;
coinex

تصاویر قلم S Pen گلکسی اس 21 لو رفت

با آغاز سال 2021 باید منتظر معرفی اسمارتفون های زیادی باشیم. به تازگی تصاویر قلم S Pen گلکسی اس 21 لو رفته است. با ما همراه باشید.

با شروع سال جدید میلادی ما همه منتظر رونمایی از جدیدترین محصولات تکنولوژی هستیم. در این میان کمپانی سامسونگ در حوزه گوشی ها با نوآوری ها زیادی به میدان خواهد آمد.

سامسونگ گلکسی S21 اولترا برخی از ویژگی های خارق العاده سری نوت را به سرقت می برد. در همین جهت رونمایی از  قلم S Pen  در این سری به عمل خواهد آمد.

تصاویر قلم S Pen گلکسی اس 21 لو رفت

البته لازم به ذکر است که این ویژگی الحاقی است تا یک ویژگی جدید و منحصر به فرد مربوط به خود سری جدید گلکسی S21  اولترا.

S Pen  عملکرد از راه خود را در این سری جدید نیز حفظ کرده است و همچنین برخی از عملکرد های ساده قلم نیاز به باتری ندارد. در این مدل های جدید قلم S Pen اتصال بلوتوث اضافه شده تا بتواند به عنوان کلید روشن کننده از راه دور عمل کند.

یک شتاب سنج و ژیرسکوپ برای تشیخص حرکات نیز اضافه شده است. این مسئله به این معنا خواهد بود که شما باید قلم را شارژ نگه دارید، درحالی که در سری نوت این احتیاج وجود نداشت.

S Pen سری گلکسی اس 21 اولترا تقریبا مشابه با مدل مورد استفاده در گلکسی Tab S7 به نظر می رسد که از جمله بهترین تبلت های 2021 است.

تصاویر قلم S Pen گلکسی اس 21 لو رفت

قلم S Pen  به تنهایی 40 یورو خواهد بود. قلم S Pen دقیقا مطابق با قیمت این قلم در سری گلکسی Note 20 است. سامسونگ این قلم را به صورت بسته ای با Flip Cover به فروش می رساند. البته لازم به ذکر است که نسخه سیلیکونی نیز  در دسترس خواهد بود.

همانطور که می دانید رویداد بسته گشایی سری S21 به عنوان یکی از بهترین گوشی های 2021 روز 22 دی ماه صورت خواهد بود. بنابراین ناچاریم تا آن روز برای مشخص شدن مشخصات و وِیژگی های قلم S Pen  و دیگر خصوصیات سری جدید صبر کنیم.

مشتاقانه منتظر دیدن رقابت بهترین گوشی های سامسونگ 2021 با بهترین گوشی های هواوی 2021 و بهترین گوشی های شیائومی در سال 2021 هستیم.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gsmarena

نظر شما در خصوص تصاویر قلم S Pen چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر