;
coinex

تام هنکس: مارول سینما را در برابر کرونا نجات خواهد داد

تام هنکس هنرپیشه محبوب و بزرگ هالیوودی معتقد از فیلم های مارول سینما را در برابر کرونا نجات خواهد داد. با ما در ادامه این خبر همراه باشید.

تام هنکس از محبوبترین بازیگران و کارگردانان سینمای هالیوود است که طی سالهای گذشته بیش از پیش مورد توجه مردم و رسانه ها قرار گرفته است.

او به تازگی در مصاحبه ای با Collider اظهار داشته که به نظر و صنعت سینما و سالن های سینمایی هنوز هم به خاطر فیلم هایی چون مارول یا فیلم های مشابه با آن هنوز بسیار تا مرگ تدریجی فاصله دارند.

او حتی معتقد است همین عناصر میتواند علاوه بر ضامن ثبات، عامل رشد این سالن ها نیز باشد.

تام هنکس: مارول سینما را در برابر کرونا نجات خواهد داد

ستاره فیلم ماندگار Forrest Gump در بخشی از صحبت هایش گفت:

«از برخی جهات من فکر می‌کنم که سینماداران بعد از آغاز مجدد کار خود با آزادی عمل بیشتری به انتخاب آثاری که قرار است به نمایش بگذارند فکر خواهند کرد. اینجا است که رویدادها و فیلم‌های بزرگ سینما نقش تعیین کننده‌ای را در سرنوشت این صنعت ایفا خواهند کرد.»

تام هنکس در ادامه و با اشاره به لزوم تضمین حضور تماشاگران در سالن‌های سینما می‌گوید:

تام هنکس: مارول سینما را در برابر کرونا نجات خواهد داد

«شاید News of the World (فیلم جدید تام هنکس) آخرین فیلم ویژه بزرگسالان باشد که صرفاً درباره افرادی است که چیزهای جالبی را روی پرده سینما می‌گویند؛ از اینجا به بعد برای تضمین حضور مجدد مردم در سالن‌های سینما بعد از اتفاقات اخیر به دنیای سینمایی مارول و سایر مجموعه‌های مشابه نیاز خواهیم داشت. اینجا است که دنیای سینمایی مارول و دیگر موارد مشابه این مسئولیت را برعهده دارند.»

تقریباً تمامی سینماهای ایالات متخده آمریکا در بازه‌های زمانی مختلف سال ۲۰۲۰ به تعطیلی کشیده شدند. حالا و با ادامه روند ساخت پروژه‌های بزرگ سینمایی، این سالن‌ها نیز آرام آرام کار خود را از سر می‌گیرند. بااین‌حال، برخی از سالن‌های زنجیره‌ای مانند Regal Cinemas از قبل اعلام کردند که تعطیلی سینماهای آن‌ها در طول تعطیلات آخر سال نیز ادامه خواهد داشت.

به نظر شما بهترین فیلم های مارول در سال 2021 کمکی به وضعیت سینماها میکند؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اظهارت هنکس چیست؟ به نظر شما مارول سینما را در برابر کرونا نجات میدهد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر