;
coinex

زمان برگزاری جشنواره تئاتر فجر 99 دقیقا مشخص شد

زمان برگزاری جشنواره تئاتر فجر 99 دقیقا مشخص شد. دبیرخانه سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر زمان دقیق برگزاری این رویداد را اعلام کرد. در ادامه با بررسی بیشتر این خبر با تکراتو همراه باشید.

چیزی به آغاز جشنواره فیلم فجر نمانده است. بحث پر تب و تابی در میان اهالی سینمای ایران با محوریت جشنواره  جریان دارد. سال گذشته به دلیل آمد و شد های سیاسی-اجتماعی هنرمندانی جشنواره فیلم فجر را تحریم کردند. با همه این بحث‌ها باید اشاره داشت که به نقل از روابط عمومی جشنواره، دبیرخانه سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر زمان دقیق برگزاری این رویداد را اعلام کرده است.

حسین مسافرآستانه دبیر سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر به دنبال اعلام زمان دقیق برگزاری این رویداد، عنوان کرد: «تمرکز اصلی جشنواره امسال در شکل برگزاری بر بهره‌گیری از بستر فضای مجازی است اما متناسب با شرایط در صورت اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر استفاده از ظرفیت ۵۰ درصدی تماشاخانه‌ها در زمان برگزاری جشنواره‌، تنها تعدادی از سالن‌های منتخب و دارای شرایط مناسب برای اجرای آثار در شرایط مقتضی، میزبان مخاطبان نمایش های بخش صحنه‌ای خواهند بود.» با بررسی بیشتر این خبر تکراتو را دنبال کنید.

زمان برگزاری جشنواره تئاتر فجر 99

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافرآستانه از ۱۱ تا ۲۱ بهمن برگزار می‌شود. اسامی این تماشاخانه ها و شرایط اجرای متناسب با شیوه‌نامه‌های بهداشتی طی دستورالعمل‌هایی از سوی دبیرخانه جشنواره به گروه‌های شرکت کننده و علاقه‌مندان متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

زمان برگزاری جشنواره تئاتر فجر 99
زمان برگزاری جشنواره تئاتر فجر 99 بین 11 تا 21 بهمن ماه است.

تئاتر ایران برخلاف سینما به نظر می‌رسد از لحاظ هنری و فنی جایگاه قابل قبول‌تری دارد. فیلم های این سال‌ها اگر چه فروش قابل ملاحظه‌ای دارند، اما در میان منتقدان و اهالی هنر جایگاه قابل تحسینی به هیچ عنوان ندارند. در حالی که شاید بسیاری از مردم چشم به راه بهترین سریال های زمستان 99 و بهترین سریال های نوروز 1400 از شبکه‌های مختلف صدا و سیمای ملی هستند، بعید به نظر می‌رسد کسی چشم به راه سینمای ناخوش این روزهای ایران باشد. با این همه اما جشنواره‌ها اخبار، حواشی و طرفداران خاص خود را دارند. این موضوع در میان طرفداران تئاتر نیز صدق می‌کند.

به جای تماشای فیلم های ایرانی بسیاری ترجیح می‌دهند بهترین فیلم های 2021 را نظاره کنند. آثاری که به مانند پرفروش ترین فیلم های 2020 از لحاظ هنری مقبول‌ترند. اگر با این گفته مخالفید حتما توصیه می‌شود به فهرست‌های فیلم تکراتو از قبیل بهترین فیلم های اکشن 2021 ، بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 ، بهترین فیلم های عاشقانه 2021 و فهرست فیلم های آینده مارول در سال 2021 نگاهی بیندازید. برترین آثار هنری هالیوودا که در سال 2021 قرار اس روی پرده بروند (؟). همچنین فراموش نکنید به بهترین فیلم‌های عاشقانه 2021 و نیز بهترین انیمه های 2021 گریزی بزنید.

بیشتر بخوانید:‌

.

منبع: cinemacinema

نظر شما در خصوص زمان برگزاری جشنواره تئاتر فجر 99 چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در این خصوص به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر