;
coinex

بیش از 10 میلیون نفر فینال آسیا را آنلاین دیده اند

سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا)‌ اعلام کرده بیش از 10 میلیون نفر فینال آسیا را آنلاین دیده اند. با ما در ادامه این خبر همراه باشید.

سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا)‌ چندی پس از پایان فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 ادعا کرد بیش از 10 میلیون نفر فینال آسیا را از طریق رسانه های اینترنتی و ایرانی پخش زنده بازی تماشا کرده اند.

چند روز قبل از برگزاری بازی فینال بود که اعلام شد حق پخش بازی به دلیل نقش مقررات به ایران تعلق نمیگیرد. در عوض کنفدارسیون فوتبال آسیا از تماشای فینال آسیا با گزارش عادل فردوسی پور خبر داد. با اعلام این خبر صفحه فارسی پیج اینستاگرام AFC در زمینه رکورد فالوور اینستاگرام نیز وضعیت جالب توجه ای را از سر گذارند.

10 میلیون نفر فینال آسیا را آنلاین دیده اند

در حالی که همه منتظر شکسته شدن رکورد لایو اینستاگرام بودند اما رکورد شکنی عادل فردوسی پور در لایو اینستاگرام ناکام ماند.

البته همچنان رکورد کامنت اینستاگرام برای ایران محفوظ است. حال و با گذشت دو روز از بازی ساترا اطلاعاتی از بینندگان این بازی از طریق پلتفرم های آنلاین را به اشتراک گذاشته است.

ساترا اعلام می‌کند که رسانه‌های اینترنتی همه‌ی امکانات و ظرفیت خود را تا ظهر روز شنبه آماده کردند؛ صدا و سیما نیز سیگنال خود را برای استفاده‌ی کاربران فضای مجازی در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر فراهم کرد. همین عوامل دست به دست هم داد تا ۱۷ رسانه از طریق ۲۹ کانال در روز شنبه، مسابقه را پوشش دهند.

10 میلیون نفر فینال آسیا را آنلاین دیده اند

این رسانه‌ها شامل تلوبیون، تیوا، آپارات، آیو،.لنز، روبیکا، آنتن،.فام، سروش پلاس، تماشاخانه، تلویدیو، دیلی فوتبال، کاناپه، فوتبالی، آی‌گپ، ارمغان راه طلایی، و سپهر می‌شود. بر اساس آمارهای ساترا، مجموعا ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار کاربر یکتا از طریق رسانه‌های مذکور بازی فینال را مشاهده کردند و حداکثر بازدید هم‌زمان در این رسانه‌ها به ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار رسید.

ساترا از آمار ارائه‌شده نتیجه گرفته است که رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر به‌عنوان رسانه‌های مکمل رسانه‌ی ملی در برآوردن نیازهای نوظهور کاربران اهمیت بسیاری دارند.

بیشتر بخوانید:

10 میلیون نفر فینال آسیا را آنلاین دیده اند ! نظر شما در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر