;
coinex

بیشترین فالوور اینستاگرام بازیگران ایرانی متعلق به کیست؟

در ادامه سلسله مقالات اینستاگرامی تکراتو،‌ این گفتار به بیشترین فالوور اینستاگرام بازیگران ایرانی میپردازد. با ما در بررسی این موضوع همراه باشید.

اینستاگرام همچنان محبوبترین و احتمالا پرمخاطب‌ترین شبکه اجتماعی دنیاست. این روزها کمتر فرد عادی پیدا میشود که به یک اسمارتفون اندرویدی معمولی دسترسی داشته باشد و در اینستاگرام عضویت نداشته باشد.

وقتی افراد عادی با این شبکه اجتماعی اینگونه برخورد کنند، این بسیار طبیعی که است که تقریبا همه چهره ها یا به قولی دیگر سلبریتی های امروزی، داخلی و خارجی در این شبکه اجتماعی حضور فعال داشته باشند.

علاوه بر ستارگان سینما، خوانندگان و سایر هنرمندان، باید به ورزشکاران مختلف نیز اشاره کرد. اما برخی از این سلبریتی ها در اینستاگرام حضور فعالی دارند و به هر علتی، محبوبیت یا موضوعات دیگر تعداد بیشتری فالوور در اینستاگرام دارند.

امروز در تکراتو و در ادامه سلسله مقالات مربوط به اینستاگرام به بررسی موضوع بیشترین فالوو اینستاگرام در میان بازیگران ایرانی میپردازیم.

بیشترین فالوور اینستاگرام بازیگران ایرانی

ما در تکراتو، اینستاگرام را به عنوان محبوبترین شبکه اجتماعی نسل جوان، از زوایای مختلفی دنبال میکنیم. علاوه بر مباحث مربوط به رکوردهای اینستاگرام ، مانند رکورد لایو اینستاگرام، رکورد کامنت اینستاگرام و یا رکورد بیشترین لایک در اینستاگرام  به بهترین چالش های اینستاگرام و البته بحث آموزش های اینستاگرامی نیز توجه خاصی مبذول داشته ایم.

در بحث آموزش های اینستاگرامی و ترفندهای اینستاگرام طی سالی که گذشت با ارائه آموزش برای جدیدترین قابلیت های اینستاگرام از جمله   آموزش دسته بندی پست ها در اینستاگرام، آموزش آپلود فیلم افقی در IGTV اینستاگرام، رفع مشکل بیرون پریدن از اینستاگرام ، نحوه ارسال پیام ناپدید شونده در اینستاگرام و مواردی دیگر در خدمت شما بودیم.

اما برای برخی قابلیت خاص و پنهان هم تدابیری داشتیم. برای مثال برای از دیدن استوری اینستاگرام به صورت ناشناس برایتان گفته بودیم. به علاوه بهترین نسخه های غیررسمی اینستاگرام و بهترین دانلودرهای اینستاگرام را نیز به شما معرفی کردیم.

به علاوه به این مقدار قناعت نکردیم به آموزش کسب درآمد از اینستاگرام هم پرداختیم. سپس و در ارتباط با همین موضوع بهترین و پرطرفدارترین اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرام را نیز به شما معرفی کردیم. البته برای مطالعه بیشتر در این باره باید سری به پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام به تفکیک حوزه فعالیت بزنید.

اما در بحث تعداد فالوور شاید کمی کم کاری کرده باشیم. جای از  بیشترین فالوور اینستاگرام در سال 2020 که اتفاقا با استقبال خوب مخاطبین تکراتو روبرو شد، چندی پیش به مبحث بیشترین فالوور اینستاگرام در ترکیه نیز ورود کردیم.

امروز اما در ادامه مباحث تکراتو درباره اینستاگرام، و در همین بخش تعداد فالوور، قصد داریم فهرستی از بیشترین فالوور اینستاگرام بازیگران ایرانی در اختیار شما قرار دهیم. پس با تکراتو همراه باشید.

بیشترین فالوور اینستاگرام بازیگران ایرانی

در ادامه بنا به آنچه وعده داده بودیم به مسئله بیشترین فالوور اینستاگرام بازیگران ایرانی میپردازیم. ترتیب این فهرست به صورت صعودی از کمترین به بیشترین تنظیم شده است. فهرست بازیگران ایرانی با بیشترین فالوور عبارت است از:

بهاره رهنما

4.7 میلیون فالوور

به عنوان اولین گزینه در فهرست بیشترین فالوور اینستاگرام بازیگران ایرانی باید به نام بهاره رهنما اشاره کرد. او به عنوان یک سلبریتی به تمام معنا سالهاست که در عرصه بازیگری فعال است و به تازگی به کارگردانی و نویسندگی نیز روی آورده.

بیشترین فالوور اینستاگرام بازیگران ایرانی
بازیگران ایرانی با بیشترین فالوور

خانم رهنما همواره در حوزه های کاری و شخصی از جمله افراد پرطرفدار بوده و عده زیادی او را دنبال میکنند. وی در پیج اینستاگرامی خود تاکنون 971 پست با دنبال کنندگانش به اشتراک گذاشته است.

تعداد 4.7 میلیون فالوور نیز او را در فهرست بازیگران ایرانی با بیشترین فالوور قرار میدهد.

بیشتر بخوانید:

رضا عطاران

5.9 میلیون فالوور

رضا عطاران همانطور که پیشتر در فهرست بهترین فیلم های رضا عطاران گفته بودیم، عموما به عنوان یکی از بهترین طنزپردازان ایران شناخته میشود.

بیشترین فالوور اینستاگرام بازیگران ایرانی
بیشترین فالوور ایران 99 بازیگر

او و مهران مدیری در کنار رامبد جوان سه نفر از مهمترین و البته موفق ترین طنز پردازان ایرانی محسوب میشوند. آقای عطاران که در فهرست بیشترین فالوور اینستاگرام بازیگران ایرانی قرار دارد با 275 پست به اشتراک گذاشته شده، بیش از 5.9 میلیون فالوور دارد.

بهرام رادان

6.1 میلیون فالوور

بهرام رادان را به خاطر قیافه و استایل جذابش بسیار دوست دارند. شاید همین موضوع او را در میان بازیگران ایرانی با بیشترین فالوور قرار داده است.

بیشترین فالوور اینستاگرام بازیگران ایرانی
بیشترین فالوور ایران 99 بین بازیگران ایرانی

البته آقای رادان در حرفه خود نیز انسان برجسته و موفقی است و با وجود سن کمی که دارد آینده خوبی پیش روی خود میبیند. آقای رادان در اینستاگرام نیز بسیار پرکار بوده است و بیش از 1300 پست اینستاگرامی را تاکنون منتشر کرده است.

با بیش از 6 میلیون فالوور، بهرام رادان در لیست بیشترین فالوور اینستاگرام بازیگران ایرانی قرار میگیرد.

ترانه علیدوستی

6.7 میلیون فالوور

خانم علیدوستی بدون شک از محبوبترین سینماگران زن ایرانی است. به خصوص که محبوبیت او پس از تولید و پخش سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی که از جمله بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی در سال 99 بود نیز دو چندان شد.

بیشترین فالوور اینستاگرام بازیگران ایرانی
بیشترین فالوور ایران 99 بین بازیگران ایرانی

خانم علیدوستی هم اکنون با بیش از 6 میلیون فالوور در اینستاگرام، یکی از اعضای فهرست بیشترین فالوور اینستاگرام بازیگران ایرانی است. وی تاکنون در پیج شخصی خود 256 پست را با طرفدارانش به اشتراک گذاشته است.

بیشتر بخوانید:

امین حیایی

7.2 میلیون فالوور

امین حیایی طی سالهای گذشته با بازی در بهترین فیلم های طنز ایرانی و البته بهترین سریال های طنز ایرانی، برای خود کارنامه خوبی به ثبت رسانده است.

بیشترین فالوور اینستاگرام بازیگران ایرانی
بیشترین فالوور ایران 99 بین بازیگران ایرانی

آقای حیایی عموما به دلیل شخصیت خودمانی و جالبی که از خود در آثارش به نمایش گذاشته به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده و همین موضوع در عدد نزدیک به 7 میلیونی فالوورهای پیچ اینستاگرامی او بی اثر نبوده است.

حیایی البته در اینستاگرام فعالیت زیادی ندارد. این را از تعداد 100 پستی که با طرفدارانش به اشتراک گذاشته متوجه میشویم.

بهنوش طباطبایی

7.8 میلیون فالوور

بهنوش طباطبایی بازیگری را از سال ۷۷ با مجموعه تلویزیونی یونس آغاز کرد و با بازی در سریال های مختلف تلویزیونی در میان مردم شناخته شد.

بیشترین فالوور اینستاگرام بازیگران ایرانی
بیشترین فالوور ایران 99 بین بازیگران ایرانی

این بانوی هنرمند بعد از بازی در سریال یونس در سریال های مختلفی ایفای نقش کرد اما بازی در سریال هایی چون مسافری از هند، عشق گمشده، پیله های پرواز،گلهای گرمسیری، در مسیر زاینده رود و میکائیل بیش از پیش در میان مردم شناخته شد.

خانم طباطبایی تا این لحظه 528 پست با مخاطبین خود به اشتراک گذاشته است. به علاوه او نزدیک به 8 میلیون فالوور اینستاگرامی دارد که او جای او را در لیست بیشترین فالوور اینستاگرام بازیگران ایرانی باز میکند.

سحر قریشی

8.8 میلیون فالوور

با 8.8 میلیون فالوور اینستاگرامی، نفر بعدی در فهرست بیشترین فالوور اینستاگرام بازیگران ایرانی سحر قریشی است. البته او این رده را با همکار خود الناز شاکردوست شریک است.

بیشترین فالوور اینستاگرام بازیگران ایرانی
بیشترین فالوور ایران 99 بین بازیگران ایرانی

چراکه تعداد فالوورهای خانم شاکردوست هم بر اساس آنچه اینستاگرام به ما نشان میدهد یکسان است و تعیین دقیق تعداد فالوور میسر نیست.

خانم قریشی تاکنون 108 پست با مخاطبین خود به اشتراک گذاشته است.

بیشتر بخوانید:

الناز شاکردوست

8.7 میلیون فالوور

خانم شاکردوست با 8.7 میلیون فالوور از جمله محبوبترین بازیگران ایرانی در اینستاگرام محسوب میشود. وی سعی میکند در مورد محتوای منتشر شده در پیج خود با مخاطبین بسیار صمیمی و خودمانی برخورد کند.

بیشترین فالوور اینستاگرام بازیگران ایرانی
بیشترین فالوور اینستاگرام در ایران

وارد صفحه او که میشوید در بیو میخوانید، به ال خوش آمدید! وی تاکنون 882 پست منتشر کرده و همواره میکوشد بخش هایی از زندگی خصوصی و حرفه ای خود را با مخاطبین به اشتراک بگذارد.

بهنوش بختیاری

8.9 میلیون فالوور

فعال زنان، فعال حقوق کودکان کار و البته یک بازیگر! بهنوش بختیاری را باید یک انسان دوست به تمام معنا دانست. یک فرد وطن پرست و عاشق مردم که فعالیت های اجتماعی گسترده ای به غیر از بازیگری دارد.

بیشترین فالوور اینستاگرام بازیگران ایرانی
بیشترین فالوور اینستاگرام در ایران

خانم بختیاری در اینستاگرام نیز بسیار فعال است و با بیش از 2000 پست به اشتراک گذاشته شده، نزدیک به 9 میلیون فالوور دارد.

محمدرضا گلزار

10.2 میلیون فالوور

رضا گلزار اگرچه در عرصه بازیگری بسیار خوب ظاهر شده، اما به تازگی وارد حوزه هنر خوانندگی نیز شده است! همه این ها برای گلزار، بازیگر خوش تیپ و خوش پوش سینمای ایران محبوبیت فراوانی به همراه داشته است.

بیشترین فالوور اینستاگرام بازیگران ایرانی
بیشترین فالوور اینستاگرام در ایران

رضا گلزار تاکنون در پیج شخصی خود بیش از 1662 پست منتشر کرده است. او در لیست بیشترین فالوور اینستاگرام در میان بازیگران ایرانی با 10.2 میلیون فالوور در رده 4 قرار میگیرد.

بیشتر بخوانید:

گلشیفته فراهانی

10.5 فالوور

گلشیفته فراهانی را در این لیست قرار دادیم، چراکه او هرجا که باشد و هرجا که فعالیت کند هم، هنوز یک ایرانی است. خانم فراهانی از جمله بازیگران خارج نشین و فعال در سینمای هالیوود است که اتفاقا به تدریج توانسته روند صعودی خوبی را در سینما پی بگیرد.

اوایل سال جاری میلادی بود که فیلم استخراج با بازی گلشیفته فراهانی و کریس همسورث (بازیگر نقش ثور در دنیای مارول) اکران شد و اتفاقا طرفداران زیادی نیز پیدا کرد.

بیشترین فالوور اینستاگرام بازیگران ایرانی
بیشترین فالوور اینستاگرام در ایران

موفقیت چشمگیر این فیلم که گلشیفته نقش مهمی در آن داشت، سبب حضور گلشیفته فراهانی در بین 10 بازیگر نوظهور IMDb در سال 2020 شد.

او تاکنون 597 پست با مخاطبین خود به اشتراک گذاشته است. عدد 10.5 میلیون فالوور اینستاگرامی نیز او را در فهرست بیشترین فالوور اینستاگرام در میان بازیگران ایرانی در جایگاه سوم قرار میدهد.

رامبد جوان

11.3 میلیون فالوور

رامبد جوان را اگرچه این روزها بیشتر به خندوانه میشناسیم، اما باید او را به عنوان یکی از بهترین و موفق ترین بازیگران ایرانی نیز بدانیم. رامبد طی سالیان فعالیت خود کارنامه کاری خوبی به جا گذاشته است و حالا هم با خندوانه به دنبال ایده های جدید میگردد.

بیشترین فالوور اینستاگرام بازیگران ایرانی
بیشترین فالوور اینستاگرام در ایران

وی در اینستاگرام تاکنون 2651 پست اینستاگرامی منتشر کرده که نشان از حجم بالای فعالیت او در این شبکه اجتماعی دارد. تعداد 11.3 میلیون فالوور نیز او را در رده دوم فهرست بیشترین فالوور اینستاگرام در میان بازیگران ایرانی قرار داده است.

مهناز افشار

13.4 میلیون فالوور

نفردوم لیست اما کسی نیست جز یکی از محبوبترین بازیگران زن ایرانی یعنی مهناز افشار که از جمله آخرین مهاجرت کرده ها به خارج از کشور میز محسوب میشود.

بیشترین فالوور اینستاگرام بازیگران ایرانی
بیشترین فالوور اینستاگرام در ایران

خانم افشار پس از مهاجرت بیشتر درگیر برنامه پرشیاز گات تلنت شد که البته در حال حاضر با وضعیت کرونایی دنبال نمیشود.

وی تاکنون 758 پست اینستاگرامی منتشر کرده و با 13.4 میلیون فالوور از بیشترین فالوور اینستاگرام در میان بازیگران ایرانی را دارد.

حسن ریوندی

15.9 میلیون فالوور

بیشترین فالوور اینستاگرام بازیگران ایرانی
بیشترین فالوور اینستاگرام در میان بازیگران ایرانی

اما جایگاه اول این لیست به کمدین بزرگوار و مجری ایرانی، حسن ریوندی تعلق می گیرد. وی از سلبریتی های طنز پرداز مشهور ایرانی است که در اینستاگرام هم طرفداران زیادی دارد. او تاکنون بیش از 800 پست در اینستاگرام گذاشته است و به خاطر حضور فعال خود در این شبکه اجتماعی و همینطور پست های فان خود توانسته فالوورهای زیادی را به خود جلب کند.

البته جذابیت این کمدین را می توان به فی البداهه بودن و سوژه سازی آنی است به طوری که اکثر مطالب طنز در همان زمان اجرای برنامه ساخته می شود. بداهه گویی در باورپذیری کار مؤثر است و چون جنبه عام به کار می بخشد باعث هضم بهتر آن برای مخاطب می شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بیشترین فالوور اینستاگرام در میان بازیگران ایرانی چیست؟ آیا کسی از بازیگران ایرانی با بیشترین فالوور از قلم افتاده است؟‌ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر