;
coinex

فصل پنجم سریال Money Heist برای سال 2021 منتشر می شود

به تازگی خبر ساخت فصل پنجم سریال Money Heist یا با عنوان اصلی La Casa De Papel برای پخش در سال 2021 از شبکه نتفلیکس تایید شده است.

اگر بهترین سریال های ایرانی را دوست ندارید یا احیانا اصلا برایتان مهم نیست سریال های نوروز 1400 یا سریال های زمستان 99 کدامند، حداقل باید برایتان مهم باشد که فصل پنجم سریال محبوب سرقت پول یا Money Heist قرار است در سال 2021 منتشر شود.

فصل چهارم سریال Money Heist بیش از ۶۵ میلیون بار دیده شده است. فصل پنجم سریال Money Heist اکنون در حال فیلمبرداری است. در جولای ۲۰۲۰ الکس پینا تایید کرد که هنوز در حال نوشتن سناریو فصل پنجم بوده و در ماه جولای نیز پدرو آلونسو که نقش برلین را بازی می کند در یک پست اینستاگرامی بازگشتش به فصل پنجم Money Heist را تایید کرد.

فصل پنجم سریال Money Heist برای سال 2021 منتشر می شود

سریال Money Heist که از بهترین سریال های نتفلیکس 2020 بود حالا به عنوان پربیننده ترین اثر غیرانگلیسی زبان این شبکه شناخته میشود.

در واقع فیلمبرداری های فصل پنجم از آگوست ۲۰۲۰ آغاز شده و تصاویری از سکانس های فصل پنجم به رسانه ها درز کرد. در اواسط ماه سپتامبر نیز پروفسور با انتشار تصاویری از لباس های خود که مقداری خون روی آن ها بود این احساس را ایجاد کرد که در فصل پنجم شاید شاهد کشته شدن مهم ترین و دوست داشتنی ترین شخصیت سریال باشیم.

فصل پنجم سریال Money Heist برای سال 2021 منتشر میشود

بر اساس شنیده ها، فیلمبرداری فصل پنجم Money Heist به سال ۲۰۲۱ نیز کشیده شده و در حال حاضر سکانس هایی از این فصل در کپنهاگن، دانمارک، پرتغال و اسپانیا فیلمبرداری شده است.

در تاریخ ۲۰ دسامبر نجوا نیمری با انتشار تصاویر و ویدیوهایی از پشت صحنه فصل پنجم نشان داد که فیلمبرداری ها همچنان ادامه دارد.

با در نظر گرفتن پخش فصل پنجم این سریال  باید گفت این سریال در زمره پربیننده ترین و بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 نیز قرار خواهد گرفت.

اما ایا به نظر شما این سریال از بهترین سریال های 2021 نیز خواهد بود؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فصل پنجم سریال Money Heist چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر