگران سریال لوکی است. وی که در ۱۸ نوامبر ۱۹۶۸متولد شده است، در حرفه های بازیگری، کمدین و فیلم‌نامه‌نویسی فعالیت دارد. اوون ویلسون نخستین بار در فیلمی از وس اندرسون به نام موشک شیشه‌ای (۱۹۹۶) بازی کرد. ویلسون دوستی نزدیکی با اندرسون دارد و پس از آشنایی با او در نوشتن فیلم‌نامه ۳ فیلم نخست اندرسون به نام‌های موشک شیشه‌ای، عجول و تننبام‌های پرشکوه با او همکاری کرد. وی در فیلم های پدران جایگزین (۲۰۱۷)، اعجوبه (۲۰۱۷) و مغزهای متفکر (۲۰۱۶) حضور داشته است. همینطور در سه گانه انیمیشن های ماشین‌ها و انیمیشن کمدی پرندگان آزاد به صداپیشگی پرداخته است.

تاریخ انتشار و تریلر سریال لوکی
تاریخ انتشار و تریلر سریال لوکی

تائید شده سوفیا دی مارتینو (Sophia Di Martino) بازیگر بریتانیایی نیز در سریال لوکی حضور دارد و در این سریال همبازی تام هیدلستون (Tom Hiddleston) در نقش خدای شرارت شده است. دی مارتینو به تازگی در فیلم دیروز (Yesterday) ساخته دنی بویل حضور داشته است. همینطور او یکی از بازیگران اصلی سریال بریتانیایی Flowers بود. دیگر آثار مهم او شامل در بدلندز (Into the Badlands) ، کوه دلپذیر (Mount Pleasant) و تصادف (Casualty) هستند.

تاریخ انتشار و تریلر سریال لوکی
تاریخ انتشار و تریلر سریال لوکی

از دیگر بازیگران این مجموعه تلویزیونی میتوان به گوگو امبتا-را (Gugu Mbatha-Raw)، بازیگر سریال Black Mirror، کایلی فلمینگ از سریال واکینگ دد اشاره کرد. امبتا- را با دنیای فانتزی دیزنی بیگانه نیست، چون به تازگی نقش دکتر کیت موری را در فیلم A Wrinkle in Time «چین‌خوردگی در زمان» و نقش پلومت را در بازسازی لایو اکشن Beauty and the Beast «دیو و دلبر» بازی کرده است. او همچنین در یکی از بهترین اپیزودهای سریال Black Mirror «آینه سیاه» یعنی San Junipero حضور داشته که برنده دو جایزه امی شد. علاوه بر این ها، این بازیگر در سریال The Morning Show «برنامه صبحگاهی» نیز حضور داشته است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: empireonline

نظر شما در خصوص تاریخ انتشار و تریلر سریال لوکی چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در قسمت کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر