;
coinex

جلوه های ویژه وانداویژن از اونجرز اندگیم هم بیشتر خواهد بود

جلوه های ویژه وانداویژن به گفته سازندگانش نکته بسیار کلیدی این مینی سریال جدید مارول هستند. گفته شده از این جهت حتی بیش از اونجرز اندگیم روی این سریال کار شده است. با تکراتو همراه باشید.

سریال وانداویژن (Wnadavision) نخستین سریال مارول است که انتظار می‌رود به عنوان یکی از بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 لقب بگیرد. روندی که به نظر ادامه دار خواهد بود. سریال لوکی (Loki) و فالکون و سرباز زمستان نیز قرار است از طریق همین پلتفرم انتشار یابد. حتی گمان می‌رود که قسمت بعدی اونجرز در کنار فیلم‌ها و سریال های بعدی مارول از طریق دیزنی پلاس عرضه شوند.

وانداویژن با بازی الیزابت اولسن در نقش اسکارلت ویچ قرار است به عنوان یکی از بهترین سریال های 2021 منحصر به فردترین پروژه دنیای سینمایی مارول (MCU) لقب بگیرد. سریالی با خط داستانی شاید عاشقانه و جلوه‌های ویژه عظیم. در ادامه با بررسی بیشتر این خبر با تکراتو همراه باشید.

جلوه های ویژه وانداویژن از اونجرز اندگیم هم بیشتر خواهد بود

مطابق گزارش‌ها وانداویژن قرار است رقیب سرسختی برای بهترین فیلم های کمدی 2021 باشد. الیزابت اولسن پیشتر در برنامه جیمی کیمل (Jimmy Kimmel Live) مصاحبه‌ای جنجالی داشت. او حالا اذعان کرده که فصل اول این سریال ژانرهای گوناگونی را شامل می‌شود، از سیتکام کلاسیک گرفته تا شباهت‌های با The Twilight Zone و حتی بهترین فیلم های عاشقانه 2021.

جلوه های ویژه وانداویژن

همینطور که احتمالا تا الان هم حدس زده باشید داستان این سریال ارتباط مستقیمی با ماجرا اونجرز: پایان بازی (Avengers: Endgame) دارد و مارول‌فن‌ها ضروری است برای درک بهترین و جدیدترین فیلم های مارول 2021 حتما این سریال را دنبال کنند. به علاوه گفته شده سریالی بسیار بلند پروازانه می‌باشد چرا که این سریال صحنه‌های منحصر به فرد و همچنین جلوه‌های ویژه بیشتری را نسبت به فیلم Avengers: Endgame دارد.

بیشتر بخوانید:‌ از بازگشت تانوس تا رکوردشکنی جدید اونجرز اندگیم ؛ جدیدترین اتفاقات دنیای مارول

همینطور پیشتر کارگردان این سریال، مت شکمن (Matt Shakman)، گفته بود که این پروژه یکی از بزرگ‌ترین صحنه‌های تنظیم شده‌ای را داراست که مارول تا به حال در پروژه‌های سینمایی خود خلق کرده و همچنین داستان آن نیز یکی منحصر به فردترین داستان‌هایی است که تا به حال در دنیای سینمایی مارول تعریف شده است. مقایسه کیفیت جلوه‌های ویژه اونجرز اندگیم با این سریال بسیار جسورانه به نظر می‌رسد.

باید منتظر ماند و دید که آیا سریال WandaVision میزان موفقیتی که دیزنی انتظار دارد را برای آن‌ها به ارمغان خواهد آورد با خیر. پخش فصل اول وانداویژن در تاریخ ۱۵ ژانویه (۲۶ دی ماه ۱۳۹۹) با دو اپیزود آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص جلوه های ویژه وانداویژن چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در این زمینه به اشتراک بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر