;
coinex

آنباکسینگ: سامسونگ گلکسی بادز پرو (Galaxy Buds Pro)

شایعات حول محور محصولات سامسونگ همواره جریان دارد. حالا در حالی که منتظر عرضه گلکسی بادز پرو هستیم ویدیویی از آن منتشر شده است.

همانطور که شایعات را درباره جدیدترین محصولات سامسونگ در سال 2021 پیگیری میکردیم به مورد عجیبی برخوردیم. گلکسی بادز پیش از رونمایی رسمی انباکسینگ شد! البته آخرین آپشن اضافه شده به سامسونگ TWS هنوز اعلام نشده است، اما این مانع آن نشده که یک یوتیوبر به نام « جف شیک» درباره آنباکسینگ و اولین ویدیو منتشر شده از گلکسی بادز پرو حرفی به میان نیاورد.

سامسونگ گلکسی بادز پرو (Galaxy Buds Pro)

هندز آن ویدیو و آنباکسینگ را تماشا کنید!

سامسونگ احتمالا در سال جدید علاوه بر رونمایی از بهترین گوشی های سامسونگ 2021 برخی محصولات و نمایندگان دیگر در میان بهترین تبلت های 2021 و بهترین لپ تاپ های 2021 نیز دارد. اما یک بخش جالب توجه و مهم برای ما همواره بهترین هدفون های سال است. سامسونگ با هدفون های بی سیم طی سال 2020 دوران موفقی داشت اما در مورد بهترین هدفون های 2021 برنامه این شرکت چیست؟

در این ویدیو برای اولین بار ما این هدفون ها را مشاهده می کنیم، مشخصات این هدفون تقریبا مشابه به ویژگی هایی بود که شایعات در چند ماه اخیر درباره آن صحبت می کردند.

ویدیوی آنباکسینگ گلکسی بادز پرو را از اینجا در یوتیوب تماشا کنید!

از جمله ویژگی های این هدفون ها می تواند به دوام آوری بیش از 5 ساعت و در مجموع 18 ساعت به همراه شارژر آن، درجه بندی IPX7، کنترل لمسی و قابلیت لغو نویز فعال اشاره کرد. همچنین لازم به ذکر است که این سری جدید از سامسونگ گلکسی بادز به مانند سری های قبلی از قابلیت شارژ کردن بدون سیم نیز پشتیبانی می کند. از نظر محتویات داخل جعبه این سری جدید نیز می توانیم به گوشی های اضافه، یک کابل USB-A به USB-Cو  یک راهنمای سریع اشاره نمود.

در مقایسه با +Samsung Galaxy Buds نشان می دهد نسخه پرو جدیدتر کمی جمع و جور تر شده است. قاب جدید تاشو این سری جدید که به همراه یک نشانگر «ال ای دی» است، به شما میزان شارژ باقی مانده دستگاه را اطلاع می دهد.

بادز پرو همچنین دارای حالت شفافیت است که به طور خودکار صداهای اطراف شما را تشخیص داده و به آن ها اجازه عبور می دهد. قابلیت لغو نویز ها این سری جدید بادز پرو بسیار بهتر شده اما همچنان در مقایسه با ANC نصب شده در ایر پادهای اپل بسیار ضعیف تر می باشد.

هندز آن ویدیو: سامسونگ گلکسی بادز پرو

همچنین سامسونگ اعلام کرده است در صورت خرابی می توانید به مراکز خدمات سامسونگ رفته و رایگان آن ها را تعمیر کنید، چراکه این دستگاه دارای دو سال گارانتی می باشد.

سامسونگ با عرضه گلکسی اس 21 به عنوان یکی از بهترین گوشی های 2021 به رقابت با بهترین گوشی های شیائومی در سال 2021 و بهترین گوشی های هواوی 2021 میرود. شماهم منتظر این رقابت هستید؟

بیشتر بخوانید:

منبع: gsmarena

نظر شما در خصوص  گلکسی بادز پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر