;
coinex

نخستین رندرهای گلکسی زد فولد 3 منتشر شدند

در سال 2021 باید منتظر عرضه نسل سوم گوشی های تاشو سامسونگ با نام گلکسی زد فولد 3 باشیم. به تازگی جزئیاتی از این گوشی فاش شده است.

در میان بهترین گوشی های 2021 قطعا باید جایگاه ویژه ای برای محصولات سال آینده سامسونگ قائل باشیم. ما بنابر شایعات و اخبار کم و بیش تایید شده فهرست بهترین گوشی های سامسونگ 2021 را به شما ارائه دادیم.

البته هر زمان که خبر و موضوع جدیدی نیز منتشر شود آنرا پوشش داده و مطالب مربوط به اسمارتفون های سال آینده را بروزرسانی خواهیم کرد. اینکار را برای  بهترین گوشی های هواوی 2021 و  بهترین گوشی های شیائومی در سال 2021 نیز انجام خواهیم داد.

نخستین رندرهای گلکسی زد فولد 3 منتشر شدند

رندرهای منتشر شده، طراحی خاص و حذاب نسل آینده زد فولد را به ما نشان میدهد. البته بنابر برخی اخبار منتشر شده، ظاهرا ابعاد نمایشگر این گوشی نسبت به نسل قبلی خود کوچکتر خواهد بود.

وب‌سایت‌ «Pigtou» رندرهایی از گوشی تاشو نسل بعدی سامسونگ به اشتراک گذاشته است. با توجه به تصاویر انتظار می‌رود گلکسی زد فولد 3 از نمایشگری مجهر به دو لولا بهره ببرد که از دو نقطه مختلف قابلیت تا شدن دارد.

نخستین رندرهای گلکسی زد فولد 3 منتشر شدند

پیش از این هم بر اساس پتنت هایی که سامسونگ ثبت کرده بود، احتمال عرضه یک گوشی با چندین لولا را میدادیم. همان‌‌طور که در تصاویر دیده می‌شود، در یکی از طرح‌ها، گلکسی زد فولد 3 مجهز به نمایشگری بزرگ‌تر در کنار دو نمایشگر کوچک‌تر در طرفین آن است.

امکان باز کردن گوشی در حالت‌های مختلف وجود دارد. همچنین در پنل پشتی دستگاه نیز دوربین چهارگانه تعبیه شده است.

وب‌سایت Pigtou رندرهای مربوطه را براساس پتنت سامسونگ طراحی کرده است. در قسمت پنل جلویی اسپیکرهایی تعبیه شده تا تجربه صدای استریو برای کاربر فراهم شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گلکسی زد فولد 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر