;
coinex

وان پلاس 9 با اسنپدراگون 888 به میدان رقابت می آید

کمپانی وان پلاس در مدت کوتاهی توانسته با عرضه محصولات خوبی جایگاه خاصی برای خود باز کند. حالا اخبار میگویند وان پلاس 9 با اسنپدراگون 888 مجهز خواهد بود.

مدتی است که شایعات همانطور که پرچمدارهای سامسونگ و شیائومی مانند گلکسی اس 21 و شیائومی می 11 را محاصره کرده است، به دور محصولات جدید وان پلاس نیز میچرخد.

در آخرین خبرها به نظر یرسد پرچمدار جدید وان پلاس قرار است به اسنپدراگون 888 مجهز باشد و البته با شارژر وایرلس به بازار عرضه شود.

این گوشی بدون شک طی سال آینده از جمله بهترین گوشی های 2021 خواهد بود و رقیب سختی برای پرچمداران اندرویدی محسوب میشود.

وان پلاس 9 با اسنپدراگون 888 به میدان رقابت می آید

برند وان پلاس این روزها به برند محبوبی برای جوانان بدل گشته است. گرچه امار فروش این برند در حد غول های دنیای موبایل نیست، اما محصولات وان پلاس همواره رقبای سرسختی برای بهترین گوشی های هواوی 2021 یا بهترین گوشی های شیائومی در سال 2021 هستند.

ما پیش از این میدانستیم که سری وان پلاس 9 یک خانواده شامل سه دستگاه موبایل است. این دستگاه همچنین با اسنپدراگون 88، 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و یک ماژول دوربین با فناوری خاص به بازار عرضه میشود.

باتری 4500 میلی آمپری این دستگاه با یک شارژر با فناوری شارژ سریع 65 واتی تغذیه میشود. بحث شارژر اما در مورد وان پلاس 9 طولانی تر است.

از قرار معلوم علاوه بر فناوری شارژ سریع 65 وات، این گوشی همراه با شارژ بی سیم سریع 30W و پشتیبانی از شارژ بی سیم معکوس ارائه خواهد شد.

گزارش اخیر 91mobiles این ادعاها را با تصاویر نزدیک به نمایشگر OnePlus 9 که نشان می دهد دستگاه در حال “شارژ بی سیم” است و گزینه جدید “Reverse Charge” در تنظیمات سریع است، اثبات کرده است.

این تصاویر از یک منبع معتبر تهیه شده است، که همچنین نشان داده است که هر دو OnePlus 9 و OnePlus 9 Pro پشتیبانی از شارژ بی سیم سریع 30 وات را ارائه می دهند. این دستگاه ها همچنین اولین دستگاه از این شرکت هستند که از شارژ بی سیم معکوس پشتیبانی می کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص عرضه وان پلاس 9 با اسنپدراگون 888 و شارژر وایرلس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر