;
coinex

بهترین تنظیمات پابجی موبایل (PUBG Mobile) ؛ با این تنظیمات پابجی باز بهتری باشید!

در میان بازی های اندرویدی سال 2020، پابجی موبایل جایگاه ویژه ای داشت. این گفتار تکراتو به آموزش بهترین تنظیمات پابجی موبایل (PUBG Mobile) اختصاص دارد.

همانطور که گفتیم بدون شک بازی پابجی موبایل از محبوب ترین بازی ها سال 2020 برای گیمرهای حرفه ای و آماتور محسوب میشد. در نتیجه رشد تعداد بازیکنان این بازی، آموزش های خاص این بازی نیز جایگاه و اهمیت وافری یافت که ما پیش از این به برخی از آنها پرداخته بودیم.

حالا و امروز میخواهیم به موضوع بهترین تنظیمات پابجی موبایل برسیم. پابجی برخی تنظیمات اساسی دارد که فارغ از برخی خریدها و امکانات درون برنامه ای میتواند در بهبود عملکرد کلی شما موثر باشد. در همین راستا امروز به آموزش بهترین تنظیمات پابجی موبایل (PUBG Mobile) خواهیم پرداخت.

بهترین تنظیمات پابجی موبایل (PUBG Mobile)

یک پابجی باز همیشه برنده!

ما پیش از این در تکراتو مفصلا و در موقعیت های مناسب به بحث های مرتبط با بازی محبوب پابجی پرداخته ایم. در حوزه مقالات آموزشی در ارتباط با پابجی موبایل،‌ آموزش خرید لباس در پابجی موبایل، میزان مصرف اینترنت پابجی موبایل و البته بهترین گوشی های هوشمند برای بازی پابجی را به شما معرفی کرده بودیم.

درباره اطلاعات عمومی این حوزه نیز به مانند آنچه درباره اینستاگرام انجام داده بودیم و بیشترین فالوور اینستاگرام، رکورد لایو اینستاگرام، رکورد کامنت اینستاگرام و یا بیشترین لایک در اینستاگرام  را به شما معرفی کرده بودیم، به موضوعاتی از قبیل بهترین پلیر پابجی جهان و میزان پیروزی های هرکس پرداخته بودیم.

حالا و در اوایل سال جدید میلادی و با مطرح شدن بهترین گوشی های گیمینگ 2021، خبر از ساخته شدن سری دوم بازی پابجی به گوش میرسد که میتواند یکی از بهترین بازی های اندرویدی 2021 باشد.

در همین راستا قصد داریم در یکی از مقالات آموزش بازی تکراتو به آموزش بهترین تنظیمات پابجی موبایل (PUBG Mobile) بپردازیم. ما را تا پایان این گفتار همراهی کنید و پلیر پابجی بهتری باشید!

بهترین تنظیمات پابجی موبایل (PUBG Mobile)

پابجی یک رقابت همه جانبه و تا آخرین قطره خون برای برنده بودن  اول بودن است. بحث کاملا جدی است و بحث مرگ و زندگی است! پس برای بهترین بودن در این بازی باید تلاش کرد، زیاد هم تلاش کرد و درصدی را هم به شانس و اقبال داد!

اما همه آنچه در یک بازی موبایلی آنلاین موثر است صرفا شانس و تلاش نیست، برخی از عوامل موفقیت تحت کنترل شما هستند و میتوانید آنها را بهبود ببخشید، برخی نیز مانند کیفیت اینترنت و سرعت آن نیز عواملی محدود کننده و خارج از کنترل شما هستند.

در وضعیتی که پلیرهای ایرانی در انواع بازی های انلاین توانایی های خوبی دارند و میتوانند در زمره برترین های جهان باشند، مسئله اینترنت کمی که چه عرض کنیم، تا حد زیادی دست و پایشان را بسته است.

اما امروز نمیخواهیم صرفا به گله و شکایت از این موضوع بپردازیم. حالا قصد داریم برایتان از آن بخش از موضوع بگوییم که در کنترل شماست و میتواند تا حدی در موفقیت شما موثر باشد. شاید تا به حال از دیگر پلیرها شنیده باشید که بگویند بهترین تنظیمات پابجی موبایل (PUBG Mobile) فلان است!

اما واقعا، بهترین تنظیمات پابجی موبایل (PUBG Mobile) یعنی چه؟ مگر تنظیمات یک بازی آنلاین میتواند در عملکرد نهایی فرد و بازیکن موثر باشد؟ در این مورد خاص پاسخ ما بله است و در این گفتار قصد داریم شما را با همین موضوع یعنی بهترین تنظیمات پابجی موبایل (PUBG Mobile) آشنا کنیم.

شما با خرید یوسی پابجی موبایل میتوانید اسلحه و امکانات زیادی را به اکانت خود اضافه کنید اما پیش از آن باید بهترین تنظیمات پابجی موبایل (PUBG Mobile) را به خوبی بشناسید. در نتیجه ما را در آموزش تنظیمات پابجی موبایل همراهی کنید.

بهترین تنظیمات پابجی موبایل (PUBG Mobile)

زمانی که وارد بازی میشوید، در صفحه اصلی بازی و یا در حین بازی شما با یک آیکون چرخ دنده مانند کوچک در گوشه پایین سمت راست صفحه مواجه هستید که از آن به فهرست تنظیمات پابجی دسترسی دارید.

تنظیمات پایه (Basic)

تنظیمات پایه (Basic)

در بخش اول از آموزش تنظیمات پابجی موبایل به بحث تنظیمات پایه خواهیم پرداخت. در تصویر زیر اگر گزینه Aim Assist را فعال کنید، این موضوع به هدف گیری بهتر کمک خواهد کرد. بر همین مبنا اهداف در حال حرکت به طور خودکار دنبال خواهند شد.

یکی دیگر از تنظیمات کاربردی مربوط به زمان هایی است که نزدیک به یک دشمن و در دو سنگر پناه گرفته اید. در این شرایط خارج شدن از سنگر بسیار خطرناک است و هرچه زودتر خلاص شدن از شر دشمن الزامی. Peak and Fire در این بخش از تنظیمات میتواند به کمک شما بیاید. با فعال بودن این گزینه شما بدون خروج کامل از سنگر یا حفاظ، با کمی گردن کشی، میتواند دشمن را هدف قرار دهید.

در همین بخش گزینه Peak and Open Scope نیز وجود دارد که در هنگام انجام اقدام فوق الذکر، به طور خودکار بر روی دوربی اسلحه شما منتقل میشود. البته برخی با این تنظیم موافق نیستند.

از دیگر تنظیمات جالب توجه در این بخش که در راهنمای تنظیمات پابجی موبایل به آن خواهیم پرداخت میتوان به Auto – Open Doors  Parachute Follow ،Damage Effect اشاره کرد.

Auto – Open Doors

همانطور که از نامش مشخص است امکان باز شدن خودکار درها را در هنگام نزدیک شدن به آنها فراهم میکند. اینکه این موضوع به نفع شماست یا به ضررتان به تصمیم و سبک بازی خودتان بسته است.

Default Parachute Follow

با فعال کردن این گزینه در این بازی به طور خودکار دنباله روی یار و هم تیمی های خود خواهید بود. این موضوع جدایی احتمالی شما از هم تیمی تان و امکان متضرر شدن از این موضوع را برایتان کمتر میکند.

Damage Effect

این گزینه تعیین کننده رنگ خون در بازی است. هرگاه که به کسی آسیب میزنید طبعا خونریزی را شاهد هستید. این موضوع رنگ خون دشمن را تعیین میکند.

اینها تا حد زیادی تنظیماتی پایه و همه گیر بودند که در هر دستگاهی موثر هستند. اما بخش بعدی وابستگی به دستگاه مورد استفاده شما دارد. ما پیش از این در بهترین گوشی بهترین گوشی های هواوی 2021 ، بهترین گوشی های شیائومی 2021 و بهترین گوشی های سامسونگ 2021 به برخی از گوشی های گیمینگ پرداخته بودیم.

تنظیمات گرافیک Graphics

تنظیمات گرافیک Graphics

بخش تنظیمات گرافیکی بازی تا حد زیادی به نوع گوشی موبایل شما و البته سخت افزار آن بستگی دارد. در صورتی که از یکی از بهترین گوشی های 2021 استفاده کنید احتمالا مشکلی در این بخش نخواهید داشت.

بخش اول تنظیمات گرافیکی که مربوط به تجربه کاربری و نمایش است شامل گزینه های Smooth , Balanced , HD , HDR و Ultra HD میباشد. گزینه Smooth برای گوشی‌های نسبتا ضعیف‌تر می‌باشد که البته بدون لگ و واضح اجرا می‌شود. بخش Balanced هم برای گوشی‌های متعادل‌تر می‌باشد که هر دو به دو قسمت Low و Medium تقسیم می‌شوند.

همچنین بخش‌های HDR و HD برای گوشی‌های بالارده قابل اجرا است و بسیار واضح اجرا می‌شود. Ultra HD البته یک قابلیت جدید و برای برخی از بهترین نمایشگرهای بازار میباشد. بخش بعدی در این تنظیمات مربوط به جلوه های بازی است که تا حد زیادی سلیقه ای ایست و به علاقه و عادت شما بستگی دارد. Colorful Realistic ، Soft ، Movie از جمله این جلوه هاست.

گزینه Shadows  در پایین همین قسمت میتواند در برخی مواقع کمک موثری باشد. البته که یک شمشیر دو لبه است. با فعال بودن این گزینه شما سایه خود و دشمنانتان را از هر سو خواهید دید و این میتواند در شناخت موقعیت حریفان موثر باشد.

تنظیم حساسیت (Sensitivity) در PUBG

اگر از بخش Controls and Vehicle در پابجی موبایل بگذریم که بیشتر تنظیماتی دلخواه و سلیقه ای بنا بر نیاز شماست، به بحث تنظیمات حساسیت میرسید.

یک نکته درباره بخشهای Controls and Vehicle اینکه این بهش شامل تنظیماتی درباره چگونگی باز شدن درب ها، سوار ماشین شدن، شلیک گلوله یا رانندگی است و در نتیجه تا حد زیادی به گوشی و البته عادت های شما بستگی دارد و میتوانید متناسب با نیاز خود آنها را شخصی سازی کنید.

Controls and Vehicle

اما در راهنمای تنظیمات پابجی موبایل قرار است از تنظیمات حساسیت بیشتر بگوییم. در این بخش شما میتوانید برخی گزینه ها مانند نوع لگد اسلحه را تنظیم کنید.

Controls and Vehicle

تنظیمات حساسیت بازی به طور کلی در 4 حالت Low , Medium , High and Customize برنامه ریزی شده اند. پیشنهاد ما به شما این است که در اینجا هم سلیقه و عادت خود را ملاک قرار دهید. البته نه در قالب Customize یا شخصی سازی بلکه سه حالت دیگر! در حقیقت میخواهیم بگوییم به جای اعمال تنظیمات شخصی، سه حالت دیگر را امتحان کنید و هرکدام بیش از دیگران به نظرتان خوب و موثر آمد را ملاک و عیار همیشگی قرار دهید.

تنظیمات Pick Up در پابجی موبایل

تنظیمات Pick Up در پابجی موبایل

این بخش مربوط به چگونگی برخورد با وسایل و ابزارهایی است که در طول بازی با آنها مواجه میشوید. با فعال بودن Auto Pick Up در صورتی که در حین بازی بدون سلاح باشید به محض رسیدن به اولین سلاح آنرا به طور خودکار صاحب میشوید.

این گزینه همچنین در یک زیرمجموعه خود میتواند همواره و در هر وضعیتی برای سلاح سوم شما فعال باشد. گزینه Auto Pick Up Pistols شامل سلاح های کلت یا دستی است که انواع مختلفی دارند و در بازی در دسترس هستند.

همچنین با فعال کردن گزینه Stop Auto Pick Up when List Is collapsed در این بخش، وقتی دیگر کیفتان جا نداشته باشد برداشت خودکار غیرفعال میشود اما در هنگام برخورد با وسایل جدید، برخی وسایل مهم و مورد نیاز را برای شما علامت دار میکند.

گزینه Auto Pick Up Level.3 Backpacks به برداشت خودکا کیف مرحله سه دلالت دارد که پیشهاد ما فعال بودن آن است. در قسمت پایین همین بخش مقدار تیری که باید به صورت خودکار برای هر اسلحه برداشته شود را مشخص می‌کنید. در صورتی که از یک اسلحه بیشتر استفاده نمی‌کنید، آن را تا انتها پر کنید.

پایین‌تر از بخش تفنگ هم، بخش لوازم اولیه است که مشخص می‌کنید از هر کدام چقدر برداشت شود. پایین‌تر هم مواد محترقه می‌باشد که شما می‌توانید این گزینه هم صفر و یا حداکثر به سی تا اضافه کنید.

تنظیمات دورربین اسلحه Scope

تنظیمات دورربین اسلحه Scope

تنظیمات این بخش به پنج قسمت اساسی تقسیم می‌شود که بخش های بدون دوربین (No Scope)، دوربین نقطه زن (Red Dot Sight)، دوربین هولوگرافیک (Holographic Sight)، دوربین دو برابر (2x) و دوربین سه برابر (3x) می‌باشند. شما در این بخش همچنین میتوانید رنگ نقطه شلیک دوربین را نیز مطابق با شکل زیر تغییر دهید.

تنظیمات صدا Audio

این بخش از تنظیمات به میزان صدا، آهنگ، میکروفون، اسپیکر و زیر صدا اختصاص دارد که شما میتوانید هر یک از این موارد را کم و زیاد یا غیرفعال کنید.

تنظیمات صدا Audio

در تنظیمات Language میتوانید زبان بازی و تنظیمات آن، زبان چت و البته زبان صحبت در داخل بازی را در 13 زبان زنده دنیا تنظیم کنید. آنچه با وجود کاربران بی شمار ایرانی مایه تاسف است عدم وجود زبان فارسی در میان گزینه هاست.

در تنظیمات Downloads نیز شما میتوانید دو منبع نقشه که روی هم رفته چیزی بیش از 1.3 گیگابایت حجم دارند را دانلود کنید و در قبال آن یک جایزه خوب از سوی بازی دریافت کنید. همچنین با دانلود کردن برخی لوکیشن ها و نقشه های دیگر علاوه بر بهره بردن از آنها میتوانید جوایز دیگری را نیز به دست بیاورید.

البته که همواره برای پیشرفت در بازی شما گزینه خرید پول پابجی را نیز در اختیار دارید. واحد پول پابجی یا یو سی که با آن میتوانید ابزارها و سلاح های زیادی را بخرید همواره در موقعیت های مختلف تخفیف هایی را نیز تجربه میکند.

سال جدید میلادی برایمان نوآوری های زیادی دارد. فارغ از بهترین بازی های 2021 که یکی از آنها را در مطلب مذکور بررسی کردیم، تجربه بهترین فیلم های 2021 نیز میتواند هیجان انگیز باشد. در همین رابطه توصیه میکنیم سری به بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021، بهترین فیلم های اکشن 2021 ، ترسناک ترین فیلم های 2021 و بهترین فیلم های کمدی 2021  بزنید. شاید بتوانید حدس بزنید بهرین فیلم های اسکار 2021 کدامند.

برای طرفداران ژانر ابرقهرمانی البته علاوه بر بهترین فیلم های مارول در سال 2021 ، بهترین فیلم های دی سی 2021 را نیز توصیه میکنیم. البته که نباید شرقی های دوست داشتنی و موفق را با بهترین فیلم های کره ای 2021، بهترین انیمه های 2021 و بهترین انیمه های زمستان 2021 از یاد برد. به علاوه بهترین انیمیشن های 2021 نیز میتواند برای هرکسی جذاب باشد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: prosetting

نظر شما در خصوص بهترین تنظیمات پابجی موبایل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر