;
coinex

تاریخ اکران و تریلر فیلم ترسناک Sacrifice ؛ بیدار شدن یک اهریمن باستانی

در میان فیلم های محبوب ژانر ترسناک در سال آینده با فیلم Sacrifice نیز مواجهیم. امروز در این گفتار به تاریخ اکران و تریلر فیلم ترسناک Sacrifice میپردازیم.

برخی افراد را همه ما در اطراف خودمان میشناسیم که به طرز دیوانه واری عاشق فیلم های ترسناک هستند. اگر برخی افراد با آمدن نام فیلم های ترسناک بر خود بلرزند، برخی دیگر تا روزی یک فیلم ترسناک نبینند آرام نمیگیرند.

همه ما چنین افرادی را میشناسیم و احتمالا از خود درباره چرایی علاقه به فیلم های ترسناک میپرسیم. اما به هر صورت برخی محققان اثبات کرده اند که ارتباط خاصی میان علاقه به فیلم های ترسناک و عملکرد مثبت مغز وجود دارد. به هر صورت امروز در این گفتار قصد داریم به بحث از داستان، تاریخ اکران و تریلر فیلم ترسناک Sacrifice بپردازیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

تاریخ اکران و تریلر فیلم ترسناک Sacrifice

همواره طرفداران ژانر وحشت با فیلم های محبوب و مخصوص به خود بخش مهمی را در میان بهترین فیلم های ترسناک نصیب خود کرده اند. حالا  بهترین فیلم های 2021 نیز اخبار خوبی از فیلم های ترسناک از تاریخ اکران و تریلر فیلم ترسناک Sacrifice برای طرفدارانش به گوش میرسد.

باربارا کرامپتون آمریکایی که از سال 1983 فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرده، معمولا به خاطر بازی های خوبش در فیلم های ترسناک به یاد مانده است. حالا به نظر میرسد در میان ترسناک ترین فیلم های 2021، کرامپتون را باز هم خواهیم دید. حداقل تریلر فیلم Sacrifice که اینچنین میگوید.

البته اگر از طرفداران ژانرهای ابرقهرمانی و اکشن باشید نیز با بهترین فیلم های مارول در سال 2021 ، بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 و بهترین فیلم های اکشن 2021 نه تنها ناامید نخواهید شد بلکه بسیار سرگرم خواهید بود. اما خب با دیدن تریلر فیلم Sacrifice ممکن است به تماشای این فیلم ترغیب شوید.

کرامپتون تاکنون چندین بار در دنیای لاوکرفت حضور داشته است و حالا با تریلر و پوستری از فیلم Sacrifice به دنیای لاوکرفت بازخواهد گشت. به تازگی برخی اطلاعات جدید در قالب تاریخ اکران و تریلر فیلم ترسناک Sacrifice منتشر شده که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. اما ابتدا با تاریخ اکران Sacrifice آغاز کنیم.

داستان و تاریخ اکران Sacrifice ؛ تریلر فیلم Sacrifice

از آنجا که بسیاری از پروژه های سینمایی سال ناشی از شیوع ویروس کرونا با تاخیرهای چندماه تا یکساله روبرو شد، باید گفت هیچ پروژه ای در این میان استثنا نبود و تقریبا همه استودیوهای فیلمسازی تحت تاثیر این موضوع قرار گرفتند. این موضوع درباره تاریخ اکران Sacrifice نیز صدق میکند.

حالا اما بالاخره تاریخ اکران و تریلر فیلم ترسناک Sacrifice منتشر شده است و با این حساب میتوان به اطلاعات جدیدی از تریلر فیلم Sacrifice در ارتباط با داستان و جزئیات فیلم مانند تاریخ اکران Sacrifice دست یافت.

نخستین تریلر Sacrifice را از اینجا در یوتیوب تماشا کنید

تاریخ اکران و تریلر فیلم ترسناک Sacrifice
تاریخ اکران و تریلر فیلم ترسناک Sacrifice

داستان ای فیلم از این قرار است که ایزاک، به همراه همسر باردارش که شهروند نیویورک است به یک روستای دور افتاده در نروژ که محل تولد آیزاک است بازمیگردند تا او ارثیه خود را بگیرد. اما در این مکان آنها گرفتار کابوس یک اهریمن باستانی که برای بازگرداندن قدرت خود بیدار شده میشوند.

نویسندگی و کارگردانی این فیلم برعهده اندی کولیر و تور میان بوده است و در این فیلم باربارا کرامپتون در کنار داگ سورلی، اریک لوندین، جک کریستیانسن، جوانا اده داهل، لودویچ هیوگز، لوکاس لوگران و سوفی استیونز هنرنمایی خواهد کرد.

کرامپتون برای اولین بار با فیلم Re-Animator در سال ۱۹۸۵ که یکی از نقش‌های مهم او بوده است، وارد دنیای H.P. Lovecraft شد و سال بعد از این فیلم کار خود را در دنیای لاوکرفت در فیلم From Beyond ادامه داد. تاریخ اکران Sacrifice در تاریخ ۵ فوریه در سینماها اکران میشود. همچنین در تاریخ ۹ فوریه از طریق VOD و نسخه Blu-ray آن در تاریخ ۲۳ فوریه پخش خواهد شد.

حالا که از بحث تاریخ اکران و تریلر فیلم ترسناک Sacrifice گذشتیم، کمی درباره وضعیت سینما در سال جدید بگوییم. سال 2021 در حوزه سینما میتواند سال جذابی باشد. فارغ از بهترین فیلم های ترسناک که در این گفتار به آنها پرداختیم، شما میتوانید متناسب با سلیقه و علایق خود از میان سلسله گفتارهای سینمایی تکراتو به بهترین فیلم های سال بپردازید.

تاریخ اکران و تریلر فیلم ترسناک Sacrifice
تاریخ اکران و تریلر فیلم ترسناک Sacrifice

برای کسانی که میلی به ترسیدن نداشته باشند طبعا بهترین فیلم های کمدی 2021 بهترین گزینه است. در این میان نباید دنیای انیمه و انیمیشن را فراموش کرد. همواره برخی از مهمترین آثار سینمایی در این دسته بندی ها تهیه و عرضه میشود. در همین راستا توصیه میکنیم که اگر به بهترین انیمه های زمستان 2021 سر نمیزنید، حداقل از میان بهترین انیمیشن های 2021 یا بهترین انیمه های 2021 برخی را در فهرست آثار سال جدید برای خودتان قرار دهید.

علاقه مندان به سینمای کره پرتعداد هستند، اما این سینما تا حدی مهجور و ناشناخته باقی مانده است، به هر صورت چه علاقه مند به این دسته آثار باشید چه نباشید باید حتما سری به فهرست بهترین فیلم های کره ای 2021 بزنید. فیلم هایی که ممکن است گزینه ای مانند انگل از میان آنها سر برآورد و بهترین فیلم های اسکار 2021 شود.

در ابتدای این گفتار از مارول و سریال هایش در ژانر ابرقهرمانی یاد کردیم، اما نباید رقیب دیرینه یعنی دی سی فیلم را فراموش کنیم، این استودیو در سال 2021 با بهترین فیلم های دی سی 2021 به میدان رقابت خواهد آمد. بهترین فیلم های عاشقانه 2021 نیز که تقریبا در همه رده های سنی و در میان عموم اقشار بیننده و طرفدار دارد.

خب برسیم به بحث سریال ها،‌ سال جدید است و سریال های جدید هم از راه میرسند. البته منظورم سریال های نوروز 1400 خودمان نیست که از صدا و سیما پخش خواهند شد. بلکه بحث ما بر سر بهترین سریال های 2021 از جمله بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 و البته برخی سریال های مارول مانند وانداویژن، شی هالک ، فالکون و وینتر سولجر و البته لوکی است که همگی در زمره آثار مورد انتظار سال جدید هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ اکران و تریلر فیلم ترسناک Sacrifice چیست؟ از تریلر فیلم Sacrifice چیزی توجهتان را جلب کرد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر