;
coinex

فریادهای تام کروز بر سر عوامل تولید ماموریت غیرممکن 7

چند روز پیش بود که ویدیویی از فریادهای تام کروز بر سر عوامل تولید ماموریت غیرممکن 7 به بیرون درز پیدا کرد و عصبانیت شدید وی از رعایت نکردن مسائل بهداشتی را نشان میداد.

وقتی از بهترین فیلم های 2021 برایتان گفتیم، از در حال ساخت بودن ماموریت غیرممکن 7 نیز گفتیم. استودیوهای فیلم سازی که به علت شیوع ویروس کرونا ناگزیر شدند بسیاری از پروژه های خود را به تاخیر بیندازند، بالخره چاره را در فیلمسازی اما با رعایت اصول بهداشتی دیده اند.

در این میان مراحل تولید ماموریت غیرممکن 7 نیز پیگیری میشود. اما با رعایت اصول بهداشتی!

ظاهرا موضوع کرونا برای تام کروز از بازیگران نقش اصلی فیلم بسیار حائز اهمیت است، چراکه ویدیویی که اخیرا از او منتشر شده، عصبانیت شدید او از عدم رعایت مسائل بهداشتی را نشان میدهد. البته واکنش ها به این موضوع یکسان نبود است.

فریادهای تام کروز بر سر عوامل تولید ماموریت غیرممکن 7

بدون شک سری جدید ماموریت غیرممکن از جدیدترین و بهترین فیلم های اکشن 2021  خواهد بود و چشم انتظاران زیادی دارد. اما به تازگی ویدویی از مراحل تولید فیلم منتشر شده که نشان میدهد تام کروز از عدم رعایت مسائل بهداشتی به شدت شاکی است.

او در این ویدیو با عصبانیت بر سر دو تن از عوامل تولید فریاد میزند و میگوید: «دیگر نمی خواهم چنین چیزی ببینم، هرگز! اگر ببینم بار دیگر این کار را بکنید اخراج خواهید شد! تمام! معذرتخواهی هم فایده ای ندارد. می توانید این عذرخواهی را از کسانی بکنید که خانه هایشان را از دست می دهند زیرا صنعت ما متوقف شده است».

فریادهای تام کروز بر سر عوامل تولید ماموریت غیرممکن 7

ای موضوع البته واکنش های متفاوتی را برانگیخته، برخی از کاربران از واکنش قاطع او به عدم رعایت اصول بهداشتی طرفداری میکنند اما برخی دیگر معتقدند او در این باره زیاده روی میکند.

حتی برخی تئوری ها مبنی بر اینکه او در حال نقش بازی کردن است و این یک صحنه ساختگی است اصرار دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فریادهای تام کروز بر سر عوامل تولید ماموریت غیرممکن 7 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر