;
coinex

مینی سریال شی هالک مارول چند قسمتی خواهد بود؟

فاز چهارم دنیای سینمایی مارول علاوه بر فیلم ها شامل چندین مینی سریال نیز میشود. حالا سوال این است که مینی سریال شی هالک مارول چند قسمتی خواهد بود؟

مشتاقانه منتظر شروع سال جدید و رسیدن به تاریخ اکران جدیدترین و بهترین فیلم های 2021 و البته بهترین سریال های 2021 بودیم. حالا که وارد سال جدید شده ایم، کمپانی های مختلف فیلمسازی برایمان ارمغان های زیادی در راه دارند.

یکی از مهمترین و پرطفدارترین بخش های صنعت سینما طی سالهای اخیر بدون شک با دنیای ابرقهرمانی مارول مرتبط بوده است.

امسال و با بهترین فیلم های مارول در سال 2021 که به بعضی شخصیت های فرعی مانند بلک ویدو (Black Widow) هم میپردازد، چندین سریال جدید من جمله وانداویژن و سرباز زمستان نیز عرضه خواهند شد. سریال شی هالک نیز یکی از این سریال هاست که بسیار موردانتظار است.

مینی سریال شی هالک مارول چند قسمتی خواهد بود؟

حالا اما درباره سریال شی هالک اخبار جدیدی داریم. آنطور که عوامل تهیه این سریال اعلام کرد اند، این سریال قطعا بیش از 6 قسمت خواهد داشت.

در ابتدا اعلام شد که تعداد قسمت‌های سریال‌های مارول بین ۶ تا ۸ قسمت خواهد بود سپس تهیه‌کننده و رئیس Marvel Studios کوین فایگی (Kevin Feige) فاش کرد که سریال‌هایی که در MCU جریان دارند همانند، وانداویژن (WandaVision) و فالکون و سرباز زمستان (Falcon and Winter Soldier) چیزی در بین ۶ تا ۱۰ قسمت خواهند داشت.

مینی سریال شی هالک مارول چند قسمتی خواهد بود؟

طبق شواهد فصل نخست WandaVision به‌جای ۶ قسمت که همه انتظار داشتند، دارای هشت قسمت خواهد بود و اکنون صحبت‌های کویرو و والیا نشان می‌دهد که سریال She-Hulk با درخشش تاتیانا ماسلانی (Tatiana Maslany) در نقش اصلی آن دارای بیش از ۶ قسمت خواهد بود.

در اینستاگرام، کویرو تأیید کرد که کارگردانی و تهیه‌کنندگی اجرایی قسمت نخست، قسمت پایانی و چهار قسمت دیگر را انجام خواهد داد. در پستی جداگانه در اینستاگرام، والیا اعلام کرد که او نیز کارگردانی چند قسمت را انجام خواهد داد که همین مسئله احتمالاً به فصل نخست ۸ تا ۱۰ قسمتی این مجموعه اشاره دارد.

رقیب مارول نیز بیکار ننشسته و با بهترین فیلم های دی سی 2021 در سال جدید به میدان می آید، نظر شما چیست؟

سال جدید به لحاظ سریال سال پر رونقی است و بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 نیز عرضه میشوند. برای ما ایرانیان با نزدیک شدن به نوروز سریال های نوروز 1400 نیز اهمیت خاصی پیدا میکنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مینی سریال شی هالک مارول چیست؟  نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر