;
coinex

پیش گویی و طالع بینی سال 1400 و 2021 ؛ بشنو و باور نکن!

طالع بینی و پیش گویی به درست یا غلط بخش مهمی از باورها و علایق مردم ماست. در این گفتار به بررسی پیش گویی و طالع بینی سال 1400 و 2021 خواهیم پرداخت.

طالع بینی و پیشگویی به درازای تمدن بشری با انسان همراه بوده است. اساسا برخی متفکران ریشه شکل گیری اولین آیین های ابتدایی و البته ادیان پیشرفته بعدی را نیاز و البته به عبارت بهتر میل و اشتیاق بشر به کشف آینده و اطلاع از وضعیت امور دانسته اند.

در این نگرش فلسفه دعا کردن به درگاه خداوند نیز از آنجا میآید که بشر گمان میکند با متوسل شدن به نیرویی ماورایی میتواند علاوه بر کسب اطلاع از آینده، به نوعی در فرایند اتفاقات در پیش رو موثر باشد.

کاری به کم و کیف این نظریه نداریم. صرفا خواستیم نوعی فتح باب باشد برای ورود به یک بحث اساسی، یعنی پیشگویی و طالع بینی سال 1400 و 2021.

با وجود در نظر گرفتن این مقدمه کوتاه، باید به این نکته اذعان داشت که در تمام طول عمر بشر، بحث طالع بینی و پیشگویی به اشکال و انحا مختلف در میان مردمان و فرهنگ های گوناگون رایج بوده و البته هنوز هم هست.

اهمیت این مبحث و نزدیک شدن به آغاز سال جدید میلادی و در عین حال عید نوروز سبب شد تا برای بحث پیش گویی و طالع بینی سال 1400 برنامه و گفتاری را تنظیم کنیم. پس با ما همراه باشید.

پیش گویی و طالع بینی سال 1400 و 2021

آغاز سال جدید همانطور که برای ما جذابیت های زیادی در پیش دارد برخی مسائل جانبی نیز دارد. اگر من بهترین فیلم های 2021 را دنبال میکنم تا ببینم جدیدترین و بهترین فیلم های اکشن 2021 یا مثلا بهترین سریال های 2021 کدامند، برخی ممکن است به دنبال بحث پیش گویی و طالع بینی سال 1400 و یا طالع بینی سال 2021 ؛ پیش گویی های سال 2021 یا پیش گویی های سال 1400 باشند.

پیش از آغاز بحث پیش گویی و طالع بینی سال 1400 یا طالع بینی سال 2021 ، اجازه دهید تکلیف خود را درباره دو واژه که معمولا و به اشتباه به جای یکدیگر به کار میروند روشن کنیم.

این دو واژه پیش بینی و پیش گویی هستند. عموم افراد به طور آگاهانه و یا بعضا از سر بی اطلاعی از معنای صحیح این دو واژه، آنها را به جای یکدیگر به کار میبرند.

مسئله اصلی این است که معنای اصلی و بنادین پیش بینی در حقیقت یعنی تلاش برای حدس زدن سیر وقایع آینده، با توجه به تاریخچه، علل و اسباب موجود و قراین عینی. در حقیقت پیش بینی یک لفظ عینی و البته علمی است. پیش بینی یعنی پیش بینی قیمت گوشی در سال 1400 و یا پیش بینی قیمت مسکن در سال 1400. حتی با این وضعیت اقتصادی عیدی و افزایش حقوق سال آینده هم یک حدس و گمان و در نتیجه پیش بینی است.

این ها را چطور پیش بینی میکنیم؟ با بررسی سیر وقایع،‌ با تکیه بر نظر کارشناسی و البته در موارد مذکور در بالا با تکیه به اصول علم اقتصاد.

اما در مورد طالع بینی اینگونه نیست! ما میگوییم پیش گویی و طالع بینی سال 1400 یا پیش گویی های سال 2021 و طالع بینی سال 2021.

در لغت نامه دهخدا درباره تفاوت این دو واژه آمده است:

پیش بینی حدس زدن وقایع آینده است از علل و اسباب و قراین موجود مثلا یک پزشک گاهی از دیدن احوال بیماری میتواند بگوید که او بهبود خواهد یافت یا خواهد مرد. یا در جنگی که میان دو دولت در میگیرد از اندازه نیروی آن دو و پافشاری سپاهیان و غیره میتوان گفت فاتح کیست و مغلوب که. و آن در اصل با پیشگویی که از پیش گفتن وقایع آینده از طریق علوم مکنونه است فرق دارد.

تفاوت پیشگویی با پیش بینی همین است که مرحوم دهخدا در سطر آخر بیان داشته است. یعنی از پیش گفتن وقایع آینده بدون هیچگونه واقع بینی یا علل  اسباب ممکن بلکه از راه علوم مکنونه و ماورایی! بر اساس گفته های پیشنیان با با نماد شناسی!

پیش گویی و طالع بینی سال 1400
کاریکاتوری با موضوع وضعیت برج های سال در سال 2021

پس پیش گویی و طالع بینی سال 1400 یا پیش گویی های سال 2021 و طالع بینی سال 2021 نحوه بیان درست موضوع است. حال به این برسیم که ابزار طالع بینی و پیشگویی چیست؟

ابزار طالع بینی و پیشگویی همانطور که گفتیم برخی نمادها،‌ علوم ماورایی، گفته های پیشینیان و حتی بعضا برخی عقاید خرافی مذهبی و البته التقاطی است. برای مثال پیش گویی های سال 1400 یا پیش گویی و طالع بینی سال 1400 با مسائلی چون همه نماد های سال 1400 ،‌ حیوان سال 1400 و حتی رنگ سال 1400 سروکار دارد.

در این معنا، پیشگو یا منبع پیشگویی با تکیه بر توضیح این نمادها و ربط دادن آن به برخی حوادث و وقایع به پیش گویی وقایع در پیش رو میپردازد. مثلا با در نظر گرفتن گاو به عنوان نماد سال 1400 ، پیش گویی و طالع بینی سال 1400 برای متولدین گاو انجام میشود.

حال و با این مقدمه طولانی به بحث پیش گویی و طالع بینی سال 1400 ، طالع بینی سال 2021 و پیش گویی های سال 2021 خواهیم پرداخت. یکی از معروفترین انواع پیشگویی همانطور که شاید بدانید پیشگویی و طالع بینی چینی سال 2021 است که به آن میپردازیم.

بیشتر بخوانید:

بیشترین لایک در اینستاگرام 

بیشترین فالوور اینستاگرام در ترکیه

پیش گویی و طالع بینی سال 1400 و 2021

پیش از هرچیز این موضوع را در نظر بگیرید که مسائل مطرح شده به عنوان پیش گویی و طالع بینی سال 1400 یا طالع بینی سال 2021 هیچ یک از جمله عقاید و باورهای نگارنده نیست و صرفا به نقل آنها میپردازم.

من نهایت تخیل و ماجراهای اینچنینی را فقط در دنیای سینما و با جدیدترین و بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 ارضا میکنم. پس مرا با  جدیدترین و بهترین فیلم های مارول در سال 2021 تنها بگذارید و درباره پیش گویی های سال 2021 یا طالع بینی سال 2021 خودتان قضاوت کنید!

پیش گویی و طالع بینی سال 1400
پیش گویی های سال 1400 – 2021

این را فقط در ابتدا بگویم که منابع برای پیش گویی های سال 1400 و به همان ترتیب طالع بینی سال 2021 میتواند بسیار متفاوت باشد.

برخی از پیش گویی های هرسال با توجه به پیشگویی های نوستراداموس عطار فرانسوی سده شانزدهم میلادی صورت میگیرد و برخی از آنها به توسط یک پیرزن نابینای بلغاری!

البته بحث طالع بینی را کنار نگذاریم! طالع بینی انواعی دارد مثلا طالع بینی چینی سال 2021 اصول خودش را دارد و اتفاقا بسیار هم محبوب است.

در ایران مهمترین منبع پیش گویی های سال 1400 و البته بقیه پیش گویی ها، بیشتر آثار به جا مانده از شاه نعمت الله ولی، صوفی قرن 8 و 9 قمری است و با آن به پیشگویی هر سال میپردازند.

بیشتر بخوانید:

رکورد کامنت اینستاگرام

رکورد لایو اینستاگرام

پیش گویی های سال 2021 توسط بابا وانگا پیرزن نابینای بلغاری

این دوست عزیز و البته مسن ما آنقدر در کار خود خوب بوده که وی را با سلف فرانسوی و البته مذکرش یعنی همان نوستراداموس معروف خودمان مقایسه میکنند، همین موضوع هم سبب شده پیرزن بنده خدا آخر عمری لقب سنگین «نوستراداموس بالکان» را یدک بکشد!

حال باباوانگا پیش گویی های سال آینده را از نظر خود اعلام کرده است. او معتقد است در این سال جان ولادیمیر پوتین (رهبر محبوب خلق روسیه) و البته دونالد ترامپ به خطر بیفتد.

پیش گویی و طالع بینی سال 1400
پیش گویی های سال 1400 – 2021

این پیرزن بلغاری در طالع بینی سال 2021 مختص به خود گفته که جان پوتین در خطر است و او را فردی از داخل کاخ کرملین ترور خواهد کرد.

البته ترامپ در نظر باباوانگا مرگ متفاوتی دارد. بنابر گفته او، ترامپ در سال 2021 به مرض مرموزی دچار میشود و فوت میکند.

باباوانگا البته به نابودی قاره اروپا امید زیادی دارد. طی سالهای گذشته او مدعی شده بود این قاره با حمله شیمیایی یا به دست گروه های افراطی از بین خواهد رفت و حالا طالع بینی سال 2021 خود از حمله هسته ای به قاره و سقوط کامل اقتصاد اروپا خبر داد!

از دیگر پیش گویی های باباوانگا سال 2021 میتوان سخنان او مبنی بر به پرواز درآمدن قطار‌ها با استفاده از نور خورشید، حمکرانی یک اژد‌ها بر بشریت و نابودی کامل بیماری سرطان اشاره کرد که بازهم نشانگر سلامت روحی و روانی بانوی بلغاری است!

شاید برایتان سوال شود که چرا این پیرزن با این تخیلات خود که در حد همان جدیدترین و بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 است اینقدر معروف و مهم شده؟ 

مسئله در مورد افراد اینچنینی به آنجا برمیگردد که یکبار اگر یکبار از سیل پیشگویی هایشان یکی درست از آب دربیاید دیگر نمیشود سیل دنبال کنندگان را جمع کرد، در نتیجه معروف میشوند به پیشگو!

برای باباوانگا این نقطه عطف در سال 2000 بود که او پیشگویی کرد زیردریایی روسی کورسک غرق خواهد شد و از قضا چنین شد!

بیشتر بخوانید:

بیشترین فالوور اینستاگرام در سال 2020

طالع بینی چینی سال 2021 : پیش گویی های سال 1400

یکی از مهمترین روش های پیشگویی که در حال حاضر بسیار معروف و معتبر قلمداد میشود، مربوط به طالع بینی چینی است. این روش طالع بینی با نشانه ها که با تکیه بر بحث حیوان نماد سال انجام میشود برای هر سال و در جنبه های مختلف پیش گویی های متفاوتی انجام میدهد.

در نتیجه طالع بینی چینی سال 2021 با پیشگویی حوادث منفرد مانند ترور پوتین یا نابودی اروپا که توسط باباوانگا صورت میگیرد متفاوت است. این نوع از طالع بینی با تکیه بر اصول و نشانه شناسی های خاص خود به ارائه برخی کلیات به عنوان روند کلی وضعیت دنیا در سال بعد خواهد پرداخت.

اما طالع بینی چینی برای سال 2021 چه میگوید؟ بر اساس زودیاک چینی، سال آینده سال گاو است. سال نو چینی از 12 فوریه آغاز میشود و تا 31 ژانویه ادامه دارد.

پیش گویی و طالع بینی سال 1400
طالع بینی چینی سال 2021

گاو دومین مورد از دوازده علامت زودیاک است: موش ، گاو ، ببر ، خرگوش ، اژدها ، مار ، اسب ، بز ، میمون ، خروس ، سگ و خوک

برای هر سال یک عنصر وجود دارد. چوب، آتش، خاک، فلز و آب پنج عنصری هستند که طی هر سال می چرخند و امسال سال گاو فلزی می باشد.

امسال تمرکز روی روابط خوش شانس و عالی خواهد بود، خواه در مورد دوستی ها خواه در مورد عشق صحبت کنیم. گاو بسیار سخت کوش و روشمند است. سال 2021 سالی خواهد بود که پاداش کار دریافت می شود در نتیجه بنابر علائم زودیاکی ثروت و پول در این سال در انتظار جماعت سخت کوش است.

2021 سالی خواهد بود که ما به طور کامل سنگینی مسئولیت های خود را احساس خواهیم کرد، سالی که لازم است تلاش خود را برای انجام هر کاری دو برابر کنیم.

پیش گویی و طالع بینی سال 1400
طالع بینی چینی سال 2021

از آنجا که این یک سال فلزی است، برای دومین سال متوالی، رنگ سال 2021 سفید خواهد بود. علاوه بر رنگ سفید، ما رنگ های خوش شانس گاو را داریم: زرد و سبز، رنگ هایی که در فنگ شویی موجب رونق و موفقیت می شوند.

برای افزایش شانس خود ، از لوازم جانبی فلزی استفاده کنید. در این سال، هیچ رویداد انفجاری یا فاجعه ای رخ نخواهد داد ، بنابراین سال مناسبی برای بهبود اقتصادی یا ادغام است، یک سال سرمایه گذاری بلند مدت (به ویژه برای ایجاد یک ذخیره برای سال های غیر تولیدی آینده).

سال گاو فلزی برای ایجاد نظم در زندگی خانوادگی نیز عالی است. از این گذشته ، اگر زندگی خانوادگی مسالمت آمیز باشد ، همه چیز حل می شود! بنابراین ، 2021 سالی است که همه مشکلات با نظم و انضباط حل می شود.

نمادهای خوش شانسی در سال 2021 بر اساس طالع بینی چینی سال 2021:

  • اعداد شانس: 7 ، 9 ، 12 ، 21 ، 34 ، 42
  • روز شانس: روز 5  ، 9 ، 17 و 29 از هر ماه در تقویم چینی
  • ماه شانس: 3  ،7 و 9 ماه قمری چینی
  • رنگ های شانس: سفید ، زرد و سبز

بیشتر بخوانید:

آشنایی با پرفروش ترین و بهترین برندهای سیگار

پیش گویی و طالع بینی سال 1400 برای متولدین سال گاو به تفکیک هر ماه

نوع دیگری از طالع بینی که در ایران رایج است متناسب با سال جدید به پیش گویی وضعیت متولدین هر ماه از سال میپردازد. این گونه از پیشگویی و طالع بینی نیز با استفاده از نمادهای سال خصوصا حیوان نماد سال انجام میشود.

ما در جدول زیر توضیحاتی مختصر در ارتباط با طالع بینی متولدین ماه ها در سال گاو که سال‌ 1400 است آورده ایم.

گاو جاه طلب! از شاخ های او حذر کنید فروردین
گاو حساس! اما به هر حال گاو، گاو است اردیبهشت
گاوی که زیاد جدی نیست؛ هر چند در دوستی چیزی کم نمی گذارد. خرداد
گاو ضعیف و حقیر! ممکن است هیچ گاه ثمره زحماتش را نبیند. تیر
گاو مبارزه! دست کم او می تواند به شیوه یکنواخت قدیمی زندگی نکند مرداد
گاو پا کوتاه! بهتر است به کار کشاورزی بپردازد! شهریور
گاو اجتماعی! او دقیقا می داند چه باید بکند مهر
گاو خطرناک، لجباز، خشن و بد فرجام! آبان
گاو متعادل! با کمی مبالغه، می توان گفت که از همه گاوها با شخصیت تر است آذر
او شوخی نکنید! او برای دست انداختن ساخته نشده است دی
گاو زیرک! او شخصیت آهنین خود را در دستکش های مخملی پنهان کرده است بهمن
گاو شاد و بازی دوست! از ابتدای کار، تکلیف حق و حساب را روشن کنید اسفند

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پیش گویی های سال 2021 و 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر