;
coinex

تاریخ پخش و تریلر فالکون و سرباز زمستان (The Falcon And The Winter Soldier)

یکی از مینی سریال های سال جدید مربوط به شخصیت سرباز زمستان است. این گفتار به تاریخ پخش و تریلر فالکون و سرباز زمستان اختصاص دارد. با ما باشید.

سال 2021 برای دنیای سینمایی مارول سال شلوغی خواهد بود. آنطور که اخبار و اطلاعات به ما میگوید علاوه بر اکران فهرستی از جدیدترین فیلم های مارول در این سال ما باید منتظر عرضه چند مینی سریال مارول در این سال نیز باشیم که به گفته کوین فایگی تماشای آنها برای درک جریان داستان های فاز چهارم مارول ضروری است.

در میان شخصیت های مارول که طی سالهای گذشته با آنها به طور جدی تری آشنا شدیم، باید به سرباز زمستان و فالکون اشاره کرد. این دو شخصیت محبوب که در جریان انتقام جویان: جنگ داخلی نقش مهمی داشتند حالا در یک سریال و در کنار هم حضور خواهند داشت.

تاریخ پخش و تریلر فالکون و سرباز زمستان (The Falcon And The Winter Soldier)

فاز چهارم دنیای سینمایی مارول به زودی آغاز خواهد شد و همچنان که با فهرستی از بهترین فیلم های مارول در سال 2021 روبرو هستیم، باید به بهترین سریال های مارول در سال جدید نیز بپردازیم که میتوانند در زمره بهترین سریال های 2021 باشند.

البته بالطبع این سریال ها که به عنوان بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 از این شبکه پخش میشوند به لحاظ سبک و ژانر با بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 تفاوت دارند و بیشتر به درد افرادی میخورند که به بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 یا بهترین فیلم های اکشن 2021 علاقه دارند.

سریال فالکون و سرباز زمستان (The Falcon And The Winter Soldier) نیز از جمله همین سریال هاست که امسال قرار است از دیزنی پلاس به عنوان یکی از آثار فاز چهارم دنیای سینمایی مارول پخش شود. امروز و در این گفتار به مناسبت انتشار اولین تریلر این مجموعه به داستان تاریخ پخش و تریلر فالکون و سرباز زمستان (The Falcon And The Winter Soldier) خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

داستان، تاریخ پخش و تریلر فالکون و سرباز زمستان

فالکون و سرباز زمستان همانطور که گفتیم یک مینی سریال آمریکایی است که توسط مالکوم اسپلمن برای دیزنی پلاس ساخته شده است و به داستان دوتن از شخصیت های محبوب و شناخته شده مارول یعنی فالکون (سم ویلسون) و سرباز زمستان (باکی بارنز)‌ خواهد پرداخت.

داستان به ماجراهای پس از فیلم انتقام جویان: پایان بازی میپردازد. این سریال توسط مارول استودیوز ساخته شده‌است و در این اسپلمن به عنوان شورانر و کاری اسکاگلند کارگردان این سریال است.

تاریخ اکران و تریلر فالکون و سرباز زمستان
تاریخ پخش فالکون و سرباز زمستان

آنتونی مکی (فالکون) و سباستین استن (سرباز زمستان) در نقشی که در جریان فیلم ها داشتند ابقا خواهند شد. دانیل برول، امیلی ونکمپ و وایت راسل نیز ستاره‌های این سریال هستند.

استودیو مارول از سال 2018 برنامه های خود برای ساخت سریال هایی برای شبکه دیزنی پلاس را استارت زده است. این سریال ها با محوریت پرداختن به برخی از شخصیت های کمتر شناخته شده و نسبتا فرعی مارول طراحی و ساخته میشوند.

سریال فالکون و سرباز زمستان به عنوان یکی از این پروژه ها در اکتبر سال 2018 با استخدام اسپلمن استارت خورد و بازیگری مکی و استن در آن تایید شد. مدتی بعد اسکاگلند نیز به پروژه اضافه شد و کار فیلمبرداری از اکتبر 2019 در آتلانتا آغاز شد. با این وضعیت انتظار میرفت تاریخ پخش فالکون و سرباز زمستان در طول سال 2020 باشد اما کرونا مانع شد.

با وجود اینکه برخی محدودیت ها در بازه ای از زمان مانع از پیشرفت پروژه شد، اما حالا تاریخ پخش و تریلر فالکون و سرباز زمستان منتشر شده است. این سریال در کنار وانداویژن، شی هالک و لوکی مجموعه سریال های مارول در سال جدید میلادی را تشکیل میدهند که همگی از دیزنی پلاس پخش خواهند شد.

تاریخ پخش و تریلر فالکون و سرباز زمستان

شیوع پاندمی کرونا طی سال 2020 کار تولید و تاریخ پخش بسیاری از پروژه های سینمایی را عقب انداخت. در این میان تاریخ پخش و تریلر فالکون و سرباز زمستان نیز مانند بقیه آثار سینمایی سال 2020، با تعویقی چند ماهه به سال 2021 موکول شد.

اگرچه در ابتدای محدودیتها، کار فیلمبرداری متوقف شد، اما این تعطیلات باعث نشد فیلمبرداری این سریال کاملاً متوقف شود. وانداویژن یکی دیگر از سریال‌های مارول و دیزنی است که در اواخر سال جاری و زودتر از سریال فالکون و سرباز زمستان پخش می‌شود.

به هر صورت این تاخیرات، بر روی فاز چهارم دنیای سینمایی مارول تاثیرات سنگینی خواهد گذاشت. پس، اگر سریال The Falcon and The Winter Soldier قبل از سریال Loki پخش شود، برنامه‌های فاز چهارم مارول، طبق معمول پیش خواهند رفت. حالا به نظر میرسد با تاریخ پخش و تریلر فالکون و سرباز زمستان بتوان گفت که دنیای مارول در سال جدید طبق برنامه ها پیش میرود.

تریلر سریال فالکون و سرباز زمستان را از اینجا در یوتیوب مشاهده کنید.

تاریخ اکران و تریلر فالکون و سرباز زمستان
تاریخ پخش فالکون و سرباز زمستان

کوین فایگی پنجشنبه در نشست سرمایه گذاری دیزنی اعلام کرد که دومین سریال مارول که در سرویس استریم پخش خواهد شد، سریال The Falcon And The Winter Soldier با بازی آنتونی مکی و سباستین استن در مراحل پایانی کار است. او تاریخ پخش فالکون و سرباز زمستان را ۱۹ مارس ۲۰۲۱ اعلام کرد.

تاریخ پخش فالکون و سرباز زمستان به علت همه‌گیری ویروس کرونا از تاریخ اصلی خود که آگوست سال ۲۰۲۰ بوده است به تاریخ ۱۹ مارس ۲۰۲۱ موکول شد و همینطور استودیو مارول در طی توییتی درباره تاریخ پخش فالکون و سرباز زمستان نوشت:

“میراث سپر پیچیده است.” پخش سریال “The Falcon And The Winter Soldier” از استودیوی مارول در تاریخ ۱۹ مارس در شبکه دیزنی پلاس شروع خواهد شد.

کاپیتان آمریکا و دانیل بروهل و امیلی ونکمپ نیز در این سریال به کارگردانی کاری اسکاگلند نقش خواهند داشت. علاوه بر این وایت راسل، دزموند چیام، میکی ایشیکاوا، نوا میلز و کارل لامبلی در این سریال به ایفای نقش خواهند پرداخت.

سریال دیگر مشترک مارول و دیزنی پلاس، WandaVision اولین سریالی خواهد بود که در سرویس استریم در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ پخش خواهد شد.

داستان تاریخ پخش و تریلر فالکون و سرباز زمستان

همزمان با انتشار تریلر و تاریخ پخش فالکون و سرباز زمستان ، اطلاعاتی از خلاصه داستان آن نیز به شرح زیر منتشر شده است: «سم ویلسون و باکی بارنز بعد از اتفاقات فیلم انتقام جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame) در یک ماجراجویی جهانی و امتحان کردن صبر و توانایی‌هایشان، تیمی را شکل می‌دهند.»

تاریخ اکران و تریلر فالکون و سرباز زمستان
تاریخ پخش فالکون و سرباز زمستان

خلاصه داستانی که خواندیم، به طور باورنکردنی مبهم است و چیز زیادی نمی‌تواند به ما ارائه دهد، بجز آنکه سم و باکی سفرهای ماجراجویانه‌ای در پیش خواهند داشت. با این حال، زمانی که کاپیتان آمریکا سپرش را در فیلم انتقام جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame) به سم هدیه می‌کند، به دلایلی می‌دانیم که او نمی‌تواند جای کاپیتان آمریکا را بگیرد.

در عوض، U.S. Agent با گرفتن جای کاپیتان آمریکا، به ابرقهرمان جدید آمریکا تبدیل خواهد شد. در کومیک بوک‌ها می‌بینیم که U.S. Agent همان روشی را پیش می‌گیرد که جسیکا جونز پیش گرفته است. جان واکر (John Walker) شرور، به جای اینکه از قدرت‌هایش جهت کمک به مردم استفاده کند، به یک تبه‌کار تبدیل می‌شود. سم و باکی نیز احتمالاً با او مقابله خواهند کرد.

به هر صورت باید تا تاریخ پخش فالکون و سرباز زمستان منتظر بمانیم. در این مدت البته سینما دوستان میتوانند خود را با بسیاری از بهترین فیلم های 2021 سرگرم کنند و علاقه مندان به ژانر وحشت با ترسناک ترین فیلم های 2021 و افرادی که میلی به این فیلم ها ندارند با بهترین فیلم های کمدی 2021 البته از دست دادن بهترین انیمه های 2021 کار اشتباهی است و توصیه میکنیم حتما سری به بهترین انیمه های زمستان 2021 بزنید.

البته که به عنوان کسی که علاقه مند به دنیای ابرقهرمانی است از دست دادن بهترین فیلم های دی سی 2021 نیز حسرت بزرگی در پی دارد. همچنین بهترین فیلم های کره ای 2021 را هم ببینید شاید ناگهان یک انگل از میانشان برخواست و جزو بهرین فیلم های اسکار 2021 شد. و البته بهترین انیمیشن های 2021 را نیز فراموش نکنیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ پخش و تریلر فالکون و سرباز زمستان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر