;
coinex

انتشار تصاویر عجیبی از فیلم آنچارتد با بازی تام هالند

فیلم آنچارتد با بازی تام هالند در نقش اصلی آن در مراحل پس از تولید است. به تازگی حساب توییتر این فیلم تصاویری مربوط به فیلم را منتشر کرده است.

برای سال 2021 باید انتظار عناوین جذابی را در حوزه سینما داشته باشیم. برخی عناوین اقتباسی از بازی های رایانه ای نیز در این سال عرضه خواهند شد که شاید بتوانند خود را به عنوان بهترین فیلم های 2021 مطرح کنند.

فیلم Uncharted با نقش آفرینی تام هالند در قامت شخصیت اصلی اقتباسی از سری بازی های محبوبی به همین نام است و میتواند برای گیمرها بسیار جذاب و جالب توجه باشد.

به تازگی استودیو سازنده فیلم به مناسبت آغاز سال نو میلادی تصاویری از فیلم منتشر کرده که شباهات زیادی با فضای بازی دارد. با ما همراه باشید.

انتشار تصاویر عجیبی از فیلم آنچارتد با بازی تام هالند

Uncharted عنوان یک مجموعه بازی ویدئویی به سبک اکشن ماجراجویی است که توسط استودیوی ناتی داگ برای کنسول‌های خانگی و دستی شرکت سونی ساخته شده‌اند و توسط شرکت سونی اینتراکتیو انترتینمنت منتشر شده‌اند.

داستان تمام نسخه‌های این مجموعه دربارهٔ جوینده گنج خوش چهره به نام نیتن دریک است که با همکاری دوستانش ویکتور سالیوان و چارلی کاتر که بعداً به آن‌ها می‌پیوندد، به دنبال گنج‌های باستانی و افسانه‌ای در سراسر جهان می‌گردند.

این سری بازی ها همواره از بهترین بازی های دوران خود محسوب میشدند و حالا فیلمی با اقتباس از این بازی به عنوان یکی از بهترین فیلم های اکشن 2021 به نمایش درخواهد آمد.

تام هالند به عنوان بازیگر اصلی فیلم سال شلوغی دارد و در بهترین فیلم های مارول در سال 2021 نیز نقش آفرینی خواهد کرد.

تام هالند (Tom Holland)، نقش اصلی این فیلم را ایفا می‌کند. او پس از مسائل مختلفی که برای این فیلم ایجاد شد، سرانجام در نقش نیتان دریک (Nathan Drake) حضور یافت.

مارک والبرگ (Mark Wahlberg) در نقش مربی و دوست وی، ویکتور سالیوان نقش‌آفرینی خواهد کرد. آنتونیو باندراس (Antonio Banderas)، سوفیا علی (Sophia Ali) و تاتی گابریل (Tati Gabrielle) نیز سایر بازیگران این فیلم خواهند بود.

کارگردانی این فیلم توسط روبن فلیشر (Ruben Fleischer) انجام می‌شود. او سابقه‌ی کارگردانی فیلم Venom را  نیز در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فیلم آنچارتد با بازی تام هالند چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر