;
coinex

بررسی و دانلود اپلیکیشن من و تو ؛ پخش زنده و لیست برنامه های Manoto TV

این گفتار تکراتو به بررسی و دانلود اپلیکیشن من و تو به عنوان بستری برای دسترسی به آرشیو برنامه های این شبکه و همچنین پخش زنده آن اختصاص دارد.

طی سال های گذشته شبکه ماهواره ای من و تو توانسته به موقعیت و جایگاه مقبولی نزد مخاطبان برسد. اما از لیست برنامه های من و تو و یا فهرست فیلم و سریال های من و تو  چقدر اطلاعات دارید؟ این گفتار تکراتو به معرفی بررسی و دانلود اپلیکیشن من و تو اختصاص دارد. من و تو (Manoto) یک شبکهٔ تلویزیونی ماهواره‌ای فارسی‌زبان است، با تمرکز بر برنامه‌های علمی، سرگرمی و سیاسی که مرکز آن در لندن قرار دارد.

شرکت مادر این شبکه، شبکه تلویزیونی مرجان نام دارد که متعلق به کیوان عباسی و مرجان عباسی است. حامیان مالی این شبکه اما هیچگاه مشخص نشده اند. البته که بحث بر سر این موضوع بسیار است.

در لیست برنامه های من و تو، موضوعات گوناگونی به زبان فارسی مانند مستندهای علمی، تاریخی، حیات وحش، مجموعه‌های تلویزیونی، برنامه‌های ورزشی، مسائل زنان و اخبار و تحلیل سیاسی اجتماعی وجود دارد. از معروف ترین برنامه‌های این شبکه می‌توان به بفرمایید شام (با صدای امید خلیلی)، استیج (با اجرای رها اعتمادی)، اتاق خبر (به سردبیری پوریا زراعتی)، چرا که نه (با اجرای ندا جناب) و من و تو پلاس (با اجرا ندا جناب و شاهو فلاحی) اشاره کرد. فهرست سریال های شبکه من و تو نیز از برنامه های پربازدید این کانال است.

بررسی و دانلود اپلیکیشن من و تو

شبکه های ماهواره ای و برنامه های متنوع آنها، این روزها،‌ البته بهتر بگویم این سالها محبوبیت زیادی به دست آورده است. این را میتوان از محبوبیت سریال های ماهواره ای، خصوضا بهترین سریال های ترکی و بهترین سریال های شبکه جم تی وی فهمید.

یکی از اقداماتی که این شبکه ها در ارتباط برنامه های خود انجام میدهند، عرضه اپلیکیشن های اختصاصی برای مخاطبان خود است تا کسی از دنبال کردن برنامه ها عقب نماند. شبکه و یا بهتر بگویم گروه رسانه ای جم، از جمله اولین ها در این زمینه بود.

دانلود اپلیکیشن من و تو
دانلود اپلیکیشن من و تو

بازدید بالای سریال های شبکه جم، عاملی شد تا این گروه به عرضه اپلیکیشن اختصاصی جم آنلاین اقدام کنند. پیشتر در دانلود و بررسی اپلیکیشن جم آنلاین این را گفتیم که با استفاده از این اپلیکیشن میتوانید برنامه های شبکه ها چندگانه جم را به صورت آنلاین دنبال کنید. حال اما شبکه من و تو نیز برای اینکه مخاطبان این شبکه به صورت آنلاین، به برنامه و پخش زنده من و تو دسترسی داشته باشند نسبت به تهیه و انتشار اپلیکیشن اختصاصی اقدام کرده است.

در این گفتار به بررسی و دانلود اپلیکیشن من و تو و معرفی فهرست فیلم و سریال های من و تو خواهیم پرداخت. برای دانلود اپلیکیشن من و تو نمی‌توانید از تمام اپ استورها، خصوصا اپ استورهای داخلی اقدام کنید. این برنامه را البته از معتبرترین مراجع دانلود اپلیکیشن برای پلتفرم های اندروید و iOS میتوان دانلود کرد.

مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران که تکراتو به آن پایبند است قرار دادن لینک دانلود اپلیکیشن من و تو ممکن نیست!

دانلود اپلیکیشن من و تو
دانلود اپلیکیشن من و تو

پس از دانلود اپلیکیشن من و تو ار وبسایت‌های معتبر و نصب آن، باید از ابزار تغییر آی پی برای استفاده از اپلیکیشن استفاده کنید. پس از استفاده از این ابزار و باز کردن اپلیکیشن در همان صفحه اصلی اپلیکیشن با چیزی مشابه با صفحه اصلی سایت من و تو که شامل لیست برنامه های من و تو و فهرست فیلم و سریال های من و تو است، مواجه خواهید شد.

فرکانس من و تو
فرکانس من و تو

همانطور که میینید، الگوی رابط کاربری اینستاگرام به مانند بسیاری از اپلیکیشن های دیگر به اپلیکیشن من و تو نیز سرایت کرده است. یک نوار پنجگانه در پایین صفحه مشاهده میشود که شامل گزینه های متنوعی مانند خانه،‌ برنامه ها, پخش زنده من و تو , حساب کاربری و اتاق خبر میشود. در ادامه بررسی اپلیکیشن من و تو باهم به بررسی هر یک از این بخش های چندگانه خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

بررسی و دانلود اپلیکیشن من و تو ؛ ساخت حساب کاربری

برای استفاده از تمام امکانات اپلیکیشن بهتر است که در صورتی که از قبل یک حساب کاربری من و تو ندارید،‌ از طریق اپلیکیشن نسبت به ساخت و ایجاد این حساب اقدام کنید. برای اینکار از نوار پایین صفحه در اپلیکیشن من و تو، از میان گزینه های پنج گانه، گزینه حساب کاربری من را انتخاب کنید. در اینجا با چیزی مشابه تصویر زیر روبرو خواهید شد.

فرکانس من و تو
فرکانس من و تو

برای ثبت نام باید گزینه مربوط به ثبت نام را انتخاب کنید. در صفحه ای که ظاهر میشود، اطلاعات درخواست شده را وارد کنید. این اطلاعات چیزی جز ارائه یک نام، ایمیل و البته تعیین رمز عبور نیست.

فرکانس من و تو
فرکانس من و تو

در نهایت باید تیک گزینه «بله، من با شرایط و ضوابط موافق هستم» را انتخاب کنید، تا فرایند ایجاد حساب کاربری نهایی شود. پس از این برای تایید ایمیل، یک ایمیل حاوی لینک تاییدیه برای شما ارسال میشود. شما باید به حساب کاربری خود رفته و ایمیل دریافتی را تایید کنید. پس از انجام این فرایند دوباره به اپ من و تو بازگردید و در بخش حساب کاربری من، این بار اطلاعات مربوط به حساب کاربری برای ورود را وارد کنید.

فرکانس من و تو
فرکانس من و تو

در این تصویر شما با وارد کردن ایمیل و رمز عبور از پیش تعیین شده وارد حساب کاربری خواهید شد. میتوانید تیک گزینه مرا به خاطر بسپار را نیز علامت دار کنید تا در ورودهای بعدی کارتان ساده تر باشد.

بیشتر بخوانید:

بررسی و دانلود اپلیکیشن من و تو

حال که حساب کاربری ساختید،‌ به سراغ بخش های مختلف اپلیکیشن خواهیم رفت. بیایید با صفحه اصلی کار را آغاز کنیم.

فرکانس من و تو
فرکانس من و تو

در صفحه اصلی یا خانه،‌ شما با فهرست فیلم و سریال های من تو و برخی از محبوب ترین برنامه ها مواجه می‌شوید. در اینجا شما به آخرین قسمت پخش شده سریال ها،‌ پربازدیدترین برنامه های شبکه و البته مهمترین خبرها دسترسی دارید.

اگر از نوار پایین اپلیکیشن، گزینه برنامه ها را انتخاب کنید، باز چیزی مشابه با اکسپلور در اینستاگرام مشاهده میکنید. البته یک آیکون کوچک در بالای صفحه سمت راست مشاهده میکنید که در حقیقت مربوط به جدول پخش و لیست برنامه ها مانند فهرست فیلم و سریال های من و تو میباشد.

فرکانس من و تو
فرکانس من و تو

در اینجا علاوه بر دسترسی مستقیم به برخی از برنامه های پرطرفدار،‌ دسته بندی های موضوعی را نیز مانند اکسپلور در اینستاگرام مشاهده می‌کنید که با انتخاب هرکدام می‌توانید دایره موضوعات و برنامه های ارائه شده را محدود تر کنید. برای مثال و در تصویر زیر، من برنامه کاوشگران طبیعت را انتخاب کردم. در اینجا به تمام ویدیو های مرتبط با این برنامه دسترسی دارم.

لیست برنامه های من و تو
لیست برنامه های من و تو

به علاوه هرآنچه از ویدیوهای این شبکه که به حالت آرشیوی در دسترس کاربران قابلیت دانلود نیز دارد. قابلیت دانلود و البته به اشتراک گذاری ویدیو، از بخش مربوط به تماشای هر برنامه در گوشه سمت چپ بالای صفحه در دسترس شما قرار میگیرد. به علاوه ویدیوهای دانلود شده از بخش حساب کاربری من در دسترس شما خواهد بود.

اگر دقت کنید در این تصویر 4 آیکون و علامت در زیر نام برنامه وجود دارد. به ترتیب از چپ به راست این آیکون ها عبارتند از اطلاعاتی مختصر درباره داستان برنامه، گزینه ای برای یادآوری قسمت های جدید برنامه، گزینه ای برای اضافه کردن برنامه به لیست علاقه مندی ها و در نهایت گزینه برای اضافه شدن برنامه به لیست برنامه های حساب کاربری. تقریبا این سه مورد آخر به آن صورت تفاوت خاصی ندارند. حداقل دو مورد آخر که اینچنین به نظر میرسد.

تمام این موارد قرار است دسترسی ساده تری به برنامه های محبوب را برای شما فراهم کنند. اگر هر یک از این موارد را انجام دهید و به بخش حساب کاربری برگردید، به 4 سربرگ کلی برخورد میکنید. این ها به ترتیب عبارتند از:

لیست برنامه های من و تو

  • مشخصات: که شامل اطلاعات حساب کاربری شما است.
  • لیست : که شامل لیست برنامه های من و تو مورد علاقه شما خواهد بود.
  • مورد علاقه: که میتواند فهرست فیلم و سریال های من و تو و یا هر برنامه ای باشد.
  • یادآوری: که به شما پخش قسمت های آینده برنامه ها را یادآوری میکند.

بیشتر بخوانید:

پخش زنده من و تو

گزینه پخش زنده هم که از نام آن مشخص است که به پخش زنده من و تو اختصاص دارد. این گزینه اگر نه برای اپلیکیشنی مثل جم آنلاین جذابیت و اهمیت خاصی نداشته باشد، درباره پخش زنده من و تو که به برنامه های زنده ای مانند اخبار و مراسم های مهم میپردازد میتواند مهم باشد.

اینکه میگوییم درباره شبکه جم اهمیت خاصی دارد علت آن است که برنامه های شبکه جم چیزی جز سریال ها و مستندهایی که چندباره تکرار میشوند نیست. و تقریبا اگر مشکل خاصی برایتان پیش نیاید از دنبال کردن آنها عقب نخواهید افتاد.

مثلا اگر در بخش پخش زنده من و تو شاهد برنامه LATIN GRAMMY 2020 باشید و اگر احتمالا اگر الان نبینید آن هم به صورت زنده، دیگر از دست داده محسوب می‌شود.

پخش زنده من و تو
پخش زنده من و تو

خب از بحث پخش زنده من و تو که بگذریم، آنچنان چیز نامکشوفی در بررسی اپلیکیشن من و تو باقی نمانده است. گزینه اتاق خبر در نوار پایین صفحه، گزیده ای است از مهمترین اخبار پوشش داده شده توسط تیم خبری من و تو که به طور کامل در اینجا در دسترس هستند. شما اگر به دنبال خبر یا مقاله خاصی باشید،‌ با استفاده از فیلد جستجو در بالای این صفحه میتوانید نسبت به سرچ اقدام کنید و به نتیجه دلخواه خود برسید.

دانلود اپلیکیشن من و تو

این نکته را فراموش نکنید که استفاده از این اپلیکیشن آن هم با استفاده از ابزار تغییر آی پی یعنی شما نیاز به اینترنت قدرتمندی دارید. خصوصا برای استفاده از پخش زنده من و تو ناگزیر به استفاده از اینترنت با سرعت بسیار بالا هستید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بررسی اپلیکیشن من و تو چیست؟ آیا شما از پخش زنده من و تو در این اپلیکیشن استفاده میکنید؟ نظرات خود را با تکراتو در قسمت کامنت‌ها به اشتراک بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر