;
coinex

تاریخ رونمایی گلکسی S21 احتمالا 17 دی خواهد بود

به تازگی اعلام برگزاری یک رویداد توسط سامسونگ طی ماه جاری، گمانه زنی ها بر سر تاریخ رونمایی گلکسی S21 را قوت بخشیده است. با ما باشید.

خبرگزاری «تلفن ان ال» که نماینده سامسونگ در کشور هلند است، اعلام کرد همایشی به نام نگاه اول 2021 در این کشور برگزار خواهد شد.

بر اساس برنامه های اعلام شده، این همایش در روز 17 دی ماه در ساعت 4 عصر به وقت محلی برگزار می شود. برخی احتمال می دهند این همایش برای رونمایی از سری جدید گوشی گلکسی S21 باشد.

تاریخ رونمایی گلکسی S21 احتمالا 17 دی خواهد بود

به نظر می رسد این رویداد نگاه اول که در تاریخ 17 دی برگزار خواهد شد در ارتباط با کنفرانس های « CES» بوده و هیچ ارتباطی با رونمایی از گلکسی S21 ندارد.

در صفحه اصلی سایت کمپانی سامسونگ اعلام شد که این رویداد درحقیقت یک معرفی برای «2021 CES» خواهد بود. ما پیش بینی می کنیم که رویداد 17 دی یک تیزر تبلیغاتی برای آنچه در همایش «CES» امسال قرار است رونمایی شود، باشد.

سامسونگ به طور معمول محصولات خانگی و سرگرمی خود را در «CES» معرفی می کند.

تاریخ رونمایی گلکسی S21 احتمالا 17 دی خواهد بود

گزارش های قبلی اشاره کرده بودند که این همایش احتمالا مربوط به یک آنپک از گوشی گلکسی S21 خواهد بود، اما حال مشخص شده است که سامسونگ این همایش را برای معرفی لوازم و محصولات خانگی برگزار خواهد کرد.

همچنین باید به این نکته نیز اشاره کنیم که سامسونگ در طی سالیان اخیر هیچ گاه یک تلفن هوشمند پرچمدار را در یک سخنرانی اصلی و مهم «CES» رونمایی نکرده است.

به نظر می رسد این رویداد پر رمز راز 17 دی ماه تیزر تبلیغاتی برای محصولات پیشرفته خانگی این شرکت مثل یخچال و فریزر، تلویزیون، ماشین لباس شویی، ماشین ظرف شویی و غیره است و هیچ ارتباطی با رونمایی از گلکسی S21 ندارد.

اگر خیلی هم درباره این همایش خوشبین بوده و کمی هم شانس و اقبال داشته باشیم نهایتا ممکن است تیزر گوشی هوشمند گلکسی S21 را ببینیم. اما همچنان باید برای رونمایی و آنباکسینگ گوشی Galaxy S21 به عنوان یکی از بهترین گوشی های 2021 صبر کنیم.

بیشتر بخوانید:

منبع: gsmarena

نظر شما در خصوص رونمایی گلکسی S21 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر