;
coinex

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 یک میان رده خواهد بود

بنابر گزارش های جدید و برای کاهش قیمت نهایی محصول، سامسونگ قصد دارد سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 را با سخت افزار میان رده عرضه کند تا احتمالا فروش بیشتری داشته باشد.

سامسونگ معمولا در حوزه مدیریت بازار برای کسب بیشترین فروش البته بیشترین سود شهره است. اساسا همین موضوع هم سامسونگ را سالهاست که به موفق ترین فروشنده موبایل حداقل در میان اندرویدی ها بدل کرده است.

حالا خبر میرسد سامسونگ قصد دارد برای کاهش قیمت تمام شده گوشی های تاشو خود که طی سال 2020 با ساتقبال خوبی مواجه شدند، سخت افزار مدل زد فلیپ را با پایه یک میان رده اقتصادی تهیه کند.

این موضوع اگرچه ممکن است نارضایتی هایی در پی داشته باشد ولی با در نظر گرفتن مدل زد فولد که باید طی سال 2021 عرضه شود، احتمال میرود سامسونگ بخواهد یک کتگوری جدید در عرصه موبایل های تاشو، یعنی موبایل های تاشو اقتصادی ایجاد کند.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 یک میان رده خواهد بود

با وجود تمرکز همه نگاه ها بر پرچمدار سری اس سامسونگ گه احتمالا با نام گلکسی اس 21 عرضه میشود، خبرهای مهمی درباره گوشی های تاشو سامسونگ به دست آورده ایم.

وب سایت Galaxy Club به اطلاعاتی دست پیدا کرده که نشان می‌دهد گلکسی Z فلیپ ۳ احتمالاً از شبکه 5G پشتیبانی نمی‌کند.

شماره مدل این گوشی SM-F720F است که به گفته این سایت نشان دهنده نسخه بین المللی موبایل و عدم پشتیبانی از شبکه 5G است، چرا که در انتهای شماره مدل تمام گوشی‌های سامسونگ که از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند حرف B قرار گرفته است.

گلکسی زد فلیپ 3 یک میان رده خواهد بود

بر اساس شایعاتی که تاکنون منتشر شده‌اند، سامسونگ احتمالاً از چهار موبایل تاشو در سال ۲۰۲۱ رونمایی خواهد کرد، بنابراین ممکن است سازنده کره‌ای علاوه بر معرفی نسخه پرچمدار Z فلیپ ۳ با پشتیبانی از شبکه 5G، نسخه دیگر این موبایل را بدون پشتیبانی از این شبکه و با قیمت کمتر روانه بازار کند.

این استراتژی با توجه به سابقه سامسونگ چندان دور از ذهن نیست. برای مثال می‌توان به گلکسی Z فلیپ و Z فلیپ 5G اشاره کرد که در حال حاضر در صورت ارائه گوشی قدیمی سالم به ترتیب با قیمت ۷۰۰ و ۸۵۰ دلار از سازنده کره‌ای قابل خرید هستند.

در نتیجه در میان بهترین گوشی های سامسونگ 2021 باید منتظر تنوع خوبی باشیم!

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر