;
coinex

شهاب حسینی در هالیوود در نقش فیزیکدان ایرانی

دومین همکاری کوروش اهری و شهاب حسینی در هالیوود قرار است برای آقای حسینی نقش یکی فیزیکدانان برجسته ایرانی را به همراه داشته باشد.

شهاب حسینی که پیش از این نیز سابقه همکاری با کوروش اهری را داشته است حالا باید در فیلم جدیدی به کارگردانی اهری در نقش دکتر علی جوان، فیزیکدان مرحوم ایرانی به ایفای نقش بپردازد.

دکتر علی جوان در دسامبر ۱۹۶۰ نخستین لیزر گازی دنیا را اختراع کرد و در زمینه یافته های مرتبط با فیزیک کوانتوم و طیف سنجی نیز نقش قابل ملاحظه ای داشته است.

کوروش اهری بلافاصله پس از ساخت فیلم آن شب ، مجوز ساخت فیلم زندگی نامه دکتر جوان را به تهیه کنندگی «الکس برتو» و کمپانی «پل مدیا» کسب کرده است.

شهاب حسینی حالا در نقش علی جوان به ایفای نقش خواهد پرداخت.

شهاب حسینی در هالیوود در نقش فیزیکدان ایرانی

سال 2021 برای سینمای ایران میتواند سال جالبی باشد. هم اکنون خورشید به عنوان نماینده ایران در اسکار 2021 معرفی شده و شاید جزو نامزدهای احتمالی اسکار 2021 باشد.

علاوه بر این فیلم قهرمان اصغر فرهادی نیز پایان یافته و شاید به جشنواره فجر 99 برسد. اما درباره فیلم کوروش اهری آن چه قابل ذکر است را باید گفت.

مایا و لیلا جوان دو دختر به جامانده از دکتر علی جوان نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی و مشاور با این پروژه سینمایی همکاری خواهند داشت و کوروش اهری نیز علاوه بر کارگردانی، نگارش فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده دارد.

شهاب حسینی در هالیوود در نقش فیزیکدان ایرانی

اولین همکاری شهاب حسینی و کوروش اهری در فیلم ترسناک «آن شب» رقم خورده که قرار است از سوی کمپانی «IFC Midnight» در تاریخ ۲۹ ژانویه ۲۰۲۱ در آمریکا اکران شود. این فیلم اولین فیلم تولید شده ایرانی در ایالات متحده است که با دریافت مجوز نمایش از ایران، قرار است بصورت همزمان اکران ‌شود.

این فیلمی ترسناک، دلهره‌آور و معمایی به نویسندگی کوروش اهری و میلاد جرموز، داستان فیلم در مورد زوج جوانی است که به همراه دختر یک ساله‌شان خود را محبوس در هتلی قدیمی می‌یابند. علیرغم تلاششان برای اقامتی دلپذیر در این هتل عجیب و وهم‌آور، نیرویی خارجی آن دو را وادار به ابراز رازهای درونی‌شان که از یکدیگر پنهان نگه داشته‌اند می‌کند. آن‌ها با دقت همه چیز و هر کسی را که در مسیرشان قرار دارد زیر سال می‌برند. در این فیلم جورج مگوایر نیز به‌عنوان بازیگر نیز حضور دارد.

فیلم «آن شب» محصول کمپانی ماموت پیکچرز با همکاری کمپانی سون اسکای اینترتینمنت است و از عوامل هالیوودی آن می‌توان به «‎الکس بروتو»، «جفری الارد» و «شریل استارولاکیس» و «تری جرج» اشاره کرده که میتواند یکی از ترسناک ترین فیلم های 2021 باشد.

با این احتساب احتمالا فیلم های اهری توانایی مطرح شدن به عنوان بهترین فیلم های 2021 را دارند. البته که انتظار نداریم این دو فیلم در فهرست بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 و بهترین فیلم های اکشن 2021 جای داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص حضور شهاب حسینی در هالیوود در نقش یک فیزیکدان ایرانی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر