;
coinex

از گفتگوی الیزابت اولسن با جیمی کیمل تا حضور سایبورگ در The Flash ؛ آخرین اخبار مارول و دی سی 19 دی 99

ورود ایده کامیک بوک ها به دنیای سینما انقلاب بزرگی بود. در این نوشتار به گفته های الیزابت اولسن در برنام جیمی کیمل و حضور سایبورگ در The Flash خواهیم پرداخت. با آخرین اخبار مارول و دی سی 19 دی 99 همراه باشید.

آپدیت‌های جدید اخبار دنیای سینمایی مارول و دنیای سینمایی دی سی بسیار هیجان انگیر هستند. اخباری که از اتفاقات جدید در بهترین سریال های 2021 و بهترین فیلم های 2021 حکایت دارد. در ادامه این نوشتار بررسی می‌کنم که چرا تولید فیلم دکتر استرنج 2 متوقف شده است یا خیر. همینطور شایعه شده که سریال لوکی هنوز منتشر نشده برای فصل دوم نیز برای پخش از دیزنی پلاس تمدید شده است. با بررسی تازه های مارول و دی سی با تکراتو همراه باشید.

آخرین اخبار مارول و دی سی 19 دی 99

از گفتگوی الیزابت اولسن با جیمی کیمل تا حضور سایبورگ در The Flash

تایید حضور هیلی استاینفلد در سریال Hawkeye

تصاویری از سریال Hawkeye منتشر شده‌اند که روی شخصیت کیت بیشاپ ( Kate Bishop) با بازی هیلی استاینفلد (Hailee Steinfeld) تمرکز دارند. سریالی که جزء بهترین های اکشن 2021 به شمار می‌رود و حالا هیلی استاینفلد با انتشار پستی در اینستاگرام شخصی خود احتمال حضورش در سریال Hawkeye برای بازی در نقش کیت بیشاپ را افزایش داده است.

تایید حضور هیلی استاینفلد در سریال Hawkeye
اخبار مارول و دی سی 19 دی 99

شروع روند فیلم‌برداری سریال Hawkeye در اواخر سال پیش در شهر آتلانتا آمریکا کلید خورد و هیلی استاینفلد نیز به دفعات بسیاری در لباس کاراکتر خود در کنار جرمی رنر در سر صحنه‌های فیلم‌برداری این سریال دیده شد ولی با این حال این بازیگر همچنان نسبت به مشارکت خود در این سریال سکوت اختیار کرده است.

بیشتر بخوانید:‌ ترسناک ترین فیلم های 2021

مجموعه‌ی تلویزیونی ابرقهرمانی Hawkeye که بر اساس کاراکتری با همین نام شکل گرفته، قرار است به زودی از شبکه‌ی دیزنی‌ پلاس پخش شود. این باریگر در سال 2010 با بازی در فیلم شهامت واقعی در نقش “متی راس”، خوش درخشید و باعث شهرت هرچه بیشتر او در عرصه سینما شد. او به‌خاطر بازی در این فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین نقش مکمل زن شد. همچنین وی با نقش‌آفرینی در فیلم‌های بازی اندر (2013)، رومئو و ژولیت (2013)، دوباره شروع کن (2013) و ۳ روز برای کشتن (2014) مورد توجه قرار گرفت.

فصل دوم لوکی ساخته می‌شود؟

فصل دوم لوکی
آخرین اخبار مارول و دی سی 19 دی 99

هیجان بسیاری برای سریال لوکی 2021 داریم. مجموعه های ابرقهرمانی مارول در قالب سریال کوتاه هشت قسمتی از شبکه دیزنی پلاس به نمایش در می آیند. پیش از این، مارول از برنامه‌های جاه‌طلبانه خود به منظور تولید سریال‌هایی برای پخش در شبکه دیزنی پلاس که داستانشان به صورت مستقیم به فیلم‌های سینمایی آن‌ها متصل خواهد شد رونمایی کرده بود اما ظاهرا سریال Loki از این قاعده مستثنی بوده و فصل دوم آن نیز به زودی ساخته می شود.

بنابراین سریال آینده مارول که تام هیدلستون (Tom Hiddleston) در آن به عنوان کاراکتر لوکی نقش‌آفرینی خواهد کرد، با پخش یک فصل داستانش به اتمام نخواهد نرسید.

آغاز فیلم‌برداری فصل سوم سریال Doom Patrol

فصل سوم سریال Doom Patrol
تازه های مارول و دی سی 19 دی 99

پیشتر سرانجام دی سی از تمدید سریال Doom Patrol (دووم پاترول) برای فصل سوم خبر داد. البته در بیانیه وارنر برادرز هیچ اشاره‌ای به دی‌سی یونیورس نشده است. این سریال ابتدا در سرویس استریم دی‌سی یونیورس پخش شد، و فصل دوم آن همزمان توسط HBO Max و دی‌سی یونیورس پخش شد. حالا می‌دانی که فصل سوم این سریال به‌صورت کامل تنها از سرویس استریم HBO Max منتشر خواهد شد.

توقف فیلمبرداری دکتر استرنج 2 (Doctor Strange)

الیزابت اولسن (Elizabeth Oslen)، از توقف فیلم‌برداری دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) در انگلیس خبر داده است. به عنوان یکی از بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 بسیاری منتظر اکران و شاید هم انتشار این فیلم از طریق پلتفرم های استریم هستند.

آخرین اخبار مارول و دی سی 19 دی 99
آخرین اخبار مارول و دی سی 19 دی 99

الیزابت اولسن که در نقش واندا ماکسیموف در قسمت دوم دکتر استرنج به عنوان یکی از جدیدترین فیلم های مارول 2021 نیز حضور دارد در مصاحبه با جیمی کیمل اعلام کرد که موج جدید پاندمی کووید-۱۹ در بریتانیا باعث قرنطینه سراسری در این کشور شده و به همین ترتیب مراحل تولید فیلم Doctor Strange 2 نیز متوقف شده است.

الیزابت اولسن همچنین در سریال وانداویژن نیز به عنوان نقش اصلی حضور دارد. این سریال از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. او در برنامه Jimmy Kimmel Live گفت: «یمارستان‌های اینجا پر شده‌اند و جای سوزن انداختن نیست. در نتیجه، تا زمانی که شرایط بهبود نیابد نمی‌توانیم به سر صحنه‌ی فیلمبرداری بازگردیم.»

حضور سایبورگ در فیلم The Flash منتفی شد

فیلم فلش پس از سال‌ها سرگردانی وضعیت مطلوبی پیدا کرده و ازرا میلر در کنار عوامل فیلم آماده‌اند تا پس از پایان همه‌گیری ویروس کرونا، پروژه ساخت فیلم را آغاز کنند. پیشتر شایعه شده بود که باید منتظر بازگشت یکی از ناشناخته‌ترین شخصیت‌های دنیای سینمایی دی‌سی باشیم.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های 2021

تهیه کنندگان پیشتر اعلام کرده بودند که ری فیشر برای بازی در نقش ویکتور استون (سایبورگ) و تشکیل تیم با بری آلن (فلش) با بازی ازرا میلر، در فیلم The Flash باز خواهد گشت. حالا گزارش‌های جدید چیزی خلاف این موضوع را نشان می‌دهند.

حضور سایبورگ در فیلم The Flash منتفی شد
تازه های مارول و دی سی 19 دی 99

فیشر در توییترش اعلام کرد که در پروژه‌هایی از کمپانی Warner Bros که با همکاری رئیس کمپانی DC Films یعنی والتر هامادا (Walter Hamada) ساخته شوند، حضور پیدا نخواهد کرد؛ این بازیگر همچنین مشاجره‌ای برای افزایش دو برابری دستمزدش برای حضور در نقش سایبورگ در فیلم The Flash به عنوان یکی از بهترین فیلم های دی سی 2021 داشته است. با این حال معلوم نیست مسائل مالی عامل این اتفاق است یا خیر.

پوستر جدید فیلم بت وومن (Batwoman)

پوستر جدیدی از کارکتر بت وومن منتشر شده که جزئیاتی از لباس او را نشان می‌دهد. شبکه The CW این پوستر جدید را برای فصل دوم سریال بت‌ومن منتشر کرده است.

آخرین اخبار مارول و دی سی 19 دی 99
آخرین اخبار مارول و دی سی 19 دی 99

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آخرین اخبار مارول و دی سی 19 دی 99 چه بود؟ نظرات خود را با تکراتو در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر