;
coinex

10 روش افزایش فالوورهای واقعی در اینستاگرام

افزایش فالوورهای واقعی در اینستاگرام چگونه ممکن است؟ امروزه اینستاگرام اساس فعالیت اجتماعی برندهای بیشماری در سراسر دنیاست که باعث ترافیک سودآور در صفحات هدف (وب)، رشد گفتگوها، و ایجاد مخاطبین فعال می شود.

اگر حضور اینستاگرامی شما آنقدری که امیدوار هستید، قوی نیست، باید استراتژی های جذب فالوورهای واقعی و اصیل در اینستاگرام را بیاموزید. هر چقدر مخاطبین رشد کنند، فرصت های بیشتری برای تعامل با کاربران و ایجاد تجربیات منحصربفرد برای آن ها خواهید داشت.همانطور که برای افزایش بازدید از سئوی وب سایت استفاده میکنید برای اینستاگرام هم این مورد صادق است.

تمایز مهمی در این میان وجود دارد. گاهی اوقات برندها برای جذب فالوورهای بیشتر، از روش های ساده استفاده می کنند. آن ها برای سایت های جذب فالوور و لایک هزینه پرداخت می کنند، اما این راه میانبر اصلاً با ارزش نیست، زیرا الگوریتم اینستاگرام همیشه آپدیت می شود و فعالیت ها و حساب های بی کیفیت و پولی را از دور خارج می کند.

اگر فالوورهای اینستاگرامی شما فعالیتی از نظر خرید، بازدید صفحات هدف و توصیه برند شما به دوستان و فالوورهای خود نداشته باشند، تعداد فالوورها ارزشی نخواهد داشت. به کمک این نکات حضور بهتری برای جذب فالوورهای اینستاگرام داشته باشید.

10 روش افزایش فالوورهای واقعی در اینستاگرام

1. بهینه سازی حساب اینستاگرام

قبل از فهم چگونگی افزایش فالوورها، یکی از مهم ترین نکات، بهینه سازی کامل حساب است. صفحه “بیو” اینستاگرام در نقش “صفحه اصلی” (هوم پیج) حساب شماست.

بدون بیو، کپشن تصاویر، یوزرنیم و تصویر پروفایلی مناسب، دیگران چگونه به ماهیت و فعالیت برند شما پی ببرند؟ شاید بدیهی باشد، اما در اینستاگرام، بیو و تصویر مبنای هویت برند شماست. لینکی که در بیو قرار می دهید، نقطه ای برای تحریک ترافیک اینستاگرام در سایت شماست، بنابراین بهینه سازی حساب اهمیت بسیار زیادی دارد. میتوانید از یک مشاور سئو مشورت بگیرید.

2. تقویم مشخصی برای محتواگذاری داشته باشید

محتواگذاری بصورت تصادفی و در زمان های نامنظم بزرگترین اشتباه هنگام جذب فالوور در اینستاگرام است. اگر در آغاز خوش شانس باشید و فالوور جذب کنید، با بی نظمی در محتوا گذاری ممکن است خیلی زود آن ها را از دست بدهید.

افزایش فالوورهای واقعی در اینستاگرام
افزایش فالوورهای واقعی در اینستاگرام

3. از قبل برای پست های خود زمان بندی کنید

درحالیکه الگوریتم اینستاگرام طوری تغییر کرده که محتوای مورد علاقه افراد را برایشان به نمایش می گذارد، اما پست مطالب در زمان مناسب باعث بیشتر دیده شدن پست ها شده و تعامل بیشتری را دریافت خواهند کرد. برند شما کارهای زیادی برای افزایش قابلیت رویت می تواند کند، و Sprout Social، به عنوان ابزار زمان بندی محتوای اینستاگرام، یکی از این کارهاست. با جدیدترین ابزارهایمان، می توانید روند آسانی برای زمان بندی محتوای برند خود داشته باشید.

4. از پارتنرها و طرفداران برند بخواهید تا محتوای شما را پست کنند

وقتی در حال یادگیری جذب فالوورهای بیشتر اینستاگرام هستید، باید ارزش مخاطر را درک کنید. هرچه تعداد فالوورهای واقعی افزایش پیدا کند، خریداران و مشتریان علاقمند به برند شما نیز بیشتر خواهد شد. بهترین راه برای اینکه مشتریان شما را دنبال کنند این است که جلوی چشم آن ها باشید. باید حضوری فعال در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی داشته باشید. از حمایت “محتوای تولید شده توسط کاربر” (user-generated content) برای حضور برند در فیدهای مشتریان استفاده کنید. همچنین می توانید از Instagram Contests استفاده کنید تا برند شما به مخاطبین بیشتری برسد. این کمپین ها به طرفداران شما ثابت می کند که بازنشر محتوای شده یا ایجاد UGC اختصاصی کار ارزشمندی خواهد بود.

5. از فالوورهای فیک دوری کنید

تفاوت بزرگی بین پیج های دارای فالوور فیک و واقعی وجود دارد. خرید فالوورهای اینستاگرام وسوسه کننده است، اما در قیاس با رشد فالوور واقعی هیچ ارزشی ندارد.

فالوورهای فیک اینستاگرام می خواهند:

  • فالوورهای جدید را فریب دهند: اگر کاربران به صفحه اینستاگرام غیر فعالی که صدها فالوور دارد سر بزنند، اعتبار حساب افت می کند. مردم را برای دنبال کردن تان، فریب ندهید. اعتماد و رابطه بلند مدت برای داشتن تعاملی بهتر با افراد برقرار سازید.
  • هیچ سودی ندارند: خرید فالوور آسان به نظر می رسد، اما فالوورهای جدید فیک قرار نیست از برند شما خرید کنند. مردم برندها را به یک دلیل دنبال می کنند؛ آن ها می خواهند محتوای پست شده یا به طور کلی شرکت یا برندتان را دنبال کنند. این افراد مشتری واقعی هستند و باعث ارائه ارزش پولی به کسب و کارتان می شوند.
  • هیچ تبلیغ همهمه ای برای شما ندارند: اگر 10 هزار فالوور فیک داشته باشید، چه تعداد کامنت، لایک و اشتراک گذاری پست خواهید داشت؟ این حساب های فیک توسط خود اینستاگرام حذف می شوند و پست های شما از بین خواهند رفت.

افراد واقعی توانایی اشتراک گذاری، لایک کردن، کامنت گذاشتن و تعامل با پست های شما را دارند. علاوه بر این، این کاربران لذت می برند وقتی کسی به آن ها واکنش می دهد.

6. اینستاگرام خود را همه جا نشان دهید

همانطور که سایت برای رسیدن به صفحه اول گوگل نیاز به تبلیغات و برندسازی دارد، اینستاگرام هم بدون ترویج معرفی نمیشود. بدون ترویج اینستاگرام خود، افراد چگونه شما را پیدا کنند؟ مطمئن شوید که حساب اینستاگرام خود را در وبسایت و سایر شبکه های اجتماعی گذاشته اید. دیده شدن و آگاه سازی یکی از بهترین روش های شناسایی شماست. اگر واقعاً فالوورهای بیشتری می خواهید، کاری کنید تا فراد براحتی بتوانند شما را پیدا کنند. گزینه های شبکه اجتماعی را به وبسایت و بلاگ خود اضافه کنید تا سهم اجتماعی شما در تمام شبکه ها ارتقاء یافته و افراد شما را در اینستاگرام راحت تر پیدا کنند.

7. محتوای مورد علاقه فالوورها را پست کنید

گرچه گفتن این مورد خیلی راحت تر از اجرایی کردن آن است، اما باید هوشمندانه بفهمید که فالوورهایتان چه چیزهایی می خواهند. مردم قطعا به سمت پیجی می روند که بیشتر به اولویت هایشان نزدیک است. کوچکترین جزئیات از جمله فیلترها، کپشن ها، نوع محتوا یا زمان پست می تواند تفاوت بزرگی را رقم بزند. گوش به زنگ ترندهای جدید اینستاگرام باشید تا بتوانید محتوای محبوبی پست کنید.

8. گفتگو را شروع کنید

یکی از بهترین راه های آگاهسازی کاربران از فعالیت اینستاگرامی، گفتگو است. طبق شاخص Sprout Social 2020، مشتریان می خواهند با محتوای بصری مثل تصاویر (68%)، و فیلم (50%) ارتباط برقرار کنند و 30% تمایل به پست های متنی دارند. اینستاگرام سازگاری خوبی برای پروفایل مخاطب ایجاد می کند، تصاویر چشم نواز را با کپشن هایی ترکیب می کند که سازگار با مخاطبین باشد که البته مشروط بر تسلط شما بر مهارت های کپی رایتنینگ کپشن اینستاگرام است.

افزایش فالوورهای واقعی در اینستاگرام
افزایش فالوورهای واقعی در اینستاگرام

9. هشتگ های مناسب را پیدا کنید

یکی از بهترین راه ها جذب فالوور، از طریق هشتگ هاست. سال ها هشتگ ها ابزار مهم در کشف و دستیابی افراد بودند. به عنوان یک بازاریاب، می خواهید با افزایش فالوور به یک اجتماع بزرگ برسید و هشتگ های مرتبط را ارائه کنید. برای تازه کارها، هشتگ هایی را پیدا کنید که خیلی مشهور نیستند. Social Media Examiner این نظریه را بیان می کند و توضیح می دهد که چگونه هشتگ #Love بیش از 184 میلیون عکس مرتبط دارد. تلاش برای برجسته کردن محتوای اینستاگرام در دریایی از میلیون ها تصویر و ویدئو کار آسانی نخواهد بود.

10. از خوشحال بودن فالوورهای واقعی اطمینان پیدا کنید

وقتی فالوورها خوشحال باشند، نتیجه آن را در رشد مخاطب خواهید دید. نکات زیادی برای طوفان ذهنی و زمان بندی محتوا گفته ایم، بنابراین آن ها را عملیاتی سازید تا به صدای واقعی برند خود در صفحات اینستاگرامی برسید. به عبارت دیگر، از محتویات فیک و ربات خودداری کنید. طوری در اختیار فالوورها محتوا قرار دهید که گویی دوستان شما هستند. مثلاً از محتوای الهام بخش، خاطرات خود و تصاویر جذاب یا آثار هنری بازنشر شده استفاده کنید تا احساس خوبی را در طول روز به فالوورهایتان القاء کند.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر