;
coinex

قتل مرموز محقق روسی که روی کرونا کار می‌کرد

خبرها حاکی از قتل مرموز محقق روسی است که بر روی ویروس کرونا تحقیق و پژوهش میکرد. جسد وی در حیاط یک آپارتمان در سنت پترزبورگ پیدا شده است.

بنابر گفته های رسانه های محلی روسیه جسد یک بیولوژیست سلولی و مولکولی این کشور که مدتی بود بر روی ویروس کرونا تحقیق میکرد در خارج از محدوده آپارتمان خودش پیدا شده است.

روسیه اولین کشوری بود که ساخت واکسن کرونا را اعلام کرد و فرایند واکسیناسیون سراسری را آغاز کرد. اما تقریبا هیچ اطلاعاتی از واکسن کرونای ساخت خود و نتایج ازمایش آن ارائه نداده است.

قتل مرموز محقق روسی که روی کرونا کار می‌کرد

الکساندر کاگانسکی یک بیولوژیست سلولی مولکولی و ژنتیک شناس 45 ساله روسی بود. او مدتی بود که بر روی ویروس کرونا کار و تحقیق میکرد.

به تازگی جسد او در محوطه یک آپارتمان 16 طبقه در خارج از محدود زندگی خودش در پترزبورگ پیدا شده است.

وبسایت خبری Fontanka.ru مدعی شده که این محقق روسی در روز مرگش که روز تولدش نیز بوده به دیدار یکی از همکلاسی های قدیمی خود رفته تا تولد مشترکشان را جشن بگیرند.

قتل مرموز محقق روسی که روی کرونا کار می‌کرد

بر اساس شواهد، این محقق روسی پس از وارد شدن ضربات چاقو به بدنش، از پنجره آپارتمانش بیرون انداخته شده است.

کمیته تحقیقاتی روسیه که کاگانسکی را تنها با تاریخ تولدش در سال ۱۹۷۵ شناسایی کرده می گویند که یک مرد ۴۵ ساله را در جریان تحقیقات خود در این پرونده دستگیر کرده هر چند هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد این مظنون منتشر نشده است.

این فرد هر گونه دخالت در کشته شدن کاگانسکی را رد کرده و مدعی شده که محقق روسی خودکشی کرده است. وبسایت Fontanka.ru در ادامه افزوده که فرد مظنون پیش از آزاد شدن بدنبال ۴۸ ساعت بازداشت باید تست دستگاه دروغ سنج بدهد.

وبسایت خبری The Nevskiye Novosti نیز نام همکلاسی قدیمی این دانشمند روسی را ایگور ایوانوف از کارمندان سابق روزنامه Nezavisimaya Gazeta اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص قتل مرموز محقق روسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر