;
coinex

نظر بازیگر معروف درباره مازوت و آلودگی هوا

ماجرای مازوت و ارتباط آن با آلودگی هوای تهران حتی توجه بازیگران را نیز جلب کرده است. به تازگی زضا کیانیان به موضوع مازوت و آلودگی هوا واکنش نشان داده است.

گمانه زنی ها درباره منشا بوی بد تهران و البته آلودگی هوا تهران در یک بازه زمانی خاص از سال توسط مقامات و مسئولین شهرداری همچنان ادامه دارد. طی روزهای گذشته بحث استفاده از نفت کوره یا مازوت در نیروگاه های کشور به عنوان سوخت برای تولید انرژی به عنوان علت اصلی این موضوع بیان شده است که واکنش های زیادی را از سوی مسئولین درپی داشته است.

عیسی کلانتری، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ایران در گفتگو با رسانه‌های ایران گفته به دلیل تحریم‌ها، پالایشگاه‌های ایران ۴ برابر بیشتر مازوت تولید می‌کنند و این مازوت یا باید صادر شود یا مصرف شود. به همین دلیل آن را به صنایع می‌دهند و هوا آلوده می‌شود.

حالا رضا کیانیان از معروف ترین بازیگران ایرانی که نقش آفرینی او در بهترین سریال های ایرانی و حتی برخی از بهترین سریال های طنز ایرانی ماندگار شده به این موضوع واکنش نشان داده است.

نظر بازیگر معروف درباره مازوت و آلودگی هوا

بازیگر برخی از بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی در سال 99 در یادداشتی آورده: «مازوت برای استفاده باید تصفیه شود اما وزارت نیرو این کار را انجام نمی‌دهد و می‌گویند این کار میلیون‌ها دلار سرمایه‌گذاری می‌خواهد که با شرایط تحریم کار دشواری است.

نظر بازیگر معروف درباره مازوت و آلودگی هوا
البته قبل از شدت گرفتن تحریم ها باز هم هوای شهر های بزرگ آلوده بود. ولی تحریم ها دستاویزی شده که تا هر کمبودی را به گردن آن بیندازند.

چون تحریم بهانه خوبی برای ناکارآمدی مدیران ارشد است و از سوی دیگر هیچ کوششی هم برای رفع تحریم هم انجام نمی شود.

اگر تحریم ها ، شرایط اقتصادی را به این فلاکت رسانده چرا کوششی برای رفع آن نمی شود. و اگر تحریم«کاغذ پاره ای بیش نیست» چرا همه تقصیر ها به گردن تحریم ها می اندازید. ؟»

موضوع استفاده از مازوت در نیروگاه ها چندی پیش به عنوان عامل اصلی آلودگی هوای تهران مطرح شده است. البته که برخی از مقامات وزارت نیرو این موضوع را تکذیب کرده اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مازوت و آلودگی هوا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر