;
coinex

تاریخ انتشار و تریلر وانداویژن (Wandavision) ؛ عاشقانه های نرمال یک زوج غیرنرمال

مینی سریال وانداویژن مارول داستان عاشقانه های نرمال یک زوج غیرنرمال از کمیک های MCU است. با ما در بررسی داستان، تاریخ انتشار و تریلر وانداویژن همراه باشید.

شیوع پاندمی کرونا سبب تاخیر و تعویق بسیاری از پروژه های سینمایی برای سال 2020 شد. این پروژه های سینمایی که بعضی از آنها بسیار چشم گیر بودند قرار بود در سال جاری میلادی اجرایی شوند که به دلیل شرایط کرونایی یا به اواخر سال یا حتی به سال اینده موکول شدند تا فهرست بهترین فیلم های 2021 و البته در این مورد خاص، بهترین سریال های 2021 بیش از پیش پربار شود.

اگر خاطرتان باشد در جدیدترین و بهترین فیلم های مارول در سال 2021 از وانداویژن یاد کردیم! البته که وانداویژن قرار است یک سریال است و در کنار سایر سریال های مارول مانند لوکی میتواند رقیب خوبی برای بهترین سریال های نتفلیکس 2021 باشد. حالا ظاهرا اخبار جدید حکایت از این دارد که وانداویژن در سال 2020 پخش خواهد شد. با ما در تاریخ انتشار و تریلر وانداویژن همراه باشید.

تاریخ انتشار و تریلر وانداویژن (Wandavision)

وانداویژن اگر فیلم بود در فهرست جدیدترین و بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 ، جدیدترین و بهترین فیلم های اکشن 2021 قرار میگرفت. دنیای سینمایی مارول این بار با مجموعه تلویزیونی وانداویژن (WandaVision)، ویژن و اسکارلت ویچ/واندا ماکسیموف را به شبکه اینترنتی دیزنی+ آورده است تا بتواند با بهترین فیلم های دی سی 2021 رقابت کند.

این مینی سریال اولین اقتباس سریالی از آثار مارول است که پخش خواهد شد. در حقیقت قرار است فاز چهارم دنیای سینمایی مارول علاوه بر فیلم های سینمایی شامل مجموعه های تلویزیونی نیز باشد که شبکه دیزنی پلاس عهده دار پخش آنهاست. پیشنهاد می‌شود بهترین انیمه های 2021 را حتما دنبال کنید.

تاریخ انتشار و تریلر وانداویژن
تاریخ انتشار و تریلر وانداویژن

پیش از این قرار بود سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر) اولین سریال اورجینال دنیای سینمایی مارول باشد که از دیزنی پلاس منتشر می‌شود، اما حداقل اکنون سریال WandaVision قرار است اولین سریال MCU در دیزنی پلاس باشد. بااین‌حال، عقب افتادن انتشار سریال فالکون و وینتر سولجر تا سال ۲۰۲۱ تایید نشده و باید منتظر اخبار بیشتری باشیم.

پل بتانی (Paul Bettany) و الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) با نقش‌آفرینی مجدد شخصیت‌های قبلی خود، ویژن و اسکارلت ویچ/واندا ماکسیموف را برمی‌گردانند تا سبک جدیدی از آثار مارول را به نمایش بگذارند. جک شفر (Jac Schaeffer)، نویسنده فیلم کاپیتان مارول، نویسندگی و تهیه‌کنندگی این اثر را برعهده دارد. کارگردانی سریال نیز به عهده مت شکمن (Matt Shakman) است. سریال مارول وانداویژن در قالب 6 قسمت یک ساعته پخش خواهد شد.

تاریخ انتشار و تریلر سریال وانداویژن

ایده اولیه ساخت تعدادی مینی سریال با محوریت شخصیت‌های نقش مکمل مجموعه‌های ابرقهرمانی مارول در سال 2018 و در پی درخواست شرکت دیزنی برای پخش در شبکه آنلاین دیزنی پلاس، مطرح شد. ماکسیموف و ویژن دو شخصیت جالب از دنیای سینمایی ماورل هستند که پیشتر با آنها شده ایم، حالا قرار است شاهد بازگشت آنها در قالب سریال باشیم. پیشنهاد می‌شود. پیش از ادامه مطلب مطالعه فهرست بهترین فیلم های کمدی 2021 را هرگز از دست ندهید.ترسناک ترین فیلم های 2021 هم می‌تواند لذت بخش باشد.

مراحل ساخت این سریال از سال 2019 آغاز شد و قرار بود برای سال 2020 آماده پخش باشد، اما وضعیت به گونه دیگری رقم خورد و با شیوع کرونا، مراحل پایانی تولید کمی به وقفه افتاد. در نهایت تاریخ پخش سریال وانداویژن برای 15 ژانویه 2021 در نظر گرفته شده است و در این تاریخ در شبکه دیزنی پلاس به صورت رسمی منتشر خواهد شد. حال و هوای این مجموعه با فیلم‌ها و سریال‌های ابرقهرمانی همیشگی دنیای مارول فاصله زیادی داشته و به طور کلی در سبکی متفاوت تولید شده است.

بیشتر بخوانید: ترسناک ترین فیلم های 2021

به بیانی دیگر کمپانی مارول با ساخت وانداویژن سنت شکنی کرده و مسیر جدیدی را در تولید مجموعه‌های ابرقهرمانی ابداع کرده است. بسیاری از صاحب نظران حوزه سینما، عقیده دارند که سریال وانداویژن سنگ بنای آغاز دوره‌ای جدید در فیلم‌ها و سریال‌های ابرقهرمانی خواهد بود.

نخستین تریلر رسمی وانداویژن را از اینجا در یوتیوب تماشا کنید

تاریخ انتشار و تریلر وانداویژن (Wandavision)
تاریخ انتشار و تریلر وانداویژن (Wandavision)

دومین تریلر رسمی وانداویژن را از اینجا در یوتیوب تماشا کنید

تاریخ انتشار و تریلر وانداویژن (Wandavision)
تاریخ انتشار و تریلر وانداویژن (Wandavision)

داستان سریال وانداویژن : تاریخ انتشار و تریلر وانداویژن

زوج واندا یا اسکارلت ویچ به عنوان یک جادوگر جهش یافته و ویژن که یک ربات است به هیچ وجه یک زوج عادی نیست. انها از قبل در کمیک های اونجرز حضور داشته اند. داستان سریال وانداویژن در حالی آغاز میشود که این زوج در حومه شهر زندگی ایده آلی دارند اما با اتفاقاتی که در زندگی شان میفتند وضع اولیه دگرگون می‌شود. آنچه از تریلرهای قبلی مشخص شده بود تمایل شدید واندا برای نایدیده گرفتن واقعیت‌های جهان اصلی و همچنین عدم آگاهی ویژن از مرگ خودش در جریان اتفاقات Avengers: Infinity War است.

تاریخ انتشار و تریلر وانداویژن
تاریخ انتشار و تریلر وانداویژن

در یک صحنه دو مهمان سالمند را می‌بینیم که در حال پرسیدن سوال‌های مختلف درباره‌ی گذشته‌ی این زوج جوان هستند. اسکارلت ویچ که چنین چیزی را پیش‌بینی نمی‌کرد، دستپاچه شده و شروع به استفاده از جادو می‌کند تا بیشتر از این دنیای خیالی‌ای که خلق کرده زیر سوال نرود. در یکی دیگر از صحنه‌های تریلر اولیه سریال شاهد مکالمه‌ای میان ویژن و یکی از همسایه‌ها با نقش‌آفرینی کاترین هان (Kathryn Hahn) هستیم. این همسایه که فعلا نامی ندارد، در بخشی از گفتگو به ویژن می‌گوید مرده است؛ اقدامی که تعجب این ربات را به همراه دارد.

بیشتر بخوانید:‌ سریال های نوروز 1400

نکته‌های مهم نخستین تریلر WandaVision به همین موارد خلاصه نمی‌شود. اگر در هنگام تماشای تریلر دقت کنید، متوجه خواهید شد اسکارلت ویچ در بخشی از ویدیو دکور خانه را به طور کامل تغییر داده و کاری می‌کند تا اتفاقات سریال در یک سریال تلویزیونی محصول دهه‌ی ۸۰ میلادی جریان داشته باشد. در نتیجه‌ی این اقدام، همسایه‌ها هم تغییر کرده و شخصیتی که هان نقشش را بر عهده دارد، با شکل و شمایل متفاوتی جلوی دوربین ظاهر می‌شود. در ضمن، چندین اشاره به کمیک بوک‌های House of M هم دیده می‌شود.

این داستان دنباله ای است بر Avengers: Endgame و البته در عین حال پیش درآمدی خواهد بود بر Doctor Strange: Multiverse of Madness که در سال 2021 اکران خواهد شد. الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیموف (اسکارلت ویچ)، پل بتانی در نقش ویژن، کت دنینگز در نقش دارسی، رندال پارک در نقش جیمی وو و کاترین هان، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال WandaVision حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تاریخ انتشار و تریلر وانداویژن
isn’t she the cutest person of all time?

جک شافر با سابقه حضور در تیم نویسندگان فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) و فیلم Black Widow (بلک ویدو)، به‌عنوان نویسنده فیلمنامه، شورانر و تهیه‌کننده در سریال WandaVision حضور دارد. همچنین وظیفه کارگردانی هر ۶ قسمت این سریال بر عهده مت شکمن با سابقه کارگردانی سریال‌هایی چون سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، فصل اول سریال Fargo (فارگو) و سریال The Boys (بویز)، بوده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ انتشار و تریلر وانداویژن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر