;
coinex

سامسونگ پرفروش ترین گوشی پاییز 2020 لقب گرفت

کمپانی کره ای سامسونگ طی سالهای اخیر همواره در عرصه فروش اسمارتفون موفق بوده و حالا نیز پرفروش ترین گوشی پاییز 2020 شده است.

کانتر پوینت به عنوان یکی از معتبرترین مراجع آمارگیری درباره فروش گوشی های هوشمند گزارش سه ماهه سوم سال 2020 را منتشر کرده است که طی آن به بررسی سهم معتبرترین برندهای تولید و عرضه اسمارتفون در بازار جهانی پرداخته است.

اگرچه انتظارها برای بهترین گوشی های هواوی 2021 ، بهترین گوشی های شیائومی در سال 2021 و بهترین گوشی های سامسونگ 2021 بسیار جدی تر از موضوع فروشندگان برتر گوشی است، اما شناخت موفق ترین فروشندگان موبایل طی سال جاری میتواند درباره بهترین گوشی های 2021 نیز به ما یک شمای کلی بدهد.

اما موفق ترین فروشنده موبایل در پاییز 2020 کدام برند است؟ با ما همراه باشید.

سامسونگ پرفروش ترین گوشی پاییز 2020 لقب گرفت

در سراسر دنیا و تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا، استفاده از ابزارهای هوشمند خصوصا اسمارتفون ها برای برقرای ارتباطات در دوران قرنطینه افزایش یافته است.

نتیجه این امر در پژوهش جدید اینگونه رخ نمایی کرده که نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته شاهد  افزایش 32 درصدی در خرید اسمارتفون ها بودیم.

بنابر این گزارش سامسونگ در پاییز سال 2020 موفق ترین فروشنده اسمارتفون ها بوده است. سامسونگ طی سال جاری بیش از سه سال گذشته در تاریخ خود گوشی روانه بازار کرده است. آمارها حکایت از افزایش تولید 48 درصدی در بخش اسمارتفون های اندرویدی سامسونگ دارد.

پرفروش ترین گوشی پاییز 2020

طبق این گزارش، ریلمی سریع‌ترین شرکتی است که توانسته ۵۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند راهی بازار کند. این دستاورد در حالی حاصل شد که اپل نتوانست سری جدید آیفون‌ را در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۰ راهی بازار کند و این گوشی‌ها در سه‌ماهه‌ی چهارم عرضه شدند.

سامسونگ تنها شرکتی است که در پنج منطقه مختلف توانسته بیشترین فروش و عرضه را تجربه کند. بعد از سامسونگ، هواوی عملکرد خوبی نشان داده است. اپل خارج از آمریکا و اروپا نتوانسته در بین ۵ شرکت برتر تولیدکننده گوشی هوشمند قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پرفروش ترین گوشی پاییز 2020 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر