;
coinex

گوشی گیمینگ اوپو با اسنپدراگون 888 رسما رونمایی شد

زیربرند IQOO را از زمان تاسیس آن به عنوان زیرمجموعه گیمینگ برند اوپو میشناسیم. حالا گوشی گیمینگ اوپو با اسنپدراگون 888 رسما رونمایی شد.

برند اوپو کمتر در میان ما شناخته شده است اما باید بدانید که به عنوان یک کمپانی متخصص در میان رده ها بسیار خوب عمل میکند. حتی پرچمدران با کیفیت این برند نیز با قیمت های اقتصادی خوبی روانه بازار میشوند.

آنطور که بررسی ها نشان میدهد، تمرکز این برند بر منظقه خاورمیانه است و چه چیزی از این بهتر؟ توجه شما را در این خبر به آخرین گوشی یا به عبارت بهتر جدیدترین پرچمدار برند IQOO جلب میکنم. یک گوشی با اسنپدراگون 888 و اندروید 11 و البته مهمتر از همه اینها قیمت 586 دلاری!

گوشی گیمینگ اوپو با اسنپدراگون 888 رسما رونمایی شد

اگر به لحاظ قیمتی نگاه کنیم، باید آنرا رقیبی برای قیمت بهترین گوشی های موتورولا و در شمار بهترین گوشی های میان رده 2021 بدانیم. اما بررسی سخت افزار میگوید ما با یکی از بهترین گوشی های 2021 روبرو هستیم که تنه به تنه بهترین گوشی های شیائومی 2021 مانند می 11 میزند.

علاوه بر اسنپدراگون 888 ما فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات و چندین قابلیت خوب برای گیمینگ را که IQOO 7 را در زمره بهترین گوشی های گیمینگ 2021 قرار میدهد شاهدیم. این گوشی با رابط کاربری کاملا جدید Origin شرکت ویو مبتنی بر اندروید ۱۱ ارائه می شود که جانشین رابط کاربری FunTouch ویوو است.

به علاوه یک صفحه نمایش 6.62 اینچی AMOLED در جلو با وضوح +FHD و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز داریم. تاچ سمپل ریت به 300 هرتز می رسد. جالب تر اینکه iQOO حتی تاچ سمپل ریت فوری تا 1000Hz را برای بازی های روان تبلیغ می کند که میتواند اتفاق شگفت انگیزی برای گیمرها باشد.

گوشی گیمینگ اوپو با اسنپدراگون 888 رسما رونمایی شد

این صفحه نمایش همچنین دارای یک منطقه حساس به فشار (بخوانید Force Touch طور) در ناحیه چپ و راست نمایشگر (در حالت افقی دستگاه) است و امکان کنترل دقیق تری را در عناوین پشتیبانی شده فراهم می کند.

یک باتری 4000 میلی آمپری وجود دارد که به دو سلول جداگانه 2000 میلی آمپری تقسیم شده و سرعت شارژ سریع ۱۲۰ وات را فراهم می کند. شارژر ۱۲۰ وات FlashCharge موجود به iQOO 7 اجازه می دهد تا در مدت زمان 15 دقیقه به شارژ کامل برسد. شارژر همچنین با پروتکل ۶۵ وات پاور دلیوری (PD) سازگار است.

از یک گوشی گیمینگ باکیفیت،‌ در عین حال پرچمدار و البته ارزان قیمت دیگر چه چیزی انتظار دارید؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گوشی گیمینگ اوپو با اسنپدراگون 888 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر