;
coinex

قهرمان اصغر فرهادی در اینستاگرام امیر جدیدی

مراحل فیلمبرداری قهرمان اصغر فرهادی نهمین فیلم این کارگردان موفق سینمای ایران چندی پیش به پایان رسید. به نظر میرسد این یکی از مهمترین آثار فرهادی باشد.

شایعات پیرامون اثر جدید اصغر فرهادی کارگردان برنده اسکار ایرانی مدتهاست که جریان دارد. یکی از مهمترین دغدغه های سینما دوستان و البته طرفداران فرهادی این است که آیا فیلم فرهادی به جشنواره فجر 99 میرسد؟

در این باره هنوز پاسخ روشنی نداریم و باید منتظر باشیم. اما آنچه امروز درباره فرهادی خبر ساز شده اینکه امیر جدیدی بازیگر فیلم قهرمان عکسی از خود را در کنار اصغر فرهادی در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده است.

قهرمان اصغر فرهادی در اینستاگرام امیر جدیدی

«قهرمان» نهمین ساخته اصغر فرهادی پس از هفتاد و پنج جلسه فیلمبرداری، روز شنبه، بیست و نهم آذر ماه طبق برنامه‌ریزی انجام شده به پایان رسید.

چند روز پس از پایان فیلمبرداری این کار، امیر جدیدی عکسی از خود در کنار اصغر فرهادی با یک بیت شعر منتشر کرده است. متن این پست اینستاگرامی که تصویر آنرا در ادامه میبینید به قرار زیر است:

تو همایی و من خسته بیچاره گدای پادشاهی کنم ار سایه به من برفکنی

تمام

قهرمان اصغر فرهادی در اینستاگرام امیر جدیدی

 

امیر جدیدی، محسن تنابنده، فرشته صدرعرفایی، سارینا فرهادی و جمعى دیگر از بازیگران که اغلب آنان چهره هاى جدید هستند در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

گویا شرکت فرانسوی Memento Films International، فروش جهانی این فیلم سینمایی را عهداه دار شده است.

به اعتقاد برخی تحلیل گران این فیلم جدید اصغر فرهادی می‌تواند در جشنواره بین المللی فیلم برلین نیز خوش درخشیده و بالاترین برچسب قیمت گذاری را در میان آثار سینمایی از آن خود کند.

تدوین فیلم توسط هایده صفی‌یاری آغاز شده است. به نظر شما فیلم اصغر فرهادی به جشنواره فجر 99 میرسد؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فیلم قهرمان اصغر فرهادی چیست؟  نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر