;
coinex

عرضه سیستم عامل هارمونی در یک پرچمدار هوآوی!

پیش از این خبرهایی مبنی بر عرضه یک گوشی هوآوی در سال 2021 با سیستم عامل هارمونی مطرح شده بود. اما کسی فکر نمیکرد این اتفاق برای یک پرچمدار هوآوی بیفتد.

چند ماه پیش بود که برایتان از عرضه هارمونی او اس 2.0 هوآوی برایتان گفته بودیم. همه انتظار عرضه یک گوشی هوآوی با سیستم عامل هارمونی را داشتیم.

حتی در گفتار بهترین گوشی های هوآوی 2021 نیز به این موضوع اشاره کردیم که عرضه یک گوشی هوآوی با سیستم عامل هارمونی میتواند سورپرایز سال 2021 باشد.

اما حقیقتا به نظر نمی‌رسید که قرار باشد کمپانی چینی سیستم عامل خود را بر روی یک پزچمدار عرضه کند! اخبار جدید اما حاکی از این است که غول چینی قصد عرضه هارمونی بر روی نسل اینده خانواده P دارد.

عرضه سیستم عامل هارمونی در یک پرچمدار هوآوی!

پس از مشکلاتی که به‌دلیل تحریم‌های سخت‌گیرانه‌ی دولت ترامپ برای هواوی رخ داد، محصولات شرکت چینی دسترسی به بخشی از امکانات اندروید، ازجمله پلی استور و اپلیکیشن‌های اختصاصی گوگل را از دست دادند؛ به‌همین‌دلیل، هواوی جایگزینی برای پلی استور به نام اپ گالری را معرفی کرد.

بااین‌حال، سران شرکت چینی به این نتیجه رسیدند که درکنار استفاده از سیستم‌عامل اندروید برای محصولاتشان، سیستم‌عاملی بومی را توسعه دهند.

عرضه سیستم عامل هارمونی در یک پرچمدار هوآوی!

نسخه‌ی اول سیستم‌عامل هارمونی برای محصولاتی مانند لوازم خانگی و اشیای هوشمند توسعه داده شد و نسخه‌ی دوم نیز برای استفاده از تبلت و گوشی‌‌های هوشمند هواوی آماده می‌شود.

انتظار می‌رفت محصولات میان‌رده یا پایین‌رده هواوی ابتدا با سیستم‌عامل هارمونی ۲ به بازار راه یابند؛ اما گزارش‌ها نشان می‌دهند سری پی ۵۰، تلفن‌های هوشمند پرچم‌دار نسل بعدی هواوی، نیز مبتنی‌بر هارمونی ۲ خواهند بود.

در‌هر‌صورت، دور ‌از ‌ذهن به‌نظر می‌رسد که هواوی سری پی ۵۰ را در تمامی بازارهای دنیا با سیستم‌عامل هارمونی ۲ عرضه کند و احتمالا چنین نسخه‌ای از سری جدید پرچم‌داران هواوی، تنها به بازار چین محدود خواهد بود.

نکته‌ی جالب درباره‌ی سیستم‌عامل در‌حال‌توسعه‌ی هواوی امکان اجرای اپلیکیشن‌های اندروید است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص عرضه سیستم عامل هارمونی در یک پرچمدار هوآوی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر