;
coinex

تصاویر برهنه اینستاگرام بیلی آیلیش ؛ ریزش فالوورهای پاپ‌استار جوان!

تصاویر برهنه اینستاگرام بیلی آیلیش باعث شده است 100 هزارتا از فالوور های او کم شود. بیلی یکی از خواننده ها جوانی است که محبوبیت بسیاری در میان نسل جدید دارد. با تکراتو همراه باشید.

این تصاویر که آیلیش آن را منتشر کرده است در جهت ترند ارسال عکس بوده که در شبکه های اجتماعی چند وقتی است باب شده است و او در جهت پاسخگویی به درخواست فرستادن نقاشی که به آن افتخار می کنید. اینکار را کرده است.

بیلی یکی از موفق ترین خواننده های جوان است و سال گذشته در میان برندگان گرمی 2020 رکورد زد و امسال هم در میان نامزدها حضور دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. با تکراتو همراه باشید!

تصاویر برهنه اینستاگرام بیلی آیلیش

100 هزار نفر بیلی را آنفالو کردند!

او در جهت پاسخ به این درخواست، صفحات دفتر طراحی خود را که در آن بدن برهنه یک زن نقاشی شده بود را به اشتراک گذاشت. او در زیر این نقاشی ها نوشته بود. «اینها بخاطر این است که من عاشق *** هستم» پس از چند ساعت به یک باره طرفداران این موزیسین 19 ساله متوجه شدند که فالوور های او به طرز وحشتناکی در حال کم شدن است.

بیشتر بخوانید: ترسناک ترین فیلم های 2021

یک طرفدار، اسکرین شاتی از حساب اینستاگرام آیلیش پیش از گذاشتن نقاشی ها و پس از گذاشتن نقاشی ها منتشر کرد که نشان می داد فالوور های او از 73 میلیون به 72.9 میلیون کاهش پیدا کرده است. او یکی از دارندگان بیشترین فالوور اینستاگرام است. بیلی نیز با پست کردن این اسکرین شات، حسابی از خجالت آنهایی که او را آنفالو کرده بودند، در آمد.

تصاویر برهنه اینستاگرام بیلی آیلیش
تصاویر برهنه اینستاگرام بیلی آیلیش

این خواننده که به تازگی موزیک فیلم جیمز باند جدید به نام «وقتی برای مردن نیست» (No Time To Die) به عنوان یکی از بهترین فیلم های اکشن 2021 را خوانده است. هیچوقت از ایستادن در برابر طرفدار ها خجالت نمی کشد. تا پیش از کریسمس نیز او به انتقاد طرفداران به دلیل مو های سبزش واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2021

در مراسم گرمی 2021 او در چند بخش نامزد بهترین اثر شده است که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم. در میان نامزدها بیانسه با 9 نامزدی و تیلور سوئیفت، دوا لیپا و رادی ریچ پس از او بیشترین تعداد نامزدی را دارند. بیلی آیلیش در موارد زیر نامزد دریافت جایزه گرمی 2021 شده است:

  • بهترین ضبط سال برای Everything I Wanted
  • بهترین آهنگ سال برای Everything I Wanted
  • بهترین اجرای انفرادی پاپ برای Everything I Wanted
  • بهترین آهنگسازی فیلم برای No Time To Die از فیلم جیمز باند 007 : زمانی برای مردن نیست

پس از آنکه برخی از طرفداران این خواننده آمریکایی او را به دلیل نگه داشتن موهای سبزش برای مدت طولانی مسخره می کردند. او در اینستاگرام اینطور واکنش نشان داد:

از مسخره کردن من دست بردارید. من دارم آلبوم لعنتی برای شما درست می کنم. اگر شما به مسخره کردن موهای من ادامه بدهید، منتشر نمی کنم، پس ساکت شید.

سلبریتی یعنی فردی که مشهور است به این دلیل که مشهور است. بسیاری از رکوردهای اینستاگرام از این جمله هستند. آنها با بیشترین تعداد لایک اینستاگرام و رکورد لایو اینستاگرام و موارد زرد اینچنینی توجهات را به خود جلب می‌کنند. لایک واحد پولی فضای مجازی است. این روزها برای این کاسبی مردم تقریبا دست به هر کاری می‌زنند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: independent

نظر شما در خصوص تصاویر برهنه اینستاگرام بیلی آیلیش چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در این زمینه به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    بنظرم خیلی کارش زشت بوده آخه چرا؟

    پاسخ