;
coinex

تاریخ پخش و تریلر بلک ویدو 2021 (Black Widow) مارول با بازی اسکارلت جوهانسون

طی روزهای گذشته تاریخ پخش و تریلر بلک ویدو 2021 توسط مارول رسما منتشر شد تا تکلیف اکران یکی از مورد انتظارترین فیلم های 2021 مشخص شود.

فیلم بلک ویدو، اولین فیلم فاز چهارم دنیای سینمایی مارول است و از جمله موردانتظارترین آثار دنیای کمیک‌بوکی محسوب می‌شود.

این شخصیت که اولین بار ده سال پیش در دومین فیلم آیرون‌من معرفی شد، پیش از شروع این دنیای سینمایی در پروسه‌ی ساخت اثری با اقتباس از این شخصیت بوده که در نهایت حقوق آن به مارول بازگشت.

در طی سال‌ها، همواره زمزمه‌های بسیاری در رابطه با فیلم مختص به این شخصیت شنیده شده ولی تا اوایل سال میلادی جاری، هنوز در پروسه‌ی پیش‌تولید قرار داشت. وقایع این فیلم چندی پس از ماجراهای جنگ داخلی آغاز می‌شود، جایی که ناتاشا رومانوف خود را در انزوا می‌یابد و باید با گذشته‌ی خود رودررو شود.

در کنار نقش‌آفرینی دوباره‌ی اسکارلت جوهانسون بازیگرانی چون فلورنس پیو، دیوید هاربر و ریچل وایس نیز حضور دارند و حتی تأیید شده رابرت داونی قرار است به شکل محدودی در نقش آیرون‌من نیز حاضر باشد.

این فیلم به کارگردانی کیت شورتلند، قرار بود در 7 می سال ۲۰۲۰ اکران شود اما به علت شیوع ویروس کرونا و تعویق افتادن بسیاری از پروژه های سینمایی، تاریخ انتشار بلک ویدو نیز به مانند بسیاری آثار جدید در سال 2021 عوض شد.

پیش‌بینی می‌شود بلک ویدو نیز به مانند سایر آثار مارول، با استقبال گسترده‌ی بینندگان و منتقدین روبه‌رو شود.

به تازگی تاریخ پخش و تریلر بلک ویدو 2021 مشخص و منتشر شده است و در همین راستا در این گفتار نگاهی داریم به دانسته هایمان از این فیلم.

تاریخ پخش و تریلر بلک ویدو 2021

دنیای سینمایی مارول و از اساس دنیای فیلم هایی ک بر اساس کامیک بوک ها ساخته میشوند، برای بسیاری از ما جذاب است. ما در تکراتو همانطور که موضوعات حوزه بهترین فیلم های مارول 2020 را پوشش دادیم،‌ برای سال آینده میلادی نیز همین برنامه را دنبال میکنیم.

احیانا اگر تا به حال به تماشای مارول ننشته اید،‌ اصلا نگران نباشد،‌ اتفاقا این برایتان امتیاز خوبی است،‌با استفاده از راهنمای ترتیب تماشای فیلم های مارول میتوانید به تجربه بهتری از سینمای مارول دست پیدا کنید.

ماه آذر سال 98 بود که مارول استودیو اولین تیزر تریلر فیلم Black Widow (بلک ویدو) را منتشر کرد و در ادامه شاهد انتشار تریلر دیگری (نمایش ویژه) از این فیلم ابرقهرمانی بودیم که تصاویر جدیدی از شخصیت شرور تسک‌مستر به اشتراک گذاشته شد.

در ادامه تبلیغ تلویزیونی اختصاصی Super Bowl فیلم بلک ویدو منتشر شد که حاوی تصاویر جدیدی از این اثر مورد انتظار بود. حال در تازه‌ترین اخبار ، تاریخ پخش و تریلر بلک ویدو 2021 به عنوان یکی از موردانتظار ترین فیلمهای دنیای سینمایی مارول منتشر شده است. همینطور تاریخ انتشار بلک ویدو در تاریخ 7 می 2021 مشخص شده است.

انتظار داریم این فیلم همانطور که در فهرست جدیدترین و بهترین فیلم های مارول 2021 قرار دارد، یکی از جدیدترین و بهترین فیلم های اکشن 2021 نیز باشد. البته جدای از دنیای سینمایی مارول، و در میان بهترین فیلم های 2021، نباید بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 را فراموش کنیم.

اما از تاریخ پخش و تریلر بلک ویدو 2021 چه دستگیرمان میشود؟ با تکراتو همراه باشید.

تاریخ پخش و تریلر بلک ویدو 2021

مارول استودیو امروز تریلر نهایی فیلم Black Widow را منتشر کرده که تمرکز این تریلر روی رابطه خواهری ناتاشا رومانوف با بازی اسکارلت جوهانسون و یلنا بلووا با بازی فلورنس پیو است.

در طول تریلر اشاره‌های بیشتری به اتاق قرمز و منشا بلک ویدوها نیز می‌شود که اکنون تسک مستر وظیفه کنترل و محافظت از آن را بر عهده دارد و به همین منظور او به دنبال شکار ناتاشا است.

این تریلر حاوی تصاویر بیشتری از قابلیت‌های این شخصیت شرور مثل یادگیری حرکات مشابه بلک ویدو، بلک پنتر و کاپیتان آمریکا (یا رد گاردین) تا مبارزاتش با ناتاشا رومانوف است و وعده یک فیلم اکشن تمام عیار را به طرفداران دنیای سینمایی مارول می‌دهد.

تاریخ انتشار بلک ویدو
تاریخ انتشار بلک ویدو

اتفاقات فیلم Black Widow قرار است پس از حوادث فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) و پیش از اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) آغاز شود.

اسکارلت جوهانسون، دیوید هاربر، ریچل وایس، فلورنس پیو، او.تی. فاگبنلی، ویلیام هرت و ری وینستون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Widow حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بااین‌حال، بازیگر نقش تسک مستر هنوز معرفی نشده است. علاوه‌بر تریلر، مارول پوستر جدیدی از فیلم Black Widow را منتشر کرده که تمرکز‌ آن روی شخصیت‌های اصلی فیلم است، اما حضور فاگبنلی در پوستر نیز قابل توجه است که برخی اعتقاد دارند او احتمالا بازیگر نقش Taksmaster است.

بیشتر بخوانید:

تاریخ انتشار بلک ویدو

تنها اطلاعات رسمی‌ این فیلم تا پیش از نشر تریلر، این بود که یکبار دیگر اسکارلت یوهانسون در نقش بلک ویدیو در این اثر هنرنمایی خواهد کرد. اگر به خاطر داشته باشید، بلک ویدو در فیلم Avengers: Endgame خود را قربانی کرد و همین کار باعث شد که هاکای بتواند سنگ روح را به دست آورد و آن را از سیاره‌ی ورمیر خارج کند تا با استفاده از آن، ثانوس متوقف شود.

با استناد بر وقایع این فیلم، به راحتی می‌توان متوجه شد که اتفاقات فیلم Black Widow قبل از ماجرای Avengers: Infinity War رخ می‌دهد. با این حال، همواره اطلاعاتی که از این اثر در دسترس است، حجم زیادی ندارد؛ شاید اولین تریلر فیلم Black Widow بتواند جزئیات بیشتری را از این فیلم اکشن و هیجان‌انگیز به مخاطب بدهد.

تاریخ انتشار بلک ویدو

پیش از این، اسکارلت یوهانسون در رابطه با ساخت یک فیلم مستقل از Black Widow ابراز خوشحالی کرده بود و اظهار کرد که به لطف این اثر، بالاخره علاقه‌مندان به دنیای سینمایی مارول می‌توانند با شخصیت واقعی بلک ویدو آشنا شوند. به هر صورت تریلر جدید نوید یک فیلم جذاب و سراسر اکشن را میدهد. اما ما اطلاعات بیشتری از این فیلم نداریم و باید منتظر انتشار رسمی آن و سپس نقدها و نظرات گوناگون باشیم.

نخستین تریلر فیلم بیوه سیاه (Black Widow)

نخستین تیزر فیلم بلک ویدو  مارول را در ادامه تماشا کنید. تا الان تاریخ انتشار بلک ویدو را با هم بررسی کردیم. سرانجام بعد از مدت‌ها با هویت واقعی ناتاشا رومانوف آشنا خواهیم شد. بلک ویدویی که در اندگیم جان خود را برای سنگ روح از دست داد.

 

پس از تماشای تریلر هیجان انگیز این فیلم، قصد داریم آن را کمی بررسی کنیم. اما قبل از آن، باید بگوییم که وقایع زمانی بلک ویدو بین دو فیلم «جنگ جهانی» و «جنگ بی نهایت» رخ می‌دهد و اگر بخواهیم داستان آن را به صورت کلی بررسی کنیم، احتمالا اتفاقات این فیلم به پیوستن ناتاشا به گروه Secret Avengers منتهی می‌شود که ما در ابتدای جنگ بی نهایت شاهد آن بودیم.

تریلر با نمایی دور از شهر «بوداپست» آغاز می‌شود. این شهر پایتخت کشور مجارستان است. این مجسمه ای هم که دیده می شود در واقع مجسمهٔ آزادی بوداپست است که روی تپهٔ گلرات قرار دارد و طبق داستان‌ها و افسانه‌ها، این تپه پر از رمز و راز است.

سپس ناتاشا را با چهره ای شکسته جلوی آینه می بینیم و مروری داریم به سرگذشت ناتاشا رومانوف در MCU که با فلش بک هایی سریع جلو می روند. از صحنه فلش بک فیلم «عصر آلتران» و Red Room و تمارین سخت دختران جاسوس روسی گرفته به علت جادوی ذهنی «اسکارلت ویچ» تا وقایع پسا شیلد و کلینت بارتون و فیوری که در انتها به فیلم انتقام جویان و ورود بروس بنر و کاپیتان آمریکا به هلی کریر شیلد منتهی می شود.

همینطور در این تریلر چندین مرتبه کلمه «خانواده» به گوش می خورد و احتمالا در فیلم بلک ویدو شاهد حضور دو شخصیت کلیدی از زندگی ناتاشا خواهیم بود. در این فیلم جمله «هیچ چیز تا ابد باقی نمی‌ماند» نیز به گوش می‌خورد که احتمالا به موضوع جنگ داخلی و از هم پاشیده شدن اعضای انتقام جویان و دودستگی آن ها اشاره دارد.

گذشته از این در قسمت دیگری از تریلر می‌بینیم که ناتاشا برای پیدا کردن خواهر خود (یلنا بلوا)، با اسلحه‌ای وارد خانه می‌شود؛ در نتیجه در این فیلم تا حدودی شاهد تعقیب و گریز میان این دو هستیم. در ادامه تریلر میبینیم که ناتاشا با راه مسالمت آمیز قصد دارد با او گفتگو کند اما ظاهرا دعوا کردن راه مرسوم تری بین این دو خواهر است!

در نزاعی که بین این دو شکل می گیرد می‌بینیم که آنها به یک اندازه توانا هستند و تمامی حرکات مبارزه‌شان شبیه به هم است. از این رو، به نظر می رسد این دعوا پایانی ندارد و پس از مدتی از آن دست می‌کشند.

بعد بین دیالوگ ها می شنویم که یلنا از ناتاشا می پرسد که چی باعث شده که به خونه برگرده؟ ناتاشا هم در جواب می‌گوید کار ناتمامی دارند که می بایست آن را باهم انجام دهند و این کار به جایی که همه این اتفاقات از آن شروع شده، باز می‌گردد.

بنابراین احتمال می‌دهیم پروژه بلک ویدو دوباره کار خود را آغاز کرده است و احتمالا ناتاشا برگشته تا جلوی پیشرفت آن را بگیرد. گذشته از این‌ها، در ادامه‌ی مقاله ی تاریخ پخش و تریلر بلک ویدو 2021 ، به بررسی برخی سکانس‌های مشاهده شده در این فیلم می‌پردازیم.

تاریخ پخش و تریلر بلک ویدو 2021
تاریخ پخش و تریلر بلک ویدو 2021

در تریلر بلک ویدو شاهد شخصیت تسک مستر نیز هستیم. این شخصیت نیز از دل دنیای کمیک‌ها بیرون آمده است و معمولا تسک مستر را به عنوان یک شخص باهوش، قدرتمند و پلید می‌شناسند که توسط سازمان‌های شرور استخدام می شود‌. از ویژگی های ظاهری هم به سپر و شمشیرش می توان اشاره کرد که با آن شنل و ماسک جالبش شکیل بنظر می رسد. بنظر می رسد که بعد از ملاقات یلنا و ناتاشا جریان فیلم جوری پیش می رود که تسک مستر به آن ها حمله می کند. آن ها نیز با آن موتوری که در تریلر دیدیم و سپس با آن BMW از دست تسک مستر فرار می کنند.

گذشته از این ها در ادامه شاهد یک فرار از زندان نیز هستیم که با کمک ناتاشا و یلنا رخ می‌دهد. سپس مشخص می شود که این ماموریت فرار از زندان در واقع برای فراری دادن شخصیت «الکسی شوستاکوو» است که نقشش را آقای «دیوید هاربر» بازی می کند.

پس از فرار موفقیت آمیز، تریلر صحنه دور یک میز نشستن الکسی، ناتاشا و یلنا را نشان می‌دهد که در آن الکسا به این موضوع اشاره دارد که خانواده به دور هم برگشته است.

تاریخ پخش و تریلر بلک ویدو 2021
تاریخ پخش و تریلر بلک ویدو 2021

در نهایت یکی دیگر صحنه‌هایی که در این تریلر شاهد آن هستیم، مبارزه ی تن به تن بین تسک مستر و رد گاردین (الکسی) است که درون یک اتاق رخ می دهد.

صحنه دیگری که نباید فراموش کرد صحنه مربوط به خانم «ریچل وایس» در اتاقی مرموز و تاریک به همراه شخص مرموز دیگری ایستاده است. بالای سر این دو نفر مانیتور هایی با موقعیت های مکانی مشخصی دیده می شود که شبیه نقشه های عملیات و مهره های عملیاتی است و ممکن است این مهره ها همان بلک ویدو های در حال تعلیم بوده اند که حال لوکیشن آن ها برای کارفرمایشان مشخص است.

همچنین در پایان به‌نظر می‌رسد که فیلم Black Widow شباهت‌هایی به فیلم Captain America: The Winter Soldier دارد و صحنه‌های اکشن آن را هم می‌توان به مجموعه فیلم جیسون بورن تشبیه کرد‌.

علاوه بر تریلر اولی که از فیلم بلک ویدو منتشر شده و ما در این مقاله‌ی تاریخ پخش و تریلر بلک ویدو 2021 به بررسی آن پرداختیم، تریلر دوم آن نیز به تازگی منتشر شده است که دیدن آن نیز اطلاعات زیادی به ما خواهد داد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تریلر دوم

در یوتیوب در اینجا کلیک کنید.

حال که مقاله‌ی تاریخ پخش و تریلر بلک ویدو 2021 به پایان می‌رسد، پیشنهاد می‌شود مقالات بهترین فیلم های دی سی 2021، بهترین فیلم های مارول و بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021 را نیز در تکراتو مطالعه کنید.

همینطور برای تهیه واچ لیستی از بهترین فیلم و سریال‌های سال 2021، مقالات بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021، بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021 و بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021 را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر و تاریخ انتشار بلک ویدو چیست؟ به نظر شما این فیلم جدید از دنیای مارول میتواند موفق باشد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها درباره تاریخ پخش و تریلر بلک ویدو 2021 با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر