;
coinex

توئیتر شیائومی تاریخ عرضه ردمی 9T را لو داد

حساب توییتر شیائومی اسپانیایی زبان مدتی است که بسیار فعال شده است. حالا به تازگی این حساب توئیتری تاریخ عرضه ردمی 9T را لو داده است.

شیائومی چندی پیش از یکی از اصلی ترین گوشی های سال آینده خود یعنی می 11 رونمایی کرد. البته این تنها گوشی شیائومی در سال جدید نخواهد بود.

همانطور که احتمالا میدانید گوشی های میان رده برای کمپانی های مطرح این روزها اهمیت و سودآوری زیادی دارند.

گزارش های اخیر نشان داده است که اسمارتفون ردمی 9T گواهینامه عرضه چند کشور مثل مالزی و تایلند دریافت کرده است. در صبح روز گذشته حساب اسپانیایی شیائومی تاریخ عرضه ردمی 9T در این کشور را 8 ژانویه اعلام کرد.

توئیتر شیائومی تاریخ عرضه ردمی 9T را لو داد

شیائومی چندی پیش از می 11 به عنوان اولین عضو این خانواده به عنوان یکی از بهترین گوشی های 2021 رونمایی کرد. این گوشی که توان رقابت با بهترین گوشی های سامسونگ 2021 را دارد اولین گوشی دنیا مجهز به اسنپدراگون 888 بود.

این توییت را افشاگری جوانی به نام «آبشیک یداو» مشاهده کرد و منتشر ساخت چرا که توییتر شیائومی پس مدتی پیام مورد نظر را حذف کرد.

در این توییت حذف شده آمده بود که Redmi Note 9T در ساعت 11 صبح (به وقت گرینویچ) در روز 8 ژانویه در کشور اسپانیا عرضه خواهد شد. انتظار می رود این گوشی تلفن همراه هوشمند به عنوان یکی بهترین گوشی های میان رده های 2021 5G در این کشور عرضه شود.

اگرچه صفحه توییتر اسپانیایی شیائومی این توییت را حذف کرد، اما صفحه جهانی این غول نو ظهور چینی ادعا کرد که ردمی T9 به زودی روانه بازار های جهانی خواهد شد.

تاریخ عرضه ردمی 9T

Redmi Note 9T احتمالا دارای پنل نمایشگر 6.53 اینچی IPS LCD است. شایعات همچنین مطرح کردند که وضوح تصویر آن FULL HD+ و با نسبت ابعاد 19.5:9 است.

تراشه Dimensity 800U آن می تواند به حداکثر 8 گیگا بایت LPPDR4x RAM و حداکثر 256 گیگابایت حافظه  UFS 2.2 مجهز گردد.

از دیگر مشخصات ردمی 9T شرکت شیائومی می توان به این اشاره کرد که این گوشی تلفن همراه هوشمند از شارژ سریع 18 واتی برای باتری 5000 میلی آمپری خود پشتیبانی می کند.

این تلفن همرا همچنین دارای یک سنسور اثر انگشت در کنار پنل تلفن همراه است. در مورد قیمت گذاری ردمی 9T هنوز در بازارهای اروپایی حرفی به میان نیامده است.

حال باید منتظر عرضه تدریجی باقی مانده های فهرست بهترین گوشی های شیائومی در سال 2021 باشیم.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

نظر شما در خصوص تاریخ عرضه ردمی 9T چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر