;
coinex

بهترین انیمه های 2024 ؛ معرفی 37 عنوان جذاب و جدید

در آغازین روزهای سال 2024 بسیاری از طرفداران جهان جذاب و گسترده انیمه‌ها، مشتاقانه انتظار بهترین انیمه های 2024 را می‌کشند. اما بهترین و موردانتظارترین انیمه‌های 2024 کدامند؟

در طول سال 2023 طرفداران انیمه‌ها با آثار جذابی مانند جوجیستو کایزن و بلیچ به اندازه کافی لذت بردند اما انتظار می‌رود 2024 سال به مراتب پربارتری در دنیای انیمه‌ها باشد. بر همین اساس در این مطلب قصد داریم فهرستی جامع از برترین انیمه های 2024 به شما معرفی کنیم. البته توجه داشته باشید که این فهرست صرفا شامل بهترین انیمه های جدید 2024 نیست و برخی از جذابترین آثار سال 2024، ادامه یا فصول جدید انیمه‌های سالیان گذشته هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین انیمه های 2024

همانطور که در بخش قبلی هم گفتیم در فهرست برترین انیمه های 2024 که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم، هم به انیمه‌های جدید و هم به فصول جدید از انیمه‌های قدیمی‌تر نظر داریم. با این اوصاف دوستداران انیمه‌ها در سال 2024 می‌توانند با طیف وسیع و متنوعی از انیمه‌های مختلف خود را سرگرم کنند.

امسال در ژانر اکشن و ماجراجویی نیز فیلم‌های جذابی اکران می‌شود که در لیست بهترین فیلم های اکشن 2024، بهترین فیلم های 2024 و ترسناک ترین فیلم های 2024 می‌توانید آنها را پیدا کنید. علاوه‌براین، با تماشای بهترین فیلم های کمدی 2024، بهترین فیلم های عاشقانه 2024، بهترین فیلم های کره ای 2024 و بهترین انیمیشن های 2024 هم می‌توانید لحظه‌های شادی را برای خودتان رقم بزنید.

پیش از ادامه بحث و پرداختن به بهترین انیمه 2024 ذکر این نکته مهم لازم است که به دلیل ضرورت توضیح دادن بخشی از خط داستانی انیمه‌ها، خطر اسپویل تا حدی وجود دارد.

تک رو فصل 2 (Solo Leveling: Season 2)

بهترین انیمه های 2024
بهترین انیمه های 2024
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، خیال‌انگیز
  • تاریخ انتشار: ژانویه 2024

تردیدی نیست که یکی از جذابترین و موردانتظارترین انیمه‌های 2024، انیمه تک رو (Solo Leveling) است. در واقع با توجه به سروصدا و تبلیغات زیادی که پیرامون این انیمه انجام شده احتمالا این اثر یکی از موردانتظارترین و محبوب‌ترین انیمه‌های زمستان 2024 خواهد بود.

این مورد از برترین انیمه های 2024 که از یک مانهوای کره‌ای ساخته شده، فضایی اکشن، فانتزی و ماجراجویانه دارد. داستان درباره دنیایی است که در آن هیولاها می‌توانند از طریق دروازه‌هایی خاص وارد دنیای انسان‌ها شوند. به همین دلیل افرادی آموزش‌های خاصی دیده‌اند تا با این هیولاها درگیر شوند و آن‌ها را از بین ببرند.

یکی از این قهرمانان، شخصیتی به نام سونگ جین وو است که البته از جمله ضعیف‌ترین شکارچیان هیولا محسوب می‌شود. او بعد از اینکه از یک ماموریت خطرناک جان سالم به در می‌برد، به طرز مرموزی به قدرت‌هایی عجیب دست پیدا کرده و به یکی از قدرتمندترین شکارچیان هیولا بدل شده است.

در حال حاضر سازندگان این انیمه قول داده‌اند که فصل دوم از جذابترین و مهیج‌ترین انیمه‌های سال باشد و موفقیت آن از فصل قبلی هم پیشی می‌گیرد.

سرباز زنجیر شده (Chained Soldier)

بهترین انیمه 2024

  • ژانر: اکشن، فانتزی
  • تاریخ انتشار: ژانویه 2024

انیمه سرباز زنجیر شده یکی از بهترین انیمه های 2024 است که در ژاپنی با نام برده نیروهای نخبه پایتخت جادویی شناخته می‌شود. این اثر نیز مانند دیگر انیمه‌های ژانر فانتزی پر است از موجوداتی شیطانی و طبیعتا جنگ‌های نفس‌گیر و هیجان‌انگیز.

داستان این عنوان از بهترین انیمه های جدید 2024 به بازه‌ای از زمان در ژاپن می‌پردازد که باز شدن دروازه‌هایی مرموز منجر به ورود موجوداتی اهریمنی به نام شوکی به دنیای انسان‌ها می‌شود. داخل این دروازه‌ها منبعی به نام پیچ نیز قرار دارد که اگر زن‌ها آن را لمس کنند از قدرت‌های ماورایی برخوردار می‌شود.

در همین حین پسری به نام یوکی واکورا به داخل این دروازه‌ها کشیده می‌شود و با فرمانده گروه هفتم دفاع نیروهای شیطانی به نام کیوکا اوزن آشنا می‌شود. کیوکا از یوکی می‌خواهد که برده او شود تا با هم شوکی‌ها را شکست دهند.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های فانتزی عاشقانه، اکشن و دارک

محبوب ترین شخصیت های انیمه ای

نشانه‌ای از محبت (A Sign of Affection)

بهترین انیمه های عاشقانه 2024

  • ژانر: عاشقانه
  • تاریخ انتشار: ژانویه 2024

یکی از بهترین انیمه های عاشقانه 2024 انیمه نشانه‌ای از محبت است که داستان آن حول دختری به نام یوکی جریان دارد. یوکی از بدو تولد خود ناشنوا بوده و یک روز در شرایطی که یک توریست انگلیسی از او کمک می‌خواهد، یوکی در حین دستپاچگی و اضطراب متوجه حرف‌های او نمی‌شود. در همین شرایط غریبه‌ای جذاب به نام ایتسوومی به کمک یوکی می‌آید و این دو مانند دو قطب مخالف آهنربا به هم جذب می‌شوند.

جادوگر و هیولا (The Witch and the Beast)

انیمه های جدید

  • ژانر: فانتزی، ماورایی
  • تاریخ انتشار: ژانویه 2024

انیمه جادوگر و هیولا می‌تواند بهترین انیمه 2024 در ژانر انیمه‌های محبوب سینن باشد. داستان این انیمه درباره زنی به نام گیدو و مردی به نام آشاف است که هردو از اعضای سازمان The Order of Magical Resonance به شمار می‌روند.

سازمانی که این دو در آن کار می‌کنند موظف به بررسی و رسیدگی به موارد مرموز پدیده‌های ماورایی از جادوگران و نکرومانسرها تا خون‌آشام‌ها را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های 2023

بهترین سریال های 2024

های کارد فصل 2 (High Card: Season 2)

بهترین انیمه های جدید 2024

  • ژانر: اکشن، ماورایی، فانتزی
  • تاریخ انتشار: ژانویه 2024

یکی از بهترین انیمه های 2024 انیمه کارت بالا یا همان های کارت است که فصل نخست آن در سال 2023 توانست موفقیت خوبی کسب کند و از همان زمان طرفداران انتظار فصل دوم آن را می‌کشند.

در فصل نخست این انیمه جذاب که شاید برترین انیمه 2024 باشد دیدیم که فین اولدمن به عضویت یک گروه مخفی درمی‌آید. گروهی که مسئول جمع‌آوری کارت‌های جادویی از سراسر کشور است.

انتظار می‌رود در فصل دوم این انیمه همان داستان‌های فصل 1 ادامه پیدا کند و جزئیاتی از زندگی شخصیت‌های کلیدی داستان نیز فاش شود.

هیولای شماره 8 (Kaiju No. 8)

برترین انیمه های 2024
جدیدترین انیمه های 2024
  • ژانر: فانتزی، اکشن
  • تاریخ انتشار: آوریل 2024

یکی از جذابترین و موردانتظارترین انیمه‌های 2024 انیمه هیولای شماره 8 است. تماشای تریلرهای منتشر شده از این انیمه در حال حاضر انتظارات زیادی از آن خلق کرده و انیمه‌بازهای حرفه‌ای مشتاقانه انتظار انتشار آن را می‌کشند.

داستان این مورد از بهترین انیمه های جدید 2024 در ژاپن رخ می‌دهد در حالی که دائما تحت تهاجم هیولاهایی به نام کایجو قرار می‌گیرد. حکومت ژاپن جهت مقابله با این هیولاها نیروهایی مخصوص آموزش داده است و مردی به ناک کافکا هیبینو از کودکی آرزوی پیوستن به این نیروهای مدافع در برابر کایجو را داشته است.

با وجود همه آرزوهای بزرگی که کافکا داشته، او تا سن 32 سالگی هنوز نتوانسته آنطور که باید خود را نشان داده و ترفیع بگیرد. در همین حین یک شب یک کایجو کوچک از دهان وارد بدن کافکا می‌شود و او را به یک نیمه‌انسان-نیمه کایجو بدل می‌کند. او حالا قدرت‌هایی ماروایی و شگفت‌انگیز دارد و در نتیجه تصمیم می‌گیرد یکبار دیگر شانس خود برای پیوستن به گروه مدافعان در برابر کایجوها را امتحان کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای 2024

بهترین سریال های 2023

متصدی بار: لیوان خدا (Bartender: Glass of God)

برترین انیمه 2024

  • ژانر: سینن
  • تاریخ انتشار: آوریل 2024

متصدی بار: لیوان خدا یکی از بهترین انیمه های جدید 2024 محسوب می‌شود که در ژانر سینن دسته‌بندی شده است. البته که در سال 2006  یک مجموعه 11 قسمتی از این انیمه منتشر شد و در سال 2024 قرار است فصل جدید این انیمه با محوریت ماجراهای شخصیت‌های اصلی ادامه پیدا کند.

داستان انیمه متصدی بار که از بهترین انیمه های 2024 است، حول محور شخصیتی به نام ریو ساساکورا جریان دارد که یک متصدی بار حرفه‌ای محسوب می‌شود. او بهترین کوکتل‌های شهر را تهیه می‌کند و در هر قسمت این انیمه، شاهدیم که او چطور با توجه به مشکل و چالشی که مشتریان با آن مواجه‌اند، نوشیدنی‌هایی مخصوص تهیه می‌کند.

موشوکی تنسی: تناسخ یک بیکار فصل دو پارت 2 (Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation Season 2 Part 2)

بهترین انیمه های 2024

  • ژانر: درام، فانتزی، کمدی
  • تاریخ انتشار: آوریل 2024

انیمه موشوکی تنسی از جمله موفق‌ترین و پرطرفدارترین انیمه‌های سالیان اخیر است که انتظار می‌رود پارت دوم فصل دوم آن به عنوان یکی از برترین انیمه های 2024 منتشر شود.

داستان این انیمه درباره مردی بیکار و کاملا ناامید است که بعد از یک زندگی سراسر انزوا و غمگینانه، فوت می‌کند. در همین حین او با حفظ خاطرات زندگی قبلی خود در دنیایی فانتزی و جدید تناسخ پیدا می‌کند و این بار مصمم می‌شود تا بدون هیچ نوع حس پشیمانی، از زندگی جدیدش در کالبد پسری به نام رودئوس گوریرات لذت ببرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های رزمی جهان

بهترین انیمیشن های نتفلیکس

افسانه (The Fable)

بهترین انیمه های 2024

  • ژانر: جنایی، اکشن
  • تاریخ انتشار: سه ماهه نخست 2024

یکی از بهترین انیمه های جدید 2024 انیمه اکشن و جذاب افسانه محسوب می‌شود که داستان آن حول محور یک قاتل حرفه‌ای و خطرناک روایت می‌شود. قاتلی که همه سیاستمداران، سرمایه‌داران بزرگ و حتی مردم عادی از او می‌ترسند.

این قاتل خطرناک اما یک روز برای یک ماموریت عجیب استخدام می‌شود تا در یکی از بدترین گروه‌های یاکوزا در اوساکا نفوذ کند و بدون کشتن افراد دیگر یا جلب توجه مانند یک آدم عادی با یاکوزاها زندگی کند. چالش‌هایی که این شخصیت خاص در بین جمعی از جنایتکاران شاد و دیوانه از سر می‌گذراند جذابیت خاصی به این انیمه می‌دهد.

شکننده باد (Wind Breaker)

بهترین انیمه های 2024

  • ژانر: اکشن، ماجراجویی
  • تاریخ انتشار: آوریل 2024

یکی از بهترین انیمه های 2024 بی‌تردید انیمه جدید و جذاب شکننده باد است. داستان این بهترین انیمه 2024 درباره شخصیتی به نام هاروکو ساکورا است که تصمم گرفته قوی‌ترین فرد دنیا باشد. او اخیرا وارد دبیرستان فورین شده که به خاطر آموزش قدرتمندترین جنگجویان شهره است.

جنگجویانی که توسط این مدرسه آموزش می بینند وظیفه حفاظت از شهر در برابر نیروهای شر را بر عهده دارند اما نکته کلیدی اینجا است که هاروکو علاقه‌ای به این کار ندارد. او حتی تصمیم ندارد به عضویت هیچ دسته، گروه یا تیم مشخصی درآید و عاشق تنها جنگیدن است. با این اوصاف باید دید که هاروکو با این دیدگاه و رویکرد خاص خود، آیا می‌تواند به شخصیت موفقی که می‌خواهد بدل شود؟

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های فرانسوی

بهترین فیلم های انگیزشی

جن گیر آبی فصل 3 (Blue Exorcist: Season 3)

بهترین انیمه های 2024
بهترین انیمه 2024
  • ژانر: اکشن، خیال‌انگیز
  • زمان انتشار: ژانویه 2024

بعد از چند سال وقفه و انتظار، طرفداران انیمه جذاب جن‌گیر می‌توانند در سال 2024 به تماشای فصل سوم انیمه محبوب خود بنشینند.

فصل سوم این انیمه اقتباسی از حماسه ایلومیناتی است و در آن قهرمانان داستان با سازمان قدرتمند ایلومیناتی مواجه می‌شوند و می‌کوشند نقشه‌های این سازمان اهریمنی را خراب کنند. هدف نهایی ایلومیناتی ادغام دنیای انسان‌ها و شیاطین است و همین موضوع، مقابله با این سازمان را برای قهرمانان داستان به چالشی دشوار بدل کرده است.

با این اوصاف باید منتظر انتشار کامل انیمه و قضاوت نهایی در این باره باشیم که آیا فصل سوم جن گیر می‌تواند موفقیت فصول پیشین را تکرار کند و به برترین انیمه 2024 بدل شود یا خیر.

هایکیو (Haikyuu)

بهترین انیمه های 2024

  • ژانر: ورزشی
  • تاریخ انتشار: فوریه 2024

یکی از موردانتظارترین و بهترین انیمه های 2024 می‌تواند انیمه هایکیو باشد که در حال حاضر طرفداران آن حدودا سه سال است که انتظار فصل جدیدش را دارند.

با وجود اینکه این انیمه از محبوب‌ترین‌ها در زمان انتشار بود، سازندگان اعلام کرده‌اند که به جای فصل جدید، باقی‌مانده داستان آن در قالب احتمالا دو فیلم منتشر می‌شود. با این اوصاف باید دید آیا هایکیو می‌تواند یکی از بهترین انیمه 2024 باشد؟

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ترسناک ترکی

بهترین فیلم های عاشقانه ترکی

شخصیت پایین‌رده توموزاکی مرحله دوم (Bottom-Tier Character Tomozaki)

بهترین انیمه های 2024

  • ژانر: درام، عاشقانه
  • تاریخ انتشار: ژانویه 2024

یکی از برترین انیمه‌های 2024 می‌تواند انیمه شخصیت پایین‌رده توموزاکی باشد که داستانی عاشقانه و جذاب دارد. شخصیت اصلی این داستان فومیا توموزاکی است که یک فرد طردشده و منزوی از اجتماع به شمار می‌رود که عمده وقت خود را به بازی کردن اختصاص می‌دهد.

فومیا با وجود مهارت شگفت‌انگیز خود در بازی‌ها، چندان در تعاملات خود با دیگران موفق نیست و به همین دلیل شخصیتی درون‌گرا پیدا کرده است.

با این وصف، اوضاع در این مورد از بهترین انیمه های عاشقانه 2024 تغییر می‌کند و هینامی همبازی او که اتفاقا یکی از محبوب‌ترین دختران مدرسه است به کمک فومیا می‌آید و می‌کوشد به او برای غلبه بر چالش‌های شخصی خود در اجتماع کمک کند تا فومیا بتواند دوستانی پیدا کند.

ماشل: جادو و عضله فصل 2 (Mashle: Magic and Muscles: Season 2)

بهترین انیمه های 2024

  • ژانر: اکشن، کمدی، خیال‌انگیز
  • تاریخ انتشار: ژانویه 2024

بعد از پخش موفق انیمه محبوب ماشل، جادو و عضله، سازندگان بلافاصله خبر از ساخت و انتشار فصل دوم در سال 2024 دادند. اما آیا این انیمه می‌تواند برترین انیمه 2024 باشد؟

داستان فصل دوم این انیمه که می‌تواند یکی از بهترین انیمه های 2024 باشد درباره زندگی آرام شخصیت مش است که در دنیایی زندگی می‌کند که ساکنانش افراد فاقد قدرت‌های جادویی را جدی نمی‌گیرند. گرچه مش از سحر و جادوگری بی بهره است اما قدرت بدنی شگفت‌آوری، مشابه با قدرت سایتاما در انیمه محبوب مرد تک مشتی دارد و از این بابت نقص خود جبران کرده است.

مش برای حمایت کردن از پدر خود که از او در برابر بی‌رحمی‌های دنیای جادوگری حفاظت کرده، راهی آکادمی جادوی ایستون می‌شود تا به عنوان یک مبلغ آموزش ببیند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های نتفلیکس

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

خوشمزه در سیاهچاله (Delicious In Dungeon)

بهترین انیمه های 2024

  • ژانر: کمدی، خیال‌انگیز
  • تاریخ انتشار: ژانویه 2024

انیمه جذاب خوشمزه در سیاهچاله می‌تواند یکی از بهترین انیمه های جدید 2024 باشد که ترکیب شگفت‌آوری از ژانر خیال‌انگیز با تجارب آشپزی پدید آورده است.

به عنوان یکی از بهترین انیمه های 2024 داستان این انیمه درباره سه دوست است که بعد از خورده شدن خواهر یکی از آن‌ها توسط یک اژدها، وارد سیاه‌چاله‌ای هزارتو می‌شوند با امید اینکه با استفاده از جادو بتوانند دوباره او را به زندگی برگردانند.

از آنجایی که این گروه سه‌نفره آذوقه و تدارکات کمی با خود دارند برای زنده‌ماندن ناگزیر به خوردن هیولاهای داخل سیاهچاله می‌شوند و در این بین، کوتوله‌ای خوش‌ذوق وارد گروه آن‌ها می‌شود که آشپز قهاری است و علاوه بر آماده کردن خوراک‌های خوشمزه برای این سه دوست، در عملیات نجات به آن‌ها کمک می‌کند.

دختران ستایش برانگیز هوکایدو (Hokkaido Gals Are Super Adorable)

بهترین انیمه های 2024
بهترین انیمه های 2024
  • ژانر: کمدی
  • تاریخ انتشار: ژانویه 2024

یکی از بهترین انیمه های عاشقانه 2024 می‌تواند انیمه دختران ستایش برانگیز هوکایدو باشد که بر اساس مانگایی به همین نام ساخته شده است. داستان این انیمه جذاب درباره نوجوانی دبیرستانی به نام سوباسا شیکی است که اخیرا از توکیو به هوکایدو نقل مکان کرده و به یکی از دختران شیک‌پوش و جذاب این شهر علاقه‌مند شده است. این دو خیلی زود همکلاسی می‌شوند و رابطه عاشقانه جدی را آغاز می‌کنند.

این انیمه که شاید بهترین انیمه 2024 باشد طراحی جذاب و شخصیت‌هایی جالب و دوست‌داشتنی دارد و به نظر می‌رسد که ارزش تماشای بالایی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ابرقهرمانی

بهترین فیلم های بیوگرافی

متالیک روژ (Metallic Rouge)

بهترین انیمه های 2024

  • ژانر: اکشن، علمی تخیلی
  • تاریخ انتشار: ژانویه 2024

متالیک روژ از نظر اینکه سازندگانش سابقه خوبی دارند، یکی از موردانتظارترین و بهترین انیمه های جدید 2024 است. سازندگان این انیمه سابقه ساخت آثار موفقی چون مدرسه قهرمانانه من، کیمیاگر تمام فلزی و سگ‌های ولگرد بانگو را در کارنامه دارند و به همین دلیل طرفداران این انیمه‌ها مشتاقانه انتظار انتشار متالیک روژ را دارند.

بنابر جزئیاتی که از داستان و فضای این انیمه منتشر شده، برخی معتقدند که این انیمه بسیار به انیمه پلوتو شباهت دارد. داستان متالیک روژ درباره دو قهرمان زن است که در دنیایی ساکن هستند که در آن انسان‌ها و اندرویدها در کنار هم زندگی می‌کنند.

در همین شرایط این دو برای ماموریتی به مریخ فرستاده می‌شوند تا 9 اندروید یاغی که اقتدار دولت را به چالش کشیده‌اند، سرکوب کنند. ایندو باید به هر شکل این اندرویدهای سرکش را نابود کنند.

با توجه به تخصص و تجربه خود استودیو بونز در خلق صحنه‌های اکشن و سکانس‌های فایت، از همین حالا می‌توان دورنمای جالبی برای متالیک روژ به عنوان شاید حتی بهترین انیمه 2024 متصور بود.

 کینگدام فصل 5 (Kingdom: Season 5)

بهترین انیمه های 2024

  • ژانر: اکشن
  • تاریخ انتشار: ژانویه 2024

کینگدام از زمان انتشار خود با توجه به محبوبیت بالایی که مانگا آن داشت به شهرت زیادی رسید و یکی از بهترین انیمه‌ها شد. حالا طرفداران این انیمه پرطرفدار مشتاقانه انتظار فصل پنجم آن را به عنوان یکی از بهترین انیمه های 2024 دارند.

انتظار می‌رود سازندگان دو انیمه بسیار محبوب و موفق پیشین یعنی ناروتو و بلیچ، در فصل پنجم کینگدام هم با هنرنمایی و تجربه خوب خود یک اثر شگفت‌انگیز را عرضه کنند. داستان فصل پنجم انیمه کینگدام که می‌تواند برترین انیمه 2024 باشد به نبرد کوکویو هیل مربوط است که یکی از بهترین بخش‌های داستانی مانگای این انیمه محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های علمی تخیلی تاریخ سینما

بهترین فیلم های زامبی

کلاس درس نخبگان فصل 3 (Classroom Of The Elite: Season 3)

بهترین انیمه های 2024

  • ژانر: درام، تعلیقی
  • تاریخ انتشار: ژانویه 2024

در فصل دوم انیمه دوست‌داشتنی کلاس درس نخبگان، با فاش شدن هویت واقعی آیاناکوجی، وضعیت به کلی تغییر کرد و این انیمه به محبوبیت زیادی رسید. با این اوصاف به نظر می‌رسد که فصل سوم این انیمه هم با پیش گرفتن همین مسیر می‌تواند به یکی از برترین انیمه های 2024 بدل شود.

در دو فصل قبلی، این انیمه به حدی موفق عمل کرد و به محبوبیت رسید که به تدریج به یک نمونه جذاب برای دوست‌داران ژانر انیمه‌های دبیرستانی بدل شد. این درام هیجان‌انگیز با تعلیق چشمگیری که دارد بینندگان خود را میخکوب می‌کند.

کونو سوبا: موهبت خداوند در این دنیای شگفت‌انگیز فصل 3 (Kono Suba: God’s Blessing on This Wonderful World)

بهترین انیمه های 2024

  • ژانر: کمدی، ماجراجویی
  • تاریخ انتشار: آوریل 2024

انیمه کمدی و جذاب کونو سوبا نیز در سال 2024 با فصل سوم بازمی‌گردد و طرفداران مشتاقانه انتظار انتشارش را دارند. داستان این انیمه به کازوما و میهمانان ماجراجویش می‌پردازد که در دنیایی فانتزی به تلاش‌هایی مضحک دست می‌زنند. کونو سوبا از معدود انیمه‌های کمدی موفق در سالیان اخیر بوده که اقبال چشمگیری به آن شده است و انتظار می‌رود فصل سوم آن هم برترین انیمه 2024 در ژانر کمدی باشد.

در حال حاضر جزئیات دقیقی از داستان فصل سوم این انیمه محبوب نمی‌دانیم اما احتمالا کازوما و همراهانش شامل الهه آکوا، جادوگر شیفته انفجار، مگومین و جنگجوی صلیبی همچنان در آن حضور خواهند داشت و به تلاش‌های مضحک و خنده‌آور خود ادامه خواهند داد و باید منتظر یکی از بهترین انیمه های 2024 باشیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های آمریکایی درام و عاشقانه

بهترین فیلم های کره ای

مرد تک مشتی فصل 3 (One Punch Man)

بهترین انیمه های 2024
برترین انیمه های 2024
  • ژانر: اکشن، کمدی
  • تاریخ انتشار: سه ماهه دوم 2024

یکی از جذاب‌ترین و خاص‌ترین انیمه‌های اکشن و قهرمان‌محور سالیان اخیر، انیمه مرد تک مشتی بوده که با رویکرد خاص و متفاوت خود به دنیا، زندگی و روزگار ابرقهرمانان سریعا به شهرت و محبوبیت فراوانی رسید.

این انیمه از همان قسمت اول هر مخاطبی را سورپرایز می‌کند و در آن برخلاف انتظار و مانند دیگر انیمه‌های قهرمانی قرار نیست شاهد شکوفا شدن استعداد شخصیت اصلی در یک روند پرچالش و طاقت‌فرسا و دشوار باشیم، در عوض از همان اول کار شما با نیرومندترین موجود جهان مواجهید. فردی که البته با چالش‌های دیگری از نظر روحی درگیر است و همین مسئله دشواری‌هایی برای او پدید آورده است.

بعد از انتظار دو فصل نخست و به طور دقیق از سال 2020، طرفداران انیمه و شخصیت سایتاما همواره پیگیر اخبار بوده‌اند تا شاید شاهد انتشار فصل سوم انیمه محبوب خود باشند اما بنابر جدیدترین اخبار، حالا و بعد از چند سال انتظار، انتشار فصل سوم این انیمه برای 2024 برنامه‌ریزی شده و احتمالا در آن شاهد ماجراجویی‌های جذاب سایتاما و دوست سایبورگ او خواهیم بود. اما آیا فصل سوم مرد تک مشتی می‌تواند بهترین انیمه 2024 باشد؟

وقتی به عنوان یک اسلایم تناسخ کردم فصل 3 (That Time I Got Reincarnated as a Slime: Season 3)

بهترین انیمه های 2024

  • ژانر: اکشن، ماجراجویی
  • تاریخ انتشار: آوریل 2024

انیمه وقتی به عنوان یک اسلایم تناسخ کردم اولین بار در سال 2018 با داستان خاص و جذاب خود درباره شخصیتی که بار دیگر به عنوان یک هیولای ترسناک متولد شده است مطرح شد. در این انیمه ریمورو تپست قهرمان قدرتمند و مهربانی است که به سرعت به محبوبیت بالا می‌رسد.

در حالی که جزئیات خاصی از فصل سوم این انیمه نمی‌دانیم اما به عنوان یکی از بهترین انیمه های 2024 انتظار می‌رود که در این فصل هم شاهد اتفاقات جذابی باشیم. احتمالا ریمورو برای ساختن کشور هیولایی مدنظر خود و دوستی با اژدها، غول‌ها، اجنه و دیگر هیولاها به ماجراجویی خود ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های دی سی

بهترین فیلم های ترسناک جهان

شیطان‌کش فصل 4 (Deamon Slayer: Season 4)

بهترین انیمه های 2024

  • ژانر: اکشن، ماجراجویی
  • تاریخ انتشار: آوریل 2024

انیمه شیطان‌کش از زمان انتظار تا امروز به محبوبیت بسیار بالایی رسیده و طرفداران پرشمار آن مشتاقانه انتظار انتشار فصل چهارم که احتمالا از جمله برترین انیمه 2024 است را می‌کشند.

جالب است که این انیمه با فیلم قطار موگن که در سال 2020 پخش شد توانست مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند و رکوردهای باکس‌آفیس را هم جابجا کند. پس طبیعتا افراد زیادی انتظار فصل جدید این انیمه محبوب را می‌کشند.

این انیمه با طراحی جذاب و داستان پرفراز و فرود خود توانسته به خوبی در دل مخاطبان جا باز کند و در فصل چهارم که فعلا چیز زیادی از داستان آن نمی‌دانیم هم احتمالا همچنان شاهد ماجراجویی‌های تانجیروی جوان و فداکار به همراه خواهرش هستیم.

حماسه تانیای شیطانی فصل 2 (Saga of Tanya the Evil: Season 2)

بهترین انیمه های 2024

  • ژانر: اکشن، ماجراجویی
  • تاریخ انتشار: سه ماهه نخست 2024

بعد از درخشش حماسه تانیای شیطانی در فصل اول و انتشار فیلمی از آن، اعلام شد که فصل دوم انیمه در سال 2021 پخش می‌شود. اما این اتفاق نیفتاد تا حالا هم به طور غیرقطعی اعلام شود که شاید فصل دوم این انیمه پرطرفدار در 2024 بازگردد.

طرفداران حالا مشتاق هستند که ببینید آیا تانیا بعد از غلبه بر دشمنان پرشمار خود در فصل اول، می‌تواند روند صعودی خود را پیش بگیرد. هوش بالای او این امکان را داده تا او از بزرگسالان هم رده خود پیشی بگیرد و در همین حین، فقدان همدلی و خشونت شگفت‌انگیز او او سرنوشت وحشتناکی برای کسانی که مقابل او ایستادگی می‌کنند به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های اکشن جهان

بهترین انیمیشن های تاریخ سینما

اوشی نو کو فصل 2 (Oshi no Ko: Season 2)

بهترین انیمه های 2024

  • ژانر: درام،‌ فانتزی
  • تاریخ انتشار: سه ماهه دوم 2024

یکی از جذابترین و بهترین انیمه های 2024 بی‌تردید فصل دوم انیمه محبوب اوشی نو کو است که داستان آن درباره یک پزشک جوان کشته شده است که در حال تناسخ در نوزاد خود است.

این مجموعه بر اساس مانگایی به همین نام اثر آکا آکاساکا ساخته شده و از آوریل 2020 به طور هفتگی منتشر شده است. حال باید دید آیا فصل دوم این انیمه می‌تواند موفقیت فصل نخست را تکرار کند یا خیر؟

ری زیرو: شروع زندگی در دنیایی دیگر فصل 3 (Re:ZERO – Starting Life in Another World: Season 3)

بهترین انیمه های 2024
بهترین انیمه های 2024
  • ژانر: درام، اکشن
  • تاریخ انتشار: ژانویه 2024

طی دو فصلی که از انیمه ری‌زیرو تاکنون پخش شده، این انیمه به یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین انیمه‌های ژانر اکشن بدل شده است و حالا طرفداران انتظار انتشار فصل سه را می‌کشند که شاید بهترین انیمه 2024 باشد.

در داستان این انیمه، سوبارو ناتسکوی را شاهدیم که به عنوان یک نیت به طور ناگهانی به جهانی فانتزی منتقل می‌شود و در آنجا با نیمه الفی به نام امیلیا آشنا می‌شود که گزینه فرمانروایی بعدی پادشاهی لوگونیکا است.

سوبارو بعد از کمک به امیلیا برای مقابله با دشمنانش کشته می‌شود اما چند ساعت بعد در گذشته مجددا زنده می‌شود و او بعد از چند بار مردن متوجه می‌شود که می‌تواند با هر بار مرگ، در گذشته مجددا زنده شده و از نو شروع کند. سوبارو حالا از قدرت‌ها و توانایی‌های جدیدش برای به تخت نشاندن امیلیا استفاده می‌کند و در این راه سختی‌های زیادی را متحمل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی ایرانی

بهترین فیلم های کمدی جهان

مدرسه قهرمانانه من فصل 7 (My Hero Academia: Season 7)

بهترین انیمه های 2024

  • ژانر: اکشن، ماجراجویی
  • تاریخ انتشار: آوریل 2024

تردیدی نیست که فصل جدید انیمه مدرسه قهرمانانه می‌تواند یکی از برترین انیمه های 2024 باشد. این انیمه در سال جدید میلادی با فصل هفتم باز می‌گردد تا با شخصیت‌ها و نبردهای عجیب و غریب خود مخاطبان را میخکوب کند.

در حال حاضر اطلاعات خاصی از فصل ششم این انیمه در دست نیست اما احتمالا در فصل جدید کمان خارق‌العاده جبهه آزادی از مانگا به نمایش گذاشته می‌شود. این یعنی دانش‌آموزان تجربه بهتری در مبارزه با یک سازمان شرور کسب می‌کنند.

بلیچ: جنگ خونین هزارساله: درگیری (Bleach: Thousand- Year Blood War- The Conflict)

بهترین انیمه های 2024

  • ژانر: اکشن، کمدی، درام
  • تاریخ انتشار: زمانی نامشخص در سال 2024

انیمه بلیچ از زمان انتشار تا امروز همیشه یکی از محبوب‌ترین انیمه‌ها بوده است و آرک پایانی آن تا امروز در دو بخش منتشر شده است. پارت سوم و پایانی که احتمالا 13 قسمت خواهد داشت نیز به عنوان یکی از بهترین انیمه های 2024 به مبارزه جذاب و هیجان‌انگیز شخصیت منفی اصلی با کاراکتر رقیبش می‌پردازد. در تریلری که چندی پیش از این بخش منتشر شد نیز ما شاهد حمله ایچیگو و دوستانش به قصر Soul King و فروریختن آن هستیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ژانر سرقت تاریخ سینما

بهترین فیلم های جاسوسی

خادم سیاه فصل 4 (Black Butler: Season 4)

بهترین انیمه های 2024

  • ژانر: اکشن، کمدی
  • تاریخ انتشار: آوریل 2024

با گذشت 6 سال از پخش آخرین قسمت انیمه محبوب خادم سیاه، حالا این انیمه در سال 2024 با فصل چهارم خود باز می‌گردد. داستان این انیمه درباره کالج وستون یکی از معتبرترین مدارس بریتانیا است که به دولت اجازه دخالت در امور خود را نمی‌دهد اما حوادث عجیبی در این مدرسه رخ می‌دهد.

برج خدا فصل 2 (Tower of God: Season 2)

بهترین انیمه های 2024

  • ژانر: اکشن، ماجراجویی
  • تاریخ انتشار: ژوئیه 2024

فصل دوم انیمه دوست‌داشتنی برج خدا که بر اساس مانهوایی با همین نام ساخته شده برای پخش در ژوئیه 2024 برنامه‌ریزی شده است و با توجه به استقبال خوبی که از فصل نخست این انیمه شد، انتظار می‌رود فصل جدید از موفق‌ترین و برترین انیمه های 2024 باشد.

داستان این انیمه در دنیایی جریان دارد که در آن برجی به نام برج خدا، افراد برگزیده را به سمت خود فراخوانده و به آن‌ها قول برآورده‌کردن مهمترین آرزوی‌شان را می‌دهد. اما واقعیت این است که تنها آرزوی کسی برآورده می‌شود که بتواند خود را به بالای برج برساند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های مذهبی ایرانی

بهترین فیلم های ایتالیایی تاریخ سینما

دراگون بال دایما (Dragon Ball Daima)

بهترین انیمه های 2024
بهترین انیمه های جدید 2024
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی
  • تاریخ انتشار: اکتبر 2024

از جمله دیگر موارد در لیست بهترین انیمه های 2024 که برای پخش در اکتبر برنامه‌ریزی شده می‌توان به دراگون بال اشاره کرد. داستان این انیمه که بر اساس مانگایی به قلم آکیرا توریاما ساخته شده درباره شخصیتی به نام گوکو و دوستان او است که همگی به طور ناگهانی به کودکانی بدل شده‌اند. علت این اتفاق مشخص نشده اما حالا قهرمانان اصلی داستان باید برای خنثی کردن نفرینی که عامل این ماجرا است تلاش کنند.

شاهزاده شیطان خانه موموچی (The Demon Prince Of Momochi House)

بهترین انیمه های 2024

  • ژانر: فانتزی، عاشقانه
  • تاریخ انتشار: ژانویه 2024

یکی از بهترین انیمه های عاشقانه 2024 انیمه شاهزاده شیطان خانه موموچی است که درباره دختری به نام هیماری است. هیماری در تولد 16 سالگی متوجه می‌شود که خانه اجدادی‌شان به او به ارث رسیده است.

مشکل این خانه این است که همه افراد معتقدند این خانه نفرین شده و خطرناک است و کسی نباید داخل آن شود. با وجود این هیماری تصمیم می‌گیرد بدون توجه به این صحبت‌ها از خانه اجدادی استفاده کند. وقتی او این کار را می‌کند سه میهمان مرد به خانه او می‌آیند که گویا به هیچ وجه قصد رفتن ندارند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های اکشن ایرانی

بهترین فیلم ها درباره قاتل های سریالی

داستان حلقه‌های ازدواج (Tales Of Wedding Rings)

بهترین انیمه های 2024

  • ژانر: عاشقانه، اکشن، ماجراجویی
  • تاریخ انتشار: ژانویه 2024

داستان حلقه‌های ازدواج نیز از آن دست انیمه‌هایی است که شاید بتواند از بهترین انیمه های عاشقانه 2024 باشد. در واقع اگر صادق باشیم باید بگوییم که این انیمه بیشتر برای علاقه‌مندان انیمه‌های ایسکای جذاب است.

داستان این مورد از بهترین انیمه های 2024 درباره پسری به نام ساتو است که علاقه شدیدی به دوست دوران کودکی خود به نام هیمه دارد و برای اینکه به او برسد به دنیای دیگری می‌رود. ساتو در دنیای دیگر اما متوجه می‌شود که هیمه یک پرنسس است و قرار است با پادشاه بعدی آن سرزمین ازدواج کند.

شرایطی به نام عشق (A Condition Called Love)

بهترین انیمه های 2024

  • ژانر: عاشقانه
  • تاریخ انتشار: آوریل 2024

در فهرست بهترین انیمه های عاشقانه 2024 نام انیمه شرایطی به نام عشق نگاه‌های زیادی را به خود جلب کرده است و طرفداران زیادی منتظر آن هستند. دلیل این مسئله هم محبوبیت فراوان مانگای منبع این انیمه است که از زمان انتشار تا امروز همواره محبوب بوده و پتانسیل این را دارد که به برترین انیمه 2024 در ژانر عاشقانه بدل شود.

داستان این انیمه درباره دختری به نام هاتورو است که چندان اهل روابط عاشقانه نیست اما با این وجود می‌کوشد درخواست هانانویی را برای یک قرار عاشقانه و آشنایی اولیه بپذیرد. به مرور این دو به قرار گذاشتن‌های خود ادامه می‌دهد تا جایی که همه آن‌ها یک زوج زیبا تصور می‌کنند. اما هر رابطه عاشقانه‌ای قطعا چالش‌های خاص و بسیاری دارد. موضوعی که قرار است بخش جذاب انیمه شرایطی به نام عشق باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های برنده اسکار

بهترین فیلم های غم انگیز

دکتر الیس: بانوی سلطنتی با لامپ (Doctor Elise: The Royal Lady With The Lamp)

بهترین انیمه های 2024

  • ژانر: عاشقانه
  • تاریخ انتشار: ژانویه 2024

انیمه جذاب دکتر الیس، به عنوان یکی از بهترین انیمه های 2024 از یک مانهوای کره‌ای عاشقانه و تناسخی با همین نام ساخته شده و در هر دو کشور ژاپن و کره طرفداران زیادی دارد.

داستان این عنوان از بهترین انیمه های عاشقانه 2024 با تناسخ شخصیت اصلی زن داستان آغاز می‌شود. او بعد از این اتفاق تصمیم می‌گیرد که به عنوان یک دکتر توانا تحصیل کند اما دقیقا زمانی که همه چیز به خوبی در حال پیش‌رفتن است، او دوباره به زندگی سابق خود بازمی‌گردد. او حالا باید بار دیگر برای زندگی خود تصمیم بگیرد.

ادویه و گرگ فصل 3 (Spice and Wolf: Season 3)

بهترین انیمه های 2024
بهترین انیمه های 2024
  • ژانر: درام، ماجراجویی
  • تاریخ انتشار: زمانی نامشخص در سال 2024

بعد از مدت‌ها، طرفداران انیمه محبوب ادویه و گرگ می‌توانند در سال 2024 به تماشای فصل سوم انیمه محبوب خود بنشینند. داستان این انیمه درباره یک تاجر 25 ساله به نام کرافت لارنس است که اجناس مختلفی را از شهری تا شهر دیگر به صورت دستفروشی به فروش می‌رساند و از همین راه امرا معاش می‌کند.

او هفت سال است که با اینکار در تلاش برای به دست آوردن پول لازم برای راه‌اندازی مغازه است. یک شب اما در زمانی که در شهری توقف کرده در واگن خود الهه‌ای گرگ مانند به نام هولو را می‌بیند که مدعی است بیش از 600 سال سن دارد.

او به جز دم و گوش گرگ، در بقیه بخش‌ها شکل یک دختر 15 ساله را دارد و خود را الهه خرمن شهر معرفی می‌کند که سال‌ها آن را با برداشت‌های خوب گندم، پربرکت نگه‌داشته بود.

ساکنان شهر اما به مرور از هولو دور شده و به جای حفاظت از او به روش‌های خود برای افزایش برداشت روی آوردند و این مسئله سرخوردگی، ناراحتی و انزوای شدیدی برای او در پی داشته است. به همین دلیل هولو می‌خواهد به سرزمین مادری خود در شمال به نام Yoitsu بازگردد. به همین دلیل هولو با لارنس قراردادی برای بازگرداندن او به شهر مادری‌اش منعقد می‌کند.

سوالات متداول

بهترین انیمه‌های عاشقانه 2024 کدامند؟

نشانه‌ای از محبت، شخصیت پایین‌رده توموزاکی، دختران ستایش‌برانگیز هوکایدو، شاهزاده شیطان خانه موموچی، داستان حلقه‌های ازدواج، شرایطی به نام عشق و دکتر الیس: بانوی سلطنتی با لامپ از جمله بهترین انیمه‌های عاشقانه 2024 هستند.

بهترین انیمه‌های اکشن 2024 کدامند؟

تک رو، سرباز زنجیر شده، های کارد، هیولای شماره 8، افسانه، شکننده باد، جن‌گیر آبی، ماشل: جادو و عضله، متالیک روژ، کینگدام، مرد تک مشتی، شیطان کش، حماسه تانیای شیطانی، مدرسه قهرمانانه من، بلیچ، خادم سیاه، برج خدا و دراگون بال از بهترین انیمه‌های اکشن 2024 محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین انیمه های 2024 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (8 نظر)

    بلولاک فصل ۲ کی میاد؟؟؟

    پاسخ

    ممنون لیست خوبی بود
    فکر کنم ninja kamui رو فراموش کردید اونم خیلی مورد انتظار بود و امتیاز خیلی بالایی هم گرفته

    پاسخ

    سلام.ممنون از سایت.آقا یه سوال.یه انیمه ای بود
    پسره اشرافی بود ولی فقیر بود بعد اول میخواسته
    توی کتابخونه مشغول به کار با یه دختری بشه
    ولی اشرافی های دیگه نمیزارن بعد اینا میرن توی گیلد
    ثبت نام میکنن بعد پسره با توانایی که داره(دانای اعظم)میره یه غار تمرین کنه که یه زنه که بسته شده چندتا مهارت میده بهش.اسمشو کسی میدونه خیلی دنبالشم

    پاسخ

    فصل اولش تا قسمت 2 اومده قسمت 3 هم شنبه هفته دیگه میاد و به احتمال زیاد تا اخر امسال فصل 2 هم بیاد

    پاسخ

    امسال میترکونه🥹

    پاسخ

    ممنون از لیست خوبیتون 😍🌹

    پاسخ

    من مُردم دیگ
    چرا اینقد انیمه خفنننننننننننننننننننننننن
    پشمامممممممم
    برگاممممممممم
    این چیعععععع
    یعنی انیمه هایی داره میاد که چند سال منتظرشون بودم و انتظار نداشتم فصل بعدش ساخته شههههههعععععع
    عرررررررررر

    پاسخ

    داداش تک رو هنوز فصل اولشم نیومده چجوری فصل دومش میخاد بیاد😂😂

    پاسخ