;
coinex

رکوردشکنی عادل فردوسی پور در لایو اینستاگرام صفحه AFC فارسی ناکام ماند!

رکوردشکنی عادل فردوسی پور در لایو اینستاگرام صفحه AFC فارسی در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و اولسان هیوندای ناکام ماند. در ادامه این نوشتار تکراتو این موضوع را با هم بررسی می‌کنیم.

عادل فردوسی پور که مدت‌هاست از حضور او به عنوان گزارشگر در بازی‌های پخش شده در تلویزیون می‌گذرد، مجددا به عرصه این اجرا بازگشت. این بار در پلتفرمی متفاوت، لایو اینستاگرام. او که سال گذشته با برنامه کلاسیکو رکورد پربیننده‌ترین برنامه اینترنتی ایران را شکست، حالا داشت شکستن رکورد لایو اینستاگرام را تجربه می‌کرد. صفحه اینستاگرام فارسی AFC نیز در زمینه رکورد فالوور اینستاگرام پس از اعلام این خبر به اعداد قابل توجه‌ای رسید. صفحه‌ای که پیش از عادل حدود 100 هزار دنبال کننده داشت، حالا به نزدیک 3 میلیون میلیون نفر دنبال کننده رسیده است. البته به نظر می‌رسد این فالووها به زودی ریزش کنند.

پس از شکرآب شدن رابطه فردوسی پور و شبکه سه، شاهد بی میلی به رسانه ملی بودیم. حتی برنامه‌های ورزشی شبکه سه نیز دیگر مانند گذشته پرطرفدار نیستند. مردم امروز به تماشای فینال آسیا با گزارش عادل فردوسی پور در لایو صفحه رسمی AFC به زبان فارسی نشستند. با این حال رکوردشکنی عادل فردوسی پور در لایو اینستاگرام ناکام ماند و هنوز مجری ترک تبار این رکورد را در اختیار دارد. با تکراتو همراه باشید.

رکوردشکنی عادل فردوسی پور در لایو اینستاگرام ناکام ماند

گزارش بازی فینال آسیا در صفحه اینستاگرام AFC فارسی

رکوردشکنی عادل فردوسی پور در لایو اینستاگرام صفحه AFC فارسی ناکام ماند، اما لایو این صفحه به بیش از 600 هزار بازدیدکننده رسید.

رکوردشکنی عادل فردوسی پور در لایو اینستاگرام صفحه AFC فارسی
رکوردشکنی عادل فردوسی پور در لایو اینستاگرام صفحه AFC فارسی ناکام ماند

ایرانیان در اینستاگرام به شدت فعالیت‌های گروهی قابل ملاحظه‌ای دارند و در زمینه رکوردهای اینستاگرام نقش کلیدی ایفا کرده‌اند. همین چندی پیش شاهد رکوردشکنی ماکان بند در اینستاگرام با 20 میلیون کامنت زیر یک پست بودیم. اما پس از رکورد کامنت اینستاگرام، رکورد بیشترین لایو اینستاگرام را نمی‌توانیم به فهرست رکوردهای ایرانیان بیافزاییم. البته در حوزه ورزش رکورد بیشترین گل ملی کماکان بیشترین افتخار را برای ما به ارمغان دارد. خلاصه فهرست عجیب ترین رکوردهای گینس را داریم یکی پس از دیگری پر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: رکورد فالوور Tik Tok متعلق به کیست؟

آیا این دست رکوردشکنی‌های عادل فردوسی پور که خبر از محبوبیت شدید او نزد مردم دارد، راه را برای بازگشت او به عرصه اجرا در نود هموار خواهد کرد؟ به نظر نمی‌رسد. مشکل او با صدا و سیما بیش از این‌ها عمیق است. اما محبوبیت و پاک‌دستی او جای تردیدی ندارد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص ناکام ماندن رکوردشکنی عادل فردوسی پور در لایو اینستاگرام صفحه AFC فارسی چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در این خصوص به اشتراک بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    من خودم یک ساعت طول کشید تونستم دسترسی پیدا کنم…اینترنتو بسیار ضعیف کرده بودن..حالا هر چی ما بگیم میگن تو مدار نیستی😋😋😋😋تعصبات کورکورانه مدیر کوچولوی شبکه سه حالمون خراب می‌کنه…عشق است عادل..عشق است ظلم ستیزی..مجری‌های چاپلوس تو مدار! تو قلب ما جایی ندارند…

    پاسخ