;
coinex

از پیش خرید خانواده گلکسی S21 اطلاعات دست اولی به بیرون درز کرد

پیش خرید خانواده گلکسی S21 چندی پیش آغاز شد و حالا خبر رسیده همین موضوع به درگاهی برای درز اطلاعات جدید تبدیل شده است. با بررسی بیشتر آنچه از گلکسی S21 ، S21 پلاس و S21 اولترا فهمیده‌ایم همراه باشید.

سامسونگ قرار است روز چهاردم ژانویه مصادف با 25 دی‌ماه از خانواده جدید پرچمداران خود به عنوان بهترین گوشی های سامسونگ 2021 رونمایی کند؛ در رویدادی که مطابق رسم Unpacked Event نامگذاری شده است. چند روز پیش از رونمایی، کمپانی کره‌ای اعلام کرد که پیش سفارش خانواده گلکسی S21 آغاز شده است و حالا همین موضوع باعث شده اطلاعات دست اولی از پرچمدار جدید این کمپانی داشته باشیم.

برخی موارد مرسوم در پیش سفارش طبیعی بودند: از هدیه 50 دلاری برای لوازم جانبی گوشی تا 10 دلار گیفت در سامسونگ اپ (Android Shop Samsung App) برای همه آنهایی که در مدت زمان تعیین شده گوشی را پیش خرید کنند.

پیش خرید خانواده گلکسی S21

اطلاعات دست اولی که به بیرون درز کرد

سال جدید میلادی تازه آغاز شده و تا الان چندین مورد از فهرست بهترین گوشی های 2021 معرفی شده‌اند. یکی از آنها، شیائومی می 11 همین چند روز پیش با پردازنده اسنپدراگون 888 معرفی شد و در عرض 5 دقیقه بیش از 350 هزار نسخه از آن فروش رفت. رکوردی که باید دید خانواده اس 21 سامسونگ می‌توانند آن را بشکنند یا خیر.

آنطور که از گزارش تازه 91Mobile برمی‌آید گوشی های گلکسی اس 21 ، گلکسی S21+ و گلکسی S21 Ultra قرار است همراه با گلکسی بادز پرو (Galaxy Buds Pro) رایگان عرضه شوند. یکی از بهترین هندزفری های 2021 جهان که طرفداران بسیاری پیدا کرده است.  البته این همه ماجرا نیست. پیشتر گفتیم که گلکسی اس 21 با قلم S Pen عرضه خواهد شد. برخلاف پرچمدار پر سر و صدای قبلی.

سامسونگ گلکسی بادز پرو
سامسونگ گلکسی بادز پرو که قرار است همراه گلکسی اس 21 اولترا و پلاس عرضه شود

گزارش‌ها نشان می‌دهد افرادی که گلکسی اس 21 اولترا را پیش خرید کرده‌اند در کنار دستگاه علاوه بر بادز پرو یک دستگاه سامسونگ اسمارت تگ (Samsung SmartTag) به رایگان دریافت خواهد کرد. خب پس سامسونگ قرار است به عنوان هدیه پیش خرید گلکسی اس 21 اولترا یک عدد از بهترین ایرپادهای جهان را به مشتری عرضه کند. گلکسی بادز پرو همین الان حدود 230 دلار یعنی نزدیک 6 میلیون تومان در بازار آب خواهد خورد. به نظر می‌رسد در کنار گلکسی اس ۲۱ پلاس نیز این هدیه‌ها داده خواهد شد.

ولی شاید یکی از مهمرین سوالاتی  که حالا در ذهن شما نقش بسته این است که سامسونگ اسمارت تگ دقیقا چیه؟ اسمارت تگ در واقع پاسخ کمپانی کره‌ای است به ایده اپل تگ کوپرتینویی‌ها. دستگاهی که سایر دیوایس‌های شما را ردیابی می‌کند.

گالری تصاویر گلکسی بادز پرو سامسونگ

نظر شما در خصوص پیش خرید خانواده گلکسی S21 چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید!

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر