;
coinex

تاریخ پخش و تریلر ونوم 2 مارول (Venom) ؛ آیا اسپایدرمن به ونوم اضافه می‌شود؟

این روزها سر طرفداران دنیای سینمایی مارول حسابی به اخبار سینما گرم است! به تازگی تاریخ پخش و تریلر ونوم 2 نیز مشخص شده است. با ما باشید.

مثل بسیاری دیگر از فیلم‌های بلاک‌باستر، Venom 2 «ونوم ۲» هم از تغییر تاریخ اکران به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا مصون نمانده است. اکران دنباله فیلم پرفروش سال ۲۰۱۸ که قرار بود ۲ اکتبر امسال اکران شود به سال آینده موکول شده است.

به تازگی تاریخ پخش و تریلر ونوم 2 مشخص شده است. این فیلم حالا قرار است ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰)‌ اکران شود، تاریخی که قرار بود فیلم The Batman «بتمن» در آن زمان اکران شود اما دیروز تاریخ اکرانش تغییر کرد. همچنین مشخص شد نام این فیلم Venom: Let There Be Carnage خواهد بود.

اندی سرکیس (Andy Serkis) کارگردانی این فیلم را برعهده دارد که در آن تام هاردی (Tom Hardy) دوباره در نقش ونوم و وودی هرلسون (Woody Harrelson) در نقش کارنیج حضور دارند. فیلمبرداری این فیلم در ماه فوریه در حال انجام بود، تا اینکه به دلیل شیوع کرونا متوقف شد.

با ما باشید تا به بررسی تاریخ پخش و تریلر ونوم 2 به عنوان یکی از بهترین و جدیدترین فیلم های مارول 2021 بپردازیم. در ادامه تریلر فیلم را برایتان قرار داده ایم.

تاریخ پخش و تریلر ونوم 2

اگرچه تام هاردی (Tom Hardy) اولین نگاه به شخصیت کلیتوس کسیدی/کارنیج با بازی وودی هرلسون (Woody Harrelson) را در اینستاگرام خودش منتشر و سپس پاک کرد، حالا تصاویر پشت صحنه رسمی فیلم Venom 2 «ونوم ۲»‌ توسط گرگ ویلیامز (Greg Williams) فیلمبردار این دنباله منتشر شده است.

جایگاه ویژه سینما در سایت تکراتو بر کسی پوشیده نیست. در طول سالی که گذشت با تمام کرونا و گرفتاری‌هایش بهترین انیمیشن های 2020 و بهترین فیلم های عاشقانه 2020 گفتیم و برندگان اسکار 2020 و برندگان بفتا 2020 و حتی برندگان گلدن گلوب 2020 را مفصلا برایتان گزارش کردیم تا هنر هفتم از سختی‌های زندگی شما بکاهد. در قرنطینه تماشای بهترین سریال های نتفلیکس 2020 و بهترین سریال های شبکه من و تو و سریال های محبوب GEM TV می‌تواند از سختی زندگی شما را وارهاند.

در Venom 2 هاردی دوباره نقش ادی براک/ونوم را بازی می‌کند و این بار باید با کارنیج مبارزه کند. البته در این تصاویر پشت صحنه شاهد خوش و بش هاردی و هرلسون با یکدیگر هستیم.

تاریخ انتشار ونوم 2
تاریخ انتشار ونوم 2

سونی این بار اندی سرکیس (Andy Serkis) را برای کارگردانی این دنباله استخدام کرده است. دو اثر قبلی سرکیس به عنوان کارگردان، درام Breathe «نفس بکش» و درام فانتزی Mowgli «موگلی» بوده‌اند.

در این فیلم همچنین نائومی هریس (Naomie Harris)، میشل ویلیامز (Michelle Williams) و رید اسکات (Reid Scott) حضور دارند.

فیلم Venom 2 در ابتدا قرار بود در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۱ مهر ۹۹) اکران شود. اما به علت شیوع ناگهانی ویروس کرونا در سراسر جهان، همانطور که در ابتدای این گفتار هم ذکر کردیم بسیاری از پروژه های سینمایی به تاخیر افتاد.

شاید اگر ونوم 2 طبق برنامه معرفی میشد آنرا در فهرست بهترین فیلم های 2020 میدیدیم. اما حالا باید ونوم 2 را از جدیدترین و بهترین فیلم های اکشن 2021  بدانیم. حتی میتوان آنرا در فهرست بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 ذکر کرد. هرچه باشد در اینکه ونوم 2 از بهترین فیلم های 2021 است شکی نیست.

اما به هر صورت فعلا را باید منتظر انتشار رسمی فیلم بمانیم. ولی حالا که تاریخ پخش و تریلر ونوم 2 منتشر شده است بیایید باهم نگاهی داشته باشیم به دانسته هامان از این فیلم موردانتظار.

تاریخ پخش و تریلر ونوم 2 : داستان فیلم

اندی سرکیس تایید کرد که فیلم ونوم 2 قطعه‌ای خارق‌العاده از سینما خواهد بود؛ اما او چیز زیادی راجع به داستان و تاریخ انتشار ونوم 2 این فیلم نگفت.

این کارگردان طی گفتگو با IGN گفت:

«اکنون راجع به هیچ‌کدام از ایده‌ها نمی‌توانم صحبت کنم. من در مراحل ابتدایی قرار دارم؛ اما در مورد چیزهایی که می‌خواهم به صورت بصری ببینم و اینکه چگونه می‌توانیم کاراکترها را وارد بعد دیگری کنیم، یکسری ایده مشخص دارم.»

بیشتر بخوانید:

مت تولماک یکی دیگر از تهیه‌کنندگان فیلم ونوم 2 که در فیلم نخست نیز همکاری داشت، طی گفتگویی با CinemaBlend اعلام کرد که فیلم دوم روی رابطه بین ادی و ونوم تمرکز خواهد داشت. او به‌طور دقیق گفت:

«قلب ونوم همیشه رابطه بین ادی با ونوم بود. این دو شخصیت باید پی ببرند که چگونه کنار یکدیگر زندگی کنند؛ آن‌ها باید پی ببرند که زندگی کنار یکدیگر به لحاظ مختلفی برایشان بهتر و موفقیت‌آمیزتر از زندگی انفرادی است.»

در فیلم نخست متوجه شدیم که ظاهرا ادی براک و ونوم خود را وقف کارهای خوب کرده‌اند و تنها سر افرادی را از بدنشان جدا می‌کنند که بد بودن آن‌ها قطعی باشد. اما آیا ممکن است در ادامه مسیر چیزی اشتباه پیش برود؟

در پایان فیلم نخست ونوم، حضور سیمبیوت دیگری به نام کارنیج در فیلم دنباله وعده داده شد. بااین‌حال آوی آراد، یکی دیگر از تهیه‌کنندگان فیلم ونوم: بگذارید کارنیج بیاید، اعلام کرد که حتی حضور کارنیج نیز منجر به این نخواهد شد که فیلم دوم با درجه بزرگ‌سال ساخته شود. این تهیه‌کننده طی مصاحبه با Collider گفت:

«هنگامی‌که نام کارنیج را می‌شنوید، به تنها چیزی که فکر می‌کنید درجه بزرگ‌سال است؛ اما اگر داستان این کاراکتر را بدانید و واقعا کمیک‌ها را بشناسید، پی خواهید برد که هیچ موضوع بزرگ‌سالانه‌ای در اینجا وجود ندارد. او روح شکنجه‌شده‌ای دارد؛ این فیلم مربوط به کاری نیست که او انجام می‌دهد، زیرا ما هرگز مجبور نیستیم چاقویی را که در نقاط مختلف بدن فرو می‌رود و خون از آن سرازیر می‌شود، به‌ تصویر بکشیم. چیزی که باید نشان بدهید مربوط به انگیزه انجام این کار می‌شود.»

تاریخ انتشار ونوم 2

ابتدا قرار بود فیلم ونوم: بگذارید کارنیج بیاید در تاریخ 2 اکتبر 2020 (11 مهر 1399) روی پرده سینماها نمایش داده شود. به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا تاریخ اکران این فیلم تا 25 ژوئن 2021 (4 تیر 1400) عقب کشیده شد.

تاریخ انتشار ونوم 2
تاریخ انتشار ونوم 2

فیلم‌برداری ونوم 2 در نوامبر 2019 آغاز شد و به‌نظر می‌رسد در آوریل 2020 پایان یافت؛ بنابراین امیدواریم شاهد تاخیر دیگری در تاریخ اکران فیلم ونوم: بگذارید کارنیج بیاید، نباشیم.

اندی سرکیس در ماه می 2020 راجع به تاخیر در تاریخ اکران فیلم ونوم 2 گفت:

«ما شروع به تدوین فیلم کردیم و سپس مجبور شدیم کار خود را تعطیل کنیم. تدوین‌گر به ایالات متحده بازگشت و من از راه دور کارهای ویرایش را انجام می‌دادم. این تاخیر چیز بدی نیست؛ زیرا می‌توانیم زمان بیشتری را به کار روی جلوه‌های بصری اختصاص دهیم که درنهایت برای فیلم بهتر خواهد بود.»

نخستین تریلر فیلم ونوم 2

شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه اوایل ماه آوریل 2020 شاهد انتشار نخستین تریلر فیلم ونوم: بگذارید کارنیج بیاید، خواهیم بود؛ اما درنهایت این اتفاق به عللی که در طول این مقاله گفتیم رخ نداد.

حال اما بالاخره تریلر نهایی فیلم ونوم 2 (Venom 2 Trailer) منتشر شده است که در ادامه آن را مشاهده کنید:

.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ پخش و تریلر ونوم 2 چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر