;
coinex

تماس های جدید اسکایپ با کمک هوش مصنوعی جذاب تر شده‌ اند

چندی پیش مایکروسافت از ویژگی جدیدی به نام Together Mode رونمایی کرد. حال تماس های جدید اسکایپ با کمک هوش مصنوعی ممکن است. با ما همراه باشید.

این ابزار مایکروسافت از فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی برای قرار دادن تمام افراد در یک تماس تصویری اسکایپ در یک فضای مجازی استفاده میکند. حتی اگر کاربر مایکروسافت نباشید ممکن است با این ویژگی آشنا باشید. چراکه Together Mode برای برگزاری رقابت های NBA‌ استفاده شد تا حس واقعی بودن رقابت ها به بازیکنان و تماشاچیان القا شود.

با استفاده از این ویژگی افراد زیادی بدون حضور فیزیکی در یک فصای مجازی قرار میگیرند. حال این ویژگی راه خود را به اسکایپ باز کرده و کاربران به آن دسترسی دارند.

تماس های جدید اسکایپ با کمک هوش مصنوعی

در جدیدترین نسخه این برنامه، شما به همراه دوستانتان و همچنین اعضای خانواده می‌توانید در یک فضای مجازی مشترک قرار بگیرید. برای این کار باید حداقل ۵ نفر در یک مکالمه حضور داشته و همچنین به وبکم دسترسی داشته باشند.

یکی از موارد جالب، عدم نیاز به نصب اسکایپ روی کامپیوتر برای دسترسی به این ویژگی است. شما می‌توانید از طریق وب از چنین قابلیتی استفاده کنید، البته باید دارای حساب در این سرویس مایکروسافت باشید. شما می‌توانید هر فردی را توسط لینک «Meet Now» به یک تماس دعوت کنید.

تماس های اسکایپ جذاب با هوش مصنوعی

مایکروسافت در جدیدترین بروزرسانی اسکایپ تنها به ویژگی Together Mode بسنده نکرده و برای مثال در آن به حالت Grid جدیدی دسترسی دارید که می‌توانید تمام استریم‌های وبکم را به صورت همزمان ببینید.

در کنار این موضوع، در نسخه جدید با تصاویر پس زمینه جدیدی روبه‌رو می‌شوید و همچنین برخی باگ‌های آن‌ هم برطرف شده‌اند. هم اکنون کاربران می‌توانند اسکایپ ۸.۶۷ را در ویندوز، مک او اس و همچنین لینوکس دریافت کنند و از ویژگی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی این سرویس بهره ببرند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تماس های جدید اسکایپ با کمک هوش مصنوعی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام خسته نباشید
    ببخشید من از اسکایپ به عنوان کلاس استفاده میکنم
    چطوری میتوانم تماس هارا یک طرفه کنم؟

    پاسخ