;
coinex

تاریخ عرضه دو بازی Ghostwire: Tokyo و Stray مشخص شد

سونی در مراسم CES2021 اطلاعات خوبی درباره تاریخ عرضه دو بازی Ghostwire: Tokyo و Stray برای کنسول نسل نهمی خود به اشتراک گذاشته است.

سونی طی رویداد مذکور اطلاعاتی از چندین بازی پلی استیشن 5 که در سال جدید میلادی روانه بازار خواهند شد منتشر کرده است. اگرچه اطلاعات مذکور محدود و نه چندان واضح هستند.

اما ما با تاریخ حدودی انتشار تعدادی از بازی‌های آینده سونی از جمله بازی‌های Ghostwire: Tokyo و Stray آشنا شدیم. این دو بازی در میان موردانتظارترین و بهترین بازی های 2021 قرار دارند.

تاریخ عرضه دو بازی Ghostwire: Tokyo و Stray مشخص شد

همان‌طور که در این استریم اشاره شد، بازی‌های Ghostwire و Stray هم‌اکنون قرار است در اکتبر سال ۲۰۲۱ (اوایل پاییز سال ۱۴۰۰) برای پلی استیشن 5 منتشر شوند. این دو بازی پیش از این نیز برای امسال تایید شده بودند اما حالا از تاریخ حدودی عرضه آن‌ها مطلع شده‌ایم.

بازی GhostWire: Tokyo قرار است توسط استودیوی تانگو گیم ‌ورکس، استودیویی است که توسط شینجی میکامی خالق Resident Evil تأسیس شده است، تولید شده و با کمک استودیوی بتسدا روانه بازار شود.

تاریخ عرضه دو بازی Ghostwire: Tokyo و Stray مشخص شد

دراین‌میان بازی Stray درباره گربه‌ای است که در شهری که انسان‌ها از بین رفته‌اند و به‌جای آن‌ها ربات در شهر مشغول به کارهای مختلف هستند زندگی می‌کند. تاکنون چیز دیگری درباره این بازی فاش نشده است. ما فقط می‌دانیم که این بازی توسط BlueTwelve Studio ساخته می‌شود و توسط Annapurna Interactive منتشر خواهد شد.

البته دارندگان کنسول های نسل هشتمی نیز همچنان جای امیدواری دارند، چراکه فهرستی از بهترین بازی های PS4 در سال 2021 و البته بهترین بازی های ایکس باکس وان 2021 نیز منتشر شده است که قوت قلبی برای گیمرهاست. همچنین بهترین بازی های استراتژیک 2021 و بهترین بازی های اندرویدی 2021 را فراموش نکنید.

هر گیمری هم که بالطبع بع وسایل خاص خود از جمله بهتری بهترین گوشی های گیمینگ 2021، بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2021 و بهترین هدست گیمینگ 2021نیاز دارد. پس با به روزرسانی اطلاعات خود بهترین ها را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ عرضه دو بازی Ghostwire: Tokyo و Stray چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر