;
coinex

افزایش 38 درصدی تولید آیفون 12 در سال 2021

با توجه به استقبال خوب کاربران از آیفون 12 به نظر می رسد اپل برای افزایش 38 درصدی تولید آیفون 12 در سال 2021 برنامه هایی داشته باشد. با ما باشید.

اپل برای عرضه خانواده آیفون 12 با معضل پاندمی کرونا مواجه شد. همین مساله عرضه نهایی این محصول را با تاخیرهایی مواجه کرد. اما بالاخره از خانواده آیفون 12 رونمایی رسمی صورت گرفت.

این محصولات اولین گوشی های اپل مجهز به تکنولوژی 5G‌ بودند که همگی از صفحه نمایش OLED و البته تراشه A14 آخرین پردازنده قدرتمند اپل بهره میبردند.

حالا و استقبال خوب از خانواده آیفون 12 سبب شده تا اپل برای سال آینده علاوه بر عرضه پرچمدار جدید به فکر افزایش تولید آیفون 12 باشد.

افزایش 38 درصدی تولید آیفون 12 در سال 2021

پیش از این در معرفی بهترین گوشی های 2021 گفته بودیم که به احتمال قریب به یقین آیفون 13 به عنوان رقیبی برای بهترین گوشی های سامسونگ 2021 و البته سایر برندها در سال 2021 به عنوان نماینده اپل عرضه خواهد شد.

بنابر شواهد موجود اپل با تقاضای بیش از حد انتظاری برای مدل های مختلف آیفون 12 مواجه شده و همین عاملی شده تا سفارش تولید گوشی را به شرکای مونتاژ کننده خود افزایش دهد.

با استناد به گفته‌ی تحلیلگران بانک سرمایه‌گذاری کاون، انتظار می‌رود افزایش تقاضا برای گوشی‌های آیفون ۱۲ تا سال ۲۰۲۱ ادامه داشته باشد و در نهایت، تولید آن در سه‌ماهه‌ی نخست سال آینده‌ی میلادی با رشد ۳۸ درصدی مواجه شود.

افزایش 38 درصدی تولید آیفون 12 در سال 2021

کاون در آخرین یادداشت خطاب به سرمایه‌گذاران، می‌گوید تولید آیفون در سه‌ماهه‌ی منتهی به مارس ۲۰۲۱ (اسفند ۱۳۹۹) به ۵۱ میلیون دستگاه خواهد رسید که نسبت به بازه‌ی مشابه‌ سال پیش،  حدود ۳۸ درصد افزایش خواهد داشت و حتی از پیش‌بینی ماه گذشته مبنی بر فروش ۴۷ میلیون دستگاه پیشی خواهد گرفت.

این تغییرات عمدتا شامل افزایش سفارش آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ پرو و ​​آیفون ۱۲ پرو مکس است؛ درحالی‌که گفته می‌شود تقاضا برای کوچک‌ترین آیفون امسال (آیفون ۱۲ مینی) با استقبال کم‌تری روبه‌رو بوده و تخمین‌های حمل‌ونقل برای آن بدون تغییر باقی مانده است.

در این میان البته اپل قطعا از رقابت سال 2021 نیز غافل نیست و به پرچمدار جدید خود آیفون 13 می اندیشد همانطور که کمپانی های معروف و موفق چینی با بهترین گوشی های هواوی 2021 و بهترین گوشی های شیائومی در سال 2021 در بازار حضور پیدا میکنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص افزایش 38 درصدی تولید آیفون 12 در سال 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر