;
coinex

تاریخ عرضه شیائومی می 11 پرو مشخص شد

با رونمایی از پرچمدار جدید شیائومی همه نگاه ها به این گوشی قدرتمند و جزئیات آن خیره شده است. اما به تازگی تاریخ عرضه شیائومی می 11 پرو مشخص شده است.

مراسم رونمایی از شیائومی می 11 دیشب برگزار شد و پرچمدار پر حرف و حدیث و البته قدرتمند شیائومی رونمایی شد. اما آنچه از همان ابتدای مراسم دیشب تا الان که این خبر را برای شما مینویسیم جلب توجه کرده است، معرفی تنها یک گوشی از سری گوشی هایی است که ما انتظار داشتیم یک خانواده باشند!

البته که انتظار ما بی جا نیست، این روزها تمام کمپانی ها از اپل تا سامسونگ و البته هوآوی به معرفی محصولات خود در قالب خانواده هایی متفاوت رو آورده اند و اینکه کمپانی چینی این اقدام را برای می 11 که گمان میرفت انواع متفاوتی داشته باشد انجام نداد، نه فقط شگفتی ما که افراد دیگری را نیز در پی داشت.

تاریخ عرضه شیائومی می 11 پرو مشخص شد

ما در بهترین گوشی های 2021 از می 11 یاد کرده بودیم اما همانطور که در بهترین گوشی های شیائومی در سال 2021 که بحث تخصصی تری بود اشاره کردیم، برای می 11 انتظار عرضه یک خانواده در سه یا چهار مدل پایه داشتیم.

طبق اعلام یک منبع موثق حوزه فناوری به نام «Digital Chat Station»، گوشی شیائومی می ۱۱ پرو در اواسط فوریه ۲۰۲۱ معرفی می‌شود. این منبع اشاره‌ای به تاریخ دقیق رونمایی از این محصول نکرده، اما انتظار دارد که شیائومی آن را به دوربین تله فوتو مجهز کند، ویژگی که نسخه استاندارد این گوشی از آن محروم است.

تاریخ عرضه شیائومی می 11 پرو مشخص شد

شیائومی می ۱۱ پرو احتمالا به دوربین اولترا واید ۲۰ اینچی مجهز می‌شود که عملکرد بالاتری نسبت به دوربین اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی مدل استاندارد خواهد داشت. انتظار می‌رود مشخصات نمایشگر این محصولات یکسان باشد و با یک صفحه نمایش ۶.۸۱ اینچی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مواجه شویم.

امروز و در نقد و بررسی تخصصی و جاع می 11 برایتان گفتیم که این گوشی در حال حاضر با اختلاف زیادی قدرتمندترین دستگاه دنیاست که خودش به تنهایی رقابت نفس گیری را برای بهترین گوشی های هواوی 2021 و البته بهترین گوشی های سامسونگ 2021 ایجاد میکند! حالا به نظر شما مدل پرو این گوشی دقیقا قرار است چه تفاوت هایی داشته باشد؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ عرضه شیائومی می 11 پرو چیست؟

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر