;
coinex

دانلود سریال قورباغه با ترافیک نیم بها ؛ قسمت سوم اضافه شد!

بالاخره و پس از حواشی متعدد بالاخره سریال قورباغه در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. در این گفتار دانلود سریال قورباغه را با ترافیک نیم بها انجام دهید.

سینمای خانگی با وجود پیشرفت و رشدی که طی سال کرونا زده داشته از داشتن محتوای خوب و جذاب مدتهاست که بی‌بهره باقی مانده است. در واقع رشد محتواها همساز با رشد خود VODها نبوده و بهترین سریالی که در بین این پلتفرم‌ها به چشم خورده عنوانی چون هم‌گناه است که خود به اندازه کافی مشکلات عدیده‌ای به عنوان یک سریال پلیسی و جنایی ایرانی داشت.

سالها از ساخت شهرزاد به عنوان گوهر درشت و جذاب نمایش خانگی می‌گذرد و تماشاگران در این مدت نتوانستند به محتوای خوبی دست پیدا کنند. حتی مدیری و هیولایش نتوانستند کاری از پیش ببرند. با عوض شدن بازی پلتفرم‌های پخش و رو کردن سریال‌های اختصاصی و نه همکاری مشترک، به نظر می‌رسد بازی وارد مرحله تازه‌ای شده و «قورباغه» شروع متفاوتی برای این مرحله بعدی است که عناوین متعدد و احتمالا قدرتمندی در پی آن در راه هستند.

قورباغه اولین سریال هومن سیدی است که خودش تمام پروژه را یک تنه به عهده گرفته است! سیدی خود کارگردانی، نویسندگی و تدوین اثر را به عهده دارد و تهیه کنندگی کار نیز با علی اسد زاده است. نخستین قسمت این سریال قرار بود در 24 آذر ماه 99 در شبکه نمایش خانگی منتشر شود که به ناگاه با دستور قضایی پخش آن متوقف شد. اما بالاخره در سوم دی ماهه سال جاری، قسمت اول این سریال موردانتظار به پخش خانگی رسید و تاکنون دو قسمت سریال منتشر شده است.

در این گفتار تکراتو علاوه بر پرداختن به داستان و موضوع سریال لینک دانلود سریال قورباغه برای قسمت هایی که تاکنون منتشر شده را در اختیار شما قرار میدهیم.

دانلود سریال قورباغه

قسمت سوم اضافه شد!

دانلود سریال قورباغه ؛
دانلود سریال قورباغه

با استفاده از لینک های زیر می‌توانید دانلود سریال قورباغه با لینک مستقیم و به صورت کاملا قانونی را انجام دهید. همانطور که اعلام شده بهای ترافیک مصرفی سایت‌ها داخلی به صورت نیم بها محاسبه می‌شود. پس از لینک های زیر استفاده کنید تا سریال قورباغه را دانلود کنید.

قسمت اول سریال قورباغه

دانلود کیفیت 480p

دانلود کیفیت 720p

دانلود کیفیت 1080p

دانلود کیفیت HQ-1080p

دانلود کیفیت Bluray

دسترسی به همه کیفیت‌ها

قسمت دوم سریال قورباغه

دانلود کیفیت 480p

دانلود کیفیت 720p

دانلود کیفیت 1080p

دانلود کیفیت HQ-1080p

دانلود کیفیت Bluray

دسترسی به همه کیفیت‌ها

قسمت سوم سریال قورباغه

دانلود کیفیت 480p

دانلود کیفیت 720p

دانلود کیفیت 1080p

دانلود کیفیت HQ-1080p

دانلود کیفیت Bluray

دسترسی به همه کیفیت‌ها

قسمت چهارم سریال قورباغه

به محض انتشار لینک‌ها فعال خواهند شد!

دانلود کیفیت 480p

دانلود کیفیت 720p

دانلود کیفیت 1080p

دانلود کیفیت HQ-1080p

دانلود کیفیت Bluray

دسترسی به همه کیفیت‌ها

هومن سیدی بدون شک از جمله موفق ترین و البته محبوب ترین بازیگران سینمای ایران است. او البته اگرچه بیشتر به دلیل بازی های خوبش شناخته میشود، طی سالهای فعالیت حرفه ای خود و به طور خاص طی سالهای گذشته توانسته در حوزه کارگردانی نیز موفق ظاهر شود. هومن سیدی پس از پایان دبیرستان و دریافت دیپلم گرافیک کار خود را با حضور در کلاس‌های انجمن سینمای جوان رشت و ساخت چند فیلم کوتاه آغاز کرد.

سپس به تهران آمد و در کلاس‌های بازیگری کارنامه به مدیریت پرویز پرستویی شرکت کرد. او فرزند دوم خانواده است و ۲ برادر (حامد و هامون) و یک خواهر (هیلدا) دارد.

دانلود سریال قورباغه ؛
داستان سریال قورباغه

مادرش بازنشسته نیروی دریایی است و پدرش بازنشسته کارمند بانک کشاورزی. سیدی در سال ۱۳۸۵ با آزاده صمدی ازدواج کرد و در سال ۱۳۹۲ از او جدا شد. هومن سیدی در اوایل دهه هشتاد در فیلم یک تکه نان با رضا کیانیان همبازی شد و سپس نقش کوتاهی را در چهارشنبه‌سوری اصغر فرهادی ایفا کرد.

او نقش اصلی پابرهنه در بهشت از بهرام توکلی را بازی کرد. این فیلم اولین فیلم بلند بهرام توکلی بود که باعث شهرت او شد و سیدی هم کاندیدای جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشن خانه سینما شد. هومن سیدی در زمینه تئاتر در همسایه آقا و مشروطه بانو دو اثر حسین کیانی به ایفای نقش پرداخت. از کارهای او در تلویزیون می‌توان به سریال‌های راه بی پایان اثر همایون اسعدیان و تا ثریا ساخته سیروس مقدم و تله فیلم‌های سایاب محمدعلی سجادی و اگر باران ببارد روح‌الله حجازی اشاره کرد.

وی با ایفای نقش در سریال عاشقانه توانست بین مردم محبوبیت خاصی به دست بیاورد و می‌توان این سریال را به عنوان موفق‌ترین پروژه سیدی در عرصه بازیگری دانست.

دانلود سریال قورباغه ؛
دانلود سریال قورباغه

از دیگر فیلم‌هایی که در کارنامه هنری او به چشم می‌خورد، شب بیرون، خط ویژه مصطفی کیایی، نیمرخ‌ها ساخته ایرج کریمی، در مدت معلوم، پل خواب، مادری، کمدی انسانی، مصادره و طلا ساخته پرویز شهبازی را می توان نام برد.

هومن سیدی برای بازی در فیلم من دیه گو مارادونا هستم جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل را از جشنواره فیلم فجر و انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران گرفت.

این کارنامه موفق در حوزه بازیگری، سیدی را به مانند بسیاری دیگر از بازیگران موفق سینمای ایران به سمت کارگردانی و نویسندگی نیز که از قضا او آموزش های لازم آنرا از سر گذرانده است سوق داد.

بیشتر بخوانید:

سریال های نوروز 1400

هومن سیدی در قامت کارگردان

سینمای هومن سیدی طی سالهای گذشته خود را به خوبی مطرح کرده است. سیدی نشان داده که با یک دید جهانی فیلم میسازد و اگرچه شرایط کمی او را تحت فشار و محدودیت قرار داده است، به هر صورت میکوشد در درون چارچوب کار خود را انجام دهد.

هومن سیدی پس از ساخت چند فیلم کوتاه (از جمله ۳۵ متری سطح آب و دندان آبی که به خاطر آن‌ها جوایز متعددی از جشنواره فیلم کوتاه تهران کسب کرد) اولین فیلم بلند خود را در سال ۱۳۸۹ با نام آفریقا کارگردانی کرد.

دانلود سریال قورباغه ؛
داستان سریال قورباغه

این فیلم در بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر (بخش آثار ویدئویی) جایزه بهترین فیلم و بهترین بازیگر نقش اول زن (آزاده صمدی) را از آن خود کرد. سیدی به غیر از کارگردانی، به عنوان نویسنده و تدوینگر نیز در این اثر حضور داشت. منتقدان سینمای ایران آفریقا را در زمرهٔ آثار سینمای نئو نوآر ایران برشمرده‌اند. همچنین برخی هومن سیدی را ادامه دهنده سینمای اجتماعی اصغر فرهادی می‌دانند (البته با دکوپاژ و قاب‌بندی‌های متفاوت و غیرکلاسیک).

او نویسنده و کارگردان تئاتر روایت ناتمام یک فصل معلق بوده‌است. او در فیلم‌هایش بازیگران جدیدی مثل امیر جدیدی، یسنا میرطهماسب، نوید پورفرج، لادن زاوه‌وند و هامون سیدی را به سینمای ایران معرفی کرد. از جمله فیلم‌های هومن سیدی در مقام کارگردان میتوان به؛ آفریقا، سیزده، اعترافات ذهن خطرناک من، خشم و هیاهو و مغزهای کوچک زنگ زده شاره کرد.

فیلم مغزهای کوچک زنگ زده یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های اکران سال نود و هفت در ایران شد. وی بعد از موفقیت‌های داخلی و بین‌المللی، از شورای عالی انقلاب فرهنگی دکترای افتخاری دریافت کرد.

ساخته‌های او جوایز متعددی از جشنواره‌های فجر و ورشوی لهستان و جشنواره فیلم پوسان کره جنوبی و شانگهای چین و انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی و جشنواره فیلم شهر دریافت کرده‌اند (از جمله جایزه بهترین فیلمنامه، بهترین کارگردانی، بهترین فیلم، جایزه ویژه هیئت داوران و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران).

همه این موارد بالاخره سیدی را به عملی کردن یکی از جذاب ترین ایده هایش، یعنی ساخت یک سریال جنایی سوق داد. پروژه قورباغه شاید بزرگترین پروژه در میان بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی باشد که حتی بحث مذاکراتی برای پخش آن در پلتفرم های جهانی چون نتفلیکس مطرح است.

بیشتر بخوانید:

سریال های زمستان 99

داستان سریال قورباغه

سریال با نمایی از لوکیشن‌های شهرک اکباتان آغاز می‌شود، شهرکی که در سینمای ایران نماد خلاف‌های زیرزمینی است و نوع معماری فضای شهرک و خانه‌های آن نیز بسیار سینمایی هستند. ساختمان‌های تو در تو و محکم و بتنی اکباتان، فضایی سرد و بی‌روحی دارند که با داستان سریال قورباغه همخوانی بسیاری پیدا می‌کند.

داستان سریال قورباغه از دل همین ساختمان‌های اکباتان اغاز می‌شود و بدون هیچ حاشیه‌ای وارد فضای زندگی بچه‌های خلاف محله های تهران می‌شود. سه کاراکتر به ما معرفی می‌شوند که به جز صابر ابر، دو بازیگر دیگر کمی غلوآمیز بازی می‌کنند و این موضوع توی ذوق می‌زند.

دانلود سریال قورباغه ؛
دانلود سریال قورباغه

صابر ابر نیز با اینکه بازی خوبی دارد، اما نه استایل و نه طرز صحبتش به دو شخص دیگر جور در نمی‌آید و نمیتوان باور کرد یک لات است. با این وجود سریال تلاش می‌کند ما را با این مینی گنگسترهای پر ایراد همراه کند و به فضای زیرزمینی و خلاف آنها ببرد. داستان از جایی آغاز می‌شود که آنها شاهد کشته شدن یک مامور لباس شخصی هستند و از مهلکه می‌گریزند.

آشنایی با این شخصیت‌ها در حد شناخت تیپ خودشان است و پیشینه خاصی از آنها داده نمی‌شود، هرچند پایان بندی قسمت اول تقریبا دلیل اینکه کارگردان چندان علاقه‌ای به این کار ندارد را به همه تماشاگران ثابت می‌کند. احتمالا قسمت‌های آتی بیشتر از آنها بدانیم. پایان بندی پایلوت قورباغه با حضور نوید محمدزاده و نقش آفرینی کوتاه ولی به شدت جذاب و گیرایش، یکی از هیجان‌انگیزترین و مهلک‌ترین پایان بندی‌ها در بین تمام سریالهایی است که تاکنون ساخته شده است.

سریال قورباغه در نتفلیکس

قورباغه در یک قدمی جهانی شدن!

به تازگی مباحثی در ارتباط با مذاکرات برای پخش سریال قورباغه در نتفلیکس مطرح شده است. این موضوع ممکن است قورباغه را به یک اثر معروف و یکی از بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 بدل کند.

امیرعباس صباغ در برنامه این هفته سینمامعیار که به بررسی آثار به نمایش درآمده در شبکه نمایش خانگی اختصاص داشت در مورد احتمال پخش سریال قورباغه در نتفلیکس و البته سایر پلتفرم های جهانی استریم ویدیو گفت:

خبر دارم عوامل این سریال صحبت های با پخش کننده های جهانی داشته اند و حتی با شبکه نتفلیکس هم مذاکراتی صورت گرفته که باید منتظر بمانیم و ببینیم چه می شود. وی ادامه داد اگر شبکه نمایش خانگی بتواند با سرمایه بخش خصوصی در خارج از ایران فعالیت کند و برای کشور ارز آوری داشته باشد، اتفاق بسیار خوب و مهمی در این حوزه واقع می‌شود.

البته این اولین باری نیست که یه سریال ایرانی برای حضور در نتفلیکس با این سرویس استریم گفتگوهایی داشته است. مدتی پیش خبر پخش سریال ایرانی آپاندیس روی نتفلیکس به گوش می‌رسید که سرانجام آن مذاکرات به نتیجه نرسیدند.

دانلود سریال قورباغه ؛
دانلود سریال قورباغه

داستان قورباغه در مناطق پایین شهر جریان دارد و جدا از ایران بخش‌هایی از داستان در سایر نقاط دنیا رخ می‌دهد. می‌توان حدس زد که قورباغه احتمالا موضوعاتی مرتبط با مواد مخدر و فروش آن دارد. این سریال به کارگردانی هومن سیدی و بازی نوید محمدزاد و صابر ابر برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده می‌شود.

به هر صورت در حال حاضر باید منتظر وقایع آینده باشیم تا ببینیم پخش سریال قورباغه در نتفلیکس اتفاق میفتد یا نه!

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بررسی و دانلود سریال قورباغه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر