;
coinex

سری S21 سامسونگ بدون شارژر و هدست عرضه می‌شود؟

اپل به عنوان اولین کمپانی که به حذف شارژر از جعبه دستگاه اقدام کرد کنایه های بسیاری شنید. حالا ظاهرا سری S21 سامسونگ بدون شارژر و هدست عرضه می‌شود.

چندی پیش بود که شیائومی می 11 جدیدترین پرچمدار شیائومی نیز بدون شارژر عرضه شد. البته با تفاوت هایی نسبت به روشی که اپل پیش گرفته بود. از شروع ماه اکتبر، گزارش ها و شایعات منتشر شده در وب سایت ها و خبرگزاری های مختلف از این موضوع صحبت می کردند که سامسونگ هم ممکن است راه اپل را دنبال کند و سری S21 را بدون شارژر و هدفون روانه بازار کند.

سری S21 سامسونگ بدون شارژر و هدست عرضه می‌شود؟

اکنون این شایعات توسط افشاگر معروف «ایشان آگروال» نیز قوت گرفته است که یکی از بهترین گوشی های سامسونگ 2021 بدون شارژر ارائه میشود. او در توییتر خود از این نکته خبر داد که سری جدید S21 بدون لوازم جانبی درون جعبه حداقل در کشور انگلستان ارائه خواهد شد. او پس از مدتی توییت خود را حذف کرد بنابراین در حال حاضر تنها می توان به تصاویری از این توییت استناد کرد.

این خبر پس از آن اعلام شد که مقامات مسئول و صادر کنندگان گواهینامه استفاده در کشور برزیل اعلام کردند که سری S21 تلفن های هوشمند شرکت بزرگ فناوری یعنی سامسونگ بدون شارژر و هدفون در این کشور به فروش و عرضه خواهد رسید.

سری S21 سامسونگ بدون شارژر و هدست عرضه می‌شود؟

البته لازم به ذکر است که ما هنوز تاییدیه رسمی مبنی بر اینکه هر سه تلفن همراه هوشمند سری S21 بدون لوازم جانبی هستند، نداریم.

سامسونگ در اوایل هفته با حذف پستی در فیس بوک خود که اپل را به دلیل حذف کردن شارژر از سری آیفون 12 مورد طعنه زنی قرار داده بود، بر این شایعات دامن زد و همه فکر می کنند این پست درحقیقت تاییدیه نیمه رسمی شایعات مورد نظر بوده است. توییت «ایشان آگروال» به شرح زیر است:

حداقل در کشور بریتانیا سری اس 21 بدون شارژر، آداپتور و هدفون در جعبه عرضه خواهد شد. در جعبه سری اس 21 تنها کابل «USB-C» وجود دارد.

پست فیس بوک سامسونگ که حذف شد نیز به شرح زیر می‌ باشد.

گلکسی به شما هر آن چیزی را که نیاز دارید، خواهد داد، از ابتدایی ترین چیزها مثل شارژر تا بهترین  دوربین، باتری، حافظه و صفحه نمایش عالی در یک تلفن هوشمند ارائه خواهد شد.

حالا باید ببینیم در میان بهترین گوشی های 2021 دیگر چه کمپانی هایی به حذف شارژر اقدام میکنند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gsmarena

نظر شما در خصوص سری S21 سامسونگ بدون شارژر و هدست چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر