;
coinex

تغییرات جدید استوری اینستاگرام در نسخه دسکتاپ ؛ آپدیت جدید اینستاگرام

اینستاگرام درصدد اعمال تغییرات جدید استوری اینستاگرام در نسخه دسکتاپ و تحت وب است تا تجربه کاربری بهتری برای افراد به ارمغان آورد. با ما باشید.

از زمانی که قابلیت استوری در اینستاگرام معرفی شد، این قابلیت به یکی از محبوبترین و البته پراستفاده ترین قابلیت های این شبکه اجتماعی بدل شد.

این روزها افراد به ندرت و در بازه های زمانی چند روزه اقدام به انتشار پست میکنند اما هر روز تمام پیج ها حداقل یک استوری را دارند. این موضوع تا حد زیادی در نسخه های موبایلی اینستاگرام به علت سهولت و روانی استوری بود. به علاوه هایلات ها را نباید فراموش کنیم که دیگر شناسنامه مجازی افراد در اینستاگرام شده اند و ما نحوه دیدن استوری به صورت ناشناس را برایتان توضیح داده بودیم.

اما موضوع برای نسخه تحت وب یا نسخه دسکتاپ فرق داشت و به سادگی و جذابیت موبایل نبود. حالا به نظر میرسد که با تغییراتی که فیسبوک برای این بخش در نظر دارد احتمالا تجربه این قابلیت در نسخه تحت وب جذاب تر خواهد شد.

تغییرات جدید استوری اینستاگرام در نسخه دسکتاپ

حالا در آپدیت جدید اینستاگرام قرار است در نسه وب به جای اینکه استوری ها تمام صفحه را بپوشاند، در حالت Carousel به نمایش در بیاید.

نحوه تغییر استوری‌ها در طراحی جدید تفاوتی با طراحی کنونی ندارد و باید به صورت دستی روی استوری‌ها کلیک کنید یا اجازه دهید به صورت خودکار اجرا شوند. با این وجود در طراحی جدید می‌توانید از ترتیب استوری‌ها اطلاع پیدا کنید.

در حال حاضر مشخص نشده چه تعداد از کاربران به طراحی جدید دسترسی دارند یا اینکه چه زمانی به صورت نهایی برای تمام افراد ارائه می‌شود.

سخنگوی اینستاگرام شروع آزمایش طراحی جدید استوری‌ها را برای گروه کوچکی از کاربران از ماه گذشته میلادی تایید کرده، اما درباره ارائه گسترده‌تر آن اطلاعاتی منتشر نکرده است.

اینستاگرام در حال حاضر از محبوب ترین شبکه های اجتماعی برای ایرانیان است. اگر این موضوع را باور ندارید باید بدانید که رکورد کامنت اینستاگرام متعلق به یک ایرانی است.

تغییرات جدید استوری اینستاگرام

همین چندی پیش بود که گمان شکسته شدن رکورد لایو اینستاگرام توسط عادل فردوسی پور نیز میرفت. او که رکورد بیشترین فالوور در اینستاگرام را برای پیج AFC‌ جابجا کرده بود در نهایت موفق به این مهم نشد.

البته رکورد بیشترین لایک در اینستاگرام  موضوع مشخصی نیست و بسیار جابجا میشود. اما اینها همه گواه تعداد فراوان کاربران ایرانی در این شبکه اجتماعی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تغییرات جدید استوری اینستاگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر