;
coinex

فروش 3 میلیون دستگاه PS5 توسط سونی در یک ماه!

بر اساس برخی گزارشات سونی در یکماهه اول عرضه کنسول نسل نهمی موفق به فروش 3 میلیون دستگاه PS5 شده است. با ما در ادامه همراه باشید.

چندی پیش بود که بالاخره کنسول نسل نهمی سونی به بازار عرضه شد. مایکروسافت نیز در کنار آن کنسول های جدید خود را با نام های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس به بازار عرضه کرد.

اما نکته اساسی اینکه ظاهرا این دو کمپانی بزرگ در شناسایی نیاز بازار چندان خوب عمل نکرده اند! چراکه پس از اندک مدتی از آغاز عرضه این محصولات، موجودی آنها پایان یافت!

حالا خبر از رکوردشکنی سونی در فروش کنسول نسل نهمی در عرض یک ماهی که از عرضه آن گذشته میرسد.

فروش 3 میلیون دستگاه PS5 توسط سونی در یک ماه!

البته همه انتظار یک فروش فوق العاده برای هر دو محصول را داشتند! اما رکوردی که سونی فقط در یکماه اول ثبت کرده خیره کننده است.

ساعاتی پیش و طی گزارشی که دیجی تایمز منتشر کرد،‌ اعلام شد که فروش پلی استیشن 5 بسیار فراتر از انتظارات سونی بوده است. در عرض یک ماه که از عرضه این محصول میگذرد، سونی بیش از 3 میلیون دستگاه از پلی استیشن 5 به فروش رسانده است.

فروش 3 میلیون دستگاه PS5 توسط سونی در یک ماه!

با این حساب به نظر میرسد پلی استیشن 5 از لحاظ فروش موفق ترین کنسول سونی بوده باشد.

طبق اطلاعات در دسترسُ سونی با فراهم کردن نیازهای بازار در یک ماه آینده، توقع فروش حدود ۱۶ تا ۱۸ میلیون واحد پلی استیشن 5 در سال ۲۰۲۱ میلادی دارد. حال باید منتظر واکنش مدیران سونی ماند و دید آیا اطلاعات رسمی این اعداد و ارقام را تأیید می‌کنند یا خیر؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فروش 3 میلیون دستگاه PS5 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر